DISKUZE K ČLÁNKU O kolik zpomalily vozy v roce 2021 kvůli změnám pravidel? Ferrari premiantem
Týmy se během zimy musely vyrovnat s úpravami aerodynamických pravidel, jež postihly difuzory, bočnicové panely či podlahy v zadních rozích. Kdo v jednotlivých sektorech a ideálních časech na kolo zpomalil nejvíce a kdo naopak dosáhl největšího pokroku ve své konkurenceschopnosti? A jak se změny podepsaly na maximálních rychlostech? Odpovědi prozrazují data z kvalifikací na Velkou cenu Bahrajnu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: O kolik zpomalily vozy v roce 2021 kvůli změnám pravidel? Ferrari premiantem
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Ferda
21:01 30.03.2021 46.47.176.XXX
Nebylo by to poprvé co On po předjetí vlastní osoby házel ručníky i s podpisem.
Jestli tuhle situaci neustál už v prvém závodě, tak se vrácel zcela zbytečně. A jestli ten druhý starožitný klenot prodlouží letošní smlouvu byť jen o pár závodů v dalším roce, tak by mě vůbec nepřekvapilo kdyby to On zabalil hned jak se to dozví.
Jestli tuhle situaci neustál už v prvém závodě, tak se vrácel zcela zbytečně. A jestli ten druhý starožitný klenot prodlouží letošní smlouvu byť jen o pár závodů v dalším roce, tak by mě vůbec nepřekvapilo kdyby to On zabalil hned jak se to dozví.
Senor
20:50 30.03.2021 178.255.168.XXX
Vcelku vesele bylo sledovat, jak se nekteri fans pred sezonou videli v souboji s RB nebo AT pasovali na boj na konci pole. Je treba sledovat pozadi F1, indicie,...Nebo kdyz Budkovski mluvil o tom, ze nebude stred pole. Nakonec to vypada, ze kdyz to Ala videl, tak do toho hodil rucnik. To jsem sice cekal, ale ne tak brzo
Senor
20:49 30.03.2021 178.255.168.XXX
Prepracovany spalovak a spickovy ERS, je to spickovy motor, o ktrem Wolff rika, ze na nej trochu ztraceji. Motor ma vykon o ktrem se mluvilo a proto bylo i id AT citit nadseni do sezony. Vse o cem se septalo se potvrdilo, narust vykonu veliky
Ferda
18:47 30.03.2021 46.47.176.XXX
FIA by se letos měla zaměřit na Grglavky. Nějak moc vystrkují růžky hned od prvního závodu.
Taky AT by si měli vzít pod drobnohled. Kdo to kdy viděl, aby si nějaký zcela neznámý nováček dovolil předjíždět násobného takovým zůsobem až se dotyčnému studem začne přehřívat ERS a do brzdových kanálků mu padá svačina.
Ale když očo zkušeného fanouška spočine na vůz AT a uzře na něm nápis Honda, tak je mu hned jasné, proč vůz Alpine přepadla ta náhlá nevolnost.
Taky AT by si měli vzít pod drobnohled. Kdo to kdy viděl, aby si nějaký zcela neznámý nováček dovolil předjíždět násobného takovým zůsobem až se dotyčnému studem začne přehřívat ERS a do brzdových kanálků mu padá svačina.
Ale když očo zkušeného fanouška spočine na vůz AT a uzře na něm nápis Honda, tak je mu hned jasné, proč vůz Alpine přepadla ta náhlá nevolnost.
Situs
14:39 30.03.2021 88.102.38.XXX
Sbližování pole úpravou pravidel dává smysl, ale nesmí se to přehánět. Mercedes měl loni fakt velký náskok. Ale já nevím jestli v tom byl opravdu prvořadý zájem či je to jen vedlejší efekt jiných zájmů. I když se asi vědělo že některým týmům to způsobí větší trable.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek