DISKUZE K ČLÁNKU Bottas otevřeně: V Soči 2018 jsem uvažoval, že skončím

Mercedes se příliš často neuchyluje k použití týmové režie. Výjimku udělal například v Soči 2018, kdy Valtterimu Bottasovi přikázal, aby před sebe pustil Lewise Hamiltona. Pro Fina šlo o bolestivý moment, který v něm podnítil úvahy o konci kariéry, jak s odstupem přiznává pro Drive to Survive.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Bottas otevřeně: V Soči 2018 jsem uvažoval, že skončím

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 91, poslední 26.03.2021 07:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 21.03.2021 12:50
Já chápu proč to Ferrari udělalo, osobně… »
» achmed-cz (Hlasovali 4 lidé) 20.03.2021 23:58
Prasárna byla, když Ferrari a McLaren v dobách… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 21.03.2021 10:44
Alonso nebyl nikdy tak priviligovaný jako Schumi,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    No Bottas se stal novým "Barykem"...
    Nedivím se že jeho myšlenky dospěly až do takového bodu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      On se jím stal už v den, kdy byl narychlo povolán z Williamsu.
      Podle tehdejších předpovědí se svého úkolu zhostil s maximální ctí.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        Já myslím že Bottasova kariéra v Mercedesu má dvě odvrácené tváře. Dostalo se mu ctí jezdit několik let v mistrovském týmu, být v popředí a vyhrávat závody...a na druhou stranu nedostal možnost skutečně se poprat o titul.
        Když na to kouká člověk střízlivě...kdyby zůstal u Williamsu...velmi pravděpodobně by ani nevyhrál závod.
        Takže si myslím že by si měl vážit toho že vůbec možnost jezdit za Mercedes dostal.
        To že neměl podporu týmu jako Hamilton jde zčásti na jeho bedra...závodník který chce Hamiltona porazit v jednom týmu musí mít "ostré lokty" a musí být opravdu tvrdý, schopný jít na hranu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.61.XXX
      Spíše Ricardo Patresem...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        No jestli myslíš sezónu 1993...tak to nemáš pravdu...to byl Patrese už bez motivace...jestli myslíš předcházejí roky u Williamsu...nezapomeň na to že než absolvoval dva roky s Mansellem, jezdil po boku Boutsena...a ještě před tím byl rok u Williamsu s Mansellem. Nemyslím že by kromě GP Maďarska 1991 někdy musel pouštět z rozkazu týmu Mansella...a tehdy to mělo logiku...zatímco Mansell mohl Ayrtona Sennu ještě ohrozit, Patrese nikoliv. A třeba si najdi jakou bitvu spolu Ti dva svedli v Mexiku 1991.
        Bottas si vybral sám...když šel k Mercedesu musel si uvědomovat jak silnou pozici tam Hamilton má...a že bude téměř nemožné ho porazit...protože to by Bottas musel být "zlý" chlapec...a to on prostě není.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.61.XXX
          Patreseho vnímám jako borce, který na Mansella neměl a sem tam dostal rozkaz aby mu kryl záda... Bottase vnímám stejně... U Rubense jsem viděl větší potenciál, ale také razantnější utnutí ze strany týmu...

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            pokud by ten potenciál měl, mohl ho proměnit proti buttonovi, neudělal to. Barik na titul nikdy neměl, ale nejspíš to byl on, kdo dokázal auto postrčit o ten poslední kousek aby schumacher mohl slavit titul...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              83.240.61.XXX
              Tohle mi přijde hrozně krátkozraký... Já říkám, že měl potenciál (Narozdíl od Bottase nebo Patreseho), ale nemluvím o tom, že byl lepší než Schumacher... A ta šance z Buttonem... Button nebyl nejrychlejší jezdec, ale určitě patřil mezi ty nejchytřejší a díky tomu dokázal zatápět i Hamiltonovi...

              Plus Rubens už byl celkem za zenitem...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • juras

            juras

            88.103.92.XXX
            Já netvrdím že Patrese nebyl borec, i Rubens byl výbornej pilot...podobně Bottas. Není to úplně o pilotech...ale o týmech. Brabham kdysi jezdil na Nelsona Piqueta...to už zřetelnější podle mě nemohlo být.
            A Mansell s Piquetem u Williamsu? Víš co řekl Piquet? Že ho Williams nepodporuje dostatečně jako jedničku...nakonec kvůli tomu odešel.
            A vyjádření Franka? Mám dva piloty, vyrábíme dva vozy za spoustu peněz...a já budu jednomu říkat pilotovi že musí jezdit pomaleji než kolega, protože kolega chce být neohrožován?
            Já vím ono to není tak jednoduché...od doby jasně rozdělených pozic (třeba Ferrari s Michaelem a Rubensem) to dospělo k zákazu týmové režie a k systému jaký dnes mají v Mercedesu...na povrchu nikdo nemůže ani ceknout...ale ve skutečnosti uvnitř týmy panuje pevná hierarchie.
            Ale tím nechci tvrdit že Barykové či Bottasové jsou snad stejně dobří jako Michaelové či Hamiltonové...ale to že podmínky prostě stejné nejsou...protože tým někoho postrkuje víc. Takovej Williams kvůli tomu že se snažil dávat rovné šance oboum pilotů přišel o 3 tituly. Myšlenka pěkná, ale ono vždycky si někdo bude myslet že je mu vlastně křivděno...viz Piquet u Williamsu.
            Právěže rozhodující je podle mě taky to jaký je který pilot v činnostech mimo kokpit. Některý si umí vyjednat smlouvu, druhý nosí kafe mechanikům, třetí rozumí technice, další má silné sponzory...v globále ale musí mít velkou osobnost a jak jsem v úvodu napsal "ostré lokty" a musí být tzv. "zlý"...ovšem je pravdou že to všechno by nebylo nic platný bez talentu. Takže třeba co se týče Hamiltona...on je prostě výjimečný pilot...myslím ve společnosti Fangia, Clarka, Laudy, Prosta, Senny, Michaela, Alonsa...to jsou Ti nejvýraznější.
            Bottasovi něco chybí...já ho vnímám trochu jako Mansella...i když Mansell byl asi rychlejší pilot...ale Mansell se stal nakonec šampionem jen díky tomu že měl podporu Williamsu...tím myslím podporu ve smyslu že tým stojí při pilotovi a pomáhá mu získat sebedůvěru...ono to někteří z nás potřebují...cítit se dobře...a pak jsou výkony lepší, než když jsou sice podmínky špičkové, ale prostředí je studené a neosobní.

            PS: Sem tam dostal rozkaz (Patrese)...najdi mi kromě toho Maďarska 1991 závod kde by Patrese musel Mansella pustit před sebe.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Zajímavá diskuze o slavné "Multi 21".
    Jen bych začal tím základním...a to tvrzením Redbullu že Mark Webber může bojovat s Vettelem a že není žádná jednoznačná dvojka týmu...podle je zřejmé že předpoklad byl že v čele bude Vettel...a Multi 21 ho tedy měla "ochránit" před zbytečným soubojem s týmovým kolegou. Situace se vyvinula ale jinak...a tak došlo k porušení dohody.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.157.XXX
    Letos má Bottas velkou, ale možná už poslední šanci porazit Hamiltona a možná tak získat vysněný Titul 05

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.171.XXX
      On ho taky získá 14

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • SergioPÉREZ

        SergioPÉREZ

        78.108.157.XXX
        Jako "papírově" je jeden z favoritů 07

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.61.XXX
          Za mě není jedním z favoritů právě proto, že pravidelně drtivě prohrává se svým kolegou... Ostatní jako RB, Ferrari, Mclaren, Aston můžou teoreticky mít k dispozici lepší vůz než Hamilton, ale Bottas mít lepší vůz nemůže... Za mě by byl VB někde na 5. místě mezi Favority...

          1. LH 2. MV 3. DR 4. ChL 5. VB...

          + 1 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • SergioPÉREZ

            SergioPÉREZ

            78.108.157.XXX
            Tuším, že Bottas to loni nějak vypustil, k vůli okolního dění (špatná konstalace pro něj, např Hamiltonovy rekordy atd..) a že letos se silnou károu do toho půjde hop nebo trop 12

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              83.240.61.XXX
              Hop nebo trop se dá jít do jednoho závodu... Ne do šampionátu co má 23 závodů... Tam je nutné pravidelně bodovat a porážet týmového kolegu...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    31.30.171.XXX
    Tak prasárna to od Mercedesu byla a ne jediná vůči Bottasovi, dělat to ve chvili, kdy Ham měl jasný náskok a Vettel se neustále točil někde na trati to bylo úplně mimo

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Spekulace !!!!
    Četl jsem, že je možné , že Ferrari motor může zvednout výkon motoru jen o to, o kolik v průměru zvednou výkon soupeři a že trest není rok ale více, protože oni podváděli déle než rok a profitovali z toho v umístění PK .

    Podotýkám, že nevím zda je to pravda a zda to tak je.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama