DISKUZE K ČLÁNKU "Nejlepší předsezónní test v historii," pochvaluje si Marko. Favoritem je podle něj ale někdo jiný
Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko se rozplývá nad obdobím, které před sezónou 2021 prožívá jeho tým. Proč se ale i přes vydařené testování v Bahrajnu za favority na titul nepovažují?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Nejlepší předsezónní test v historii," pochvaluje si Marko. Favoritem je podle něj ale někdo jiný
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Senor
22:35 17.03.2021 178.255.168.XXX
Hellhogr vychází z dat uvedenych na zacatku ledna, ze je to cilem. Ted v Breznu se mluvi o 40 u Ferrari. Zbytek bych neresil. Bude zalezet na Merglu, jak odpovi na vyzvu od konkurence. Pokud ale chce nekdo bojovat o titul a veri svemu produktu, tak jistě nemluvi a necili na loňský motor Merglu. Takze oba Hellhogrovi odhady beru s rezervou, kor ze jsem tech jeho 25 koni nikde nenasel jak rikal, hledej tady
Senor
21:41 17.03.2021 178.255.168.XXX
Otazka je ze tuzove Marko nerekl kde jsou, tak snad nikdo neveti, kdyz vsichni blafuji at do prvniho zavodu. Za druhe, netekl nahodou neco ve smyslu dorovnali jsme lonskou zratu? Jestli to nevydavas za to, ze dorovnali lonsky Mercedes a on nerika spise, odstranili jsme lonskych 20 koni. Vcelku je to jedno. Dle nekterych to vypada, ze RB jezdil v utlumenem vykonu oproti AT, takze co se dnes říká neni gubec podstatne a to o zadnem tymu ci motoru, dulezite bude co prijde v orvnim zavode. Ja sem zatim v klidu
Ferda
21:11 17.03.2021 46.47.176.XXX
Já tady před chvíli dost podrobně popsal jak velké množství faktorů je pro zhodnocení výkonnosti motorů důležité a Ty zde sám přiznáváš, že cituji. "AMUS nic počítat nemusí , týmy mu to "občas" řeknou".
A co mu ty týmy občas řeknou? Samozřejmě pouze to co se jim hodí do krámu. Ano, tohle reklamou sama sebe je. A to že tak jednoduchou věc bereš jako hotovou věc a celé měsíce je zde vnucuješ už všichni berou jako Tvou image. Nic víc nic míň. Bez zášti, kterou v sobě máš a nejen vůči mě.
Přesto Tě zde nikdo nevyhazuje. Prostě Tě všichni bereme jako nedílnou součást naší planety a jsme rádi, že díky rozdílnosti každého z nás je život tak nádherně pestrý.
A co mu ty týmy občas řeknou? Samozřejmě pouze to co se jim hodí do krámu. Ano, tohle reklamou sama sebe je. A to že tak jednoduchou věc bereš jako hotovou věc a celé měsíce je zde vnucuješ už všichni berou jako Tvou image. Nic víc nic míň. Bez zášti, kterou v sobě máš a nejen vůči mě.
Přesto Tě zde nikdo nevyhazuje. Prostě Tě všichni bereme jako nedílnou součást naší planety a jsme rádi, že díky rozdílnosti každého z nás je život tak nádherně pestrý.
GRAHAM
20:53 17.03.2021 109.81.213.XXX
Definuj slovo reklama ....nejde o tom čemu věřím, jde o to jak to pak bude. Když je to jinak než dotyčný říkal, zjistí se to. Teď se jde jen dohadovat a spekulovat. Je to tak každý rok a je to i zábava. Nechoď sem . když tě baví jen pořad někoho popichovat, Kdysik to byl krach Mclarenu, teď máš na paškále zase Ferrari. A kopeš a čekáš kdo se chytne....
Ferda
17:57 17.03.2021 46.47.176.XXX
To je vám lidi tak krásné číst kdo má jaký výkon motoru, jenže ......
Výkon motoru se skládá ze spousty veličin. Mezi nejdůležitější patří krouťák, spotřeba a efektívnost turba. Pak tady máme nějaké mapování které by mělo být tak variabilní, aby byl motor co nejvíce efektívní v různých podmínkách. Jako příklad uvedu třeba, nadmořskou výšku, vlhkost vzduchu, teplotu okolí, ale třeba taky možnost správného nastavení na rychlostní okruhy typu Monza a SPA, ale taky na pomalé okruhy ve stylu Monaka a Hungaroringu.
Až tohle AMUS dokáže spočítat, tak můžeme pokročit dále a stejnou procedůru udělat s ERSem.
A aby toho nebylo málo, tak k tomu přidáme převodové poměry a podle nich odhadnout na které okruhy se daný převodový poměr bude nejvíce hodit a kde bude bude problémový. Tady bych měl upozornit, že na celou sezónu musí stačit pouze jedno odstupňování převodovky.
A aby toho nebylo málo, všechny výše zmíněné veličiny se rázem změní jiným nastavením přítlaku a dokonce i jiným natlakováním pneumatik, případně jejích opotřebením.
Jakmile na tohle všechno AMUS vytvoří tabulku, tak mě prosím probuďte, abych se něčemu kloudnému taky přiučil.
Výkon motoru se skládá ze spousty veličin. Mezi nejdůležitější patří krouťák, spotřeba a efektívnost turba. Pak tady máme nějaké mapování které by mělo být tak variabilní, aby byl motor co nejvíce efektívní v různých podmínkách. Jako příklad uvedu třeba, nadmořskou výšku, vlhkost vzduchu, teplotu okolí, ale třeba taky možnost správného nastavení na rychlostní okruhy typu Monza a SPA, ale taky na pomalé okruhy ve stylu Monaka a Hungaroringu.
Až tohle AMUS dokáže spočítat, tak můžeme pokročit dále a stejnou procedůru udělat s ERSem.
A aby toho nebylo málo, tak k tomu přidáme převodové poměry a podle nich odhadnout na které okruhy se daný převodový poměr bude nejvíce hodit a kde bude bude problémový. Tady bych měl upozornit, že na celou sezónu musí stačit pouze jedno odstupňování převodovky.
A aby toho nebylo málo, všechny výše zmíněné veličiny se rázem změní jiným nastavením přítlaku a dokonce i jiným natlakováním pneumatik, případně jejích opotřebením.
Jakmile na tohle všechno AMUS vytvoří tabulku, tak mě prosím probuďte, abych se něčemu kloudnému taky přiučil.
HellHogr
16:20 17.03.2021 31.30.171.XXX
Elseňore tak nevím co sis kde vymyslel, ale Ferrari má cíl získat 30hp k dobru, Honda hlásí 25HP k nárustu, Mercedes hlásí 30HP dle vyjádření a indiserů a hádej co Alpine/Renault? ano taky 25hp, takže nám tu prosímtě přestaň takto sprostě lhát, to stejné, že Honda bude měnit motor pro 2022 - ne Honda jasně řekla, že lteošní motor je vlastně motor na 2022 a jiné akce na něm dělat nebude
Senor
14:33 17.03.2021 178.255.168.XXX
Tim myslis to, jak rika Marko, ze mrli nepredvidatelne auto, ze jezdily s vetsim kridkem, aby dohaneli pritlak, ze se tam ztracel vykon, ktery pak vypadal, ze chybel?
Chce to hledat podrobnosti a ne se jednoduse podivat na maximální rychlost, viz. treba Mergl vs ostatni zakaznici. Mergl nikdy neni na spici, protoze jede jako RB na pritlak a ti co ho nemaji, resp. maji s velkym odporem jedou v nastaveni jinem, horsi technická cast a dohaneji na rovinkach.
Loni ztracel RB jak na sasku, tak na mozoru, letos???
Chce to hledat podrobnosti a ne se jednoduse podivat na maximální rychlost, viz. treba Mergl vs ostatni zakaznici. Mergl nikdy neni na spici, protoze jede jako RB na pritlak a ti co ho nemaji, resp. maji s velkym odporem jedou v nastaveni jinem, horsi technická cast a dohaneji na rovinkach.
Loni ztracel RB jak na sasku, tak na mozoru, letos???
GRAHAM
14:19 17.03.2021 109.81.213.XXX
Na výkon motoru Honda a Renult z roku 2020 jsou dva názory. Jeden říká že je Honda silnější o 5 HP a druhý že je to naopak Mám na mysli bez kvalda módu, to jest když už nebylo možné jeho použití.
V každém případě motor Renault byl v kvalifiakčním módu 2020 , než to zakazali silnější. Zdroj Marko....
Bral jsem ty motory jako cca rovnocené.
V každém případě motor Renault byl v kvalifiakčním módu 2020 , než to zakazali silnější. Zdroj Marko....
Bral jsem ty motory jako cca rovnocené.