DISKUZE K ČLÁNKU Druhý den testů: Mercedes nejrychlejší, Vettel stál kvůli převodovce

Druhý den předsezónních testů se ukázal být hlavně v poslední hodině značně dramatický. Bitva o nejlepší čas dokonce chvílemi připomínala klasické kvalifikační klání. Nakonec se na první pohled mnoho nemění, protože vítězí opět Stříbrný šíp, ale...

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Druhý den testů: Mercedes nejrychlejší, Vettel stál kvůli převodovce

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 69, poslední 14.03.2021 07:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Lotusolog (Hlasovali 5 lidé) 13.03.2021 21:06
Skvělá práce kluci, díky moc za kvalitní popis… »
» RoBertino (Hlasovali 4 lidé) 13.03.2021 21:36
Hlavně ať jsi OK. To je mnohem důležitější. »
» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 13.03.2021 17:03
J. Hunt 01 http://www.youtube.com/watch?v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Včerejší baleríny.
    https://www.youtube.com/watch?v=_pQpFDdJi5Q

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lotusolog

    Lotusolog

    46.227.169.XXX
    Skvělá práce kluci, díky moc za kvalitní popis postřehů, různých srovnání, úvah a výborných tabulek. Prostě smekám, jak to děláte skvěle pro nás fanoušky. Jsem nadšen a těším se na zítra.

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    83.240.62.XXX
    Zatím to pro nás vypadá velmi slušně. 01 Uvidime, zda zítra něco poodhalíme z rychlosti.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Na AMus je rozhovor s Keyem.

    Mercedes a Aston Martin mají v kapotáži na úrovni motoru velký průlom. Chybí McLarenu. Nechali jste v tom okamžiku více vzduchu?

    Key: Motor je samozřejmě identický. Všechno pod vnější "slupkou" je stejné. Ale když instalujete určité komponenty, máte svobodu v tom, jak je chcete umístit. Nechci prozradit víc

    No , tak to jsem zvědav 12

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Nejlepší sektory :
    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Všechny zatáčky okupují Mergly a jeho klony.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        No a počkej až budou moci všichni od Mercedesu pustit plný výkon. 11 12

        Jina více na AMUS ---- Verschläft Red Bull wieder den Start? Super článek o tom co RB dělal špatně od roku 2014 a kolik ztrácel na 1 Km na Mercedes. Jsou tam ztráty motoru Renault a Honda.

        Jinak Honda ( JPN autosport) vyhlásila že nejen že chce Mercedes dohnat, ale i předehnat. Tak uvidíme, jestl se tom povede....nasypali do motoru prý v roce 2019 0,5 miliardy dolarů - 16 16 16 stejně jim chybělo více jak 30 koní...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Pokud by se dalo spolehnout na tyhle testy, tak AT skutečně vypadá docela silně. A to nejen s Gaslym, ale i s Tsunodou. A Honda v tom určitě má prsty. Ale jak už jsem psal jindy. Na Mergl nebude mít nikdo.
          30 kobyl ztráta je už malý prd. A nějaké koníky může přidat i během sezóny.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            109.81.213.XXX
            30 kobyl je mooooc..... to jsou 3 desetiny. A to bylo ale v roce 2019....

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Právě, bral jsem ten rok 19. Ale znáš Mergl. Ten se ničím chlubit nemusel a sám Toto přiznal, že pokud nemuseli tlačit na pilu, tak motory šetřili. Kolik výkonu měli v záloze se nejspíše nedozvíme nikdy.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                109.81.213.XXX
                To ano, ale v té době už Ferrari bylo dobré v kvalifikaci,( ač podvodem- či šedou zónou) tak moc skrývat nemohli.

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Ferda

                  Ferda

                  46.47.176.XXX
                  To je taky velká pravda. Jenže Ferrari bylo dobré pouze krátkodobě v záběru, ale Mergl byl mnohem vyváženější během celého závodu.

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
    • Slaby.odvarek

      Slaby.odvarek

      46.135.28.XXX
      Zajímavé je, že tam je i Ferrari a Haas.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Ferrari má nějak moc dobré výjezdy ze zatáček.
      Čuchám čuchám něco nekalého v říši Binottové. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    31.30.171.XXX
    Murry Walker zemřel, čest jeho památce

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    31.30.171.XXX
    Časy se ukazují jako naprosto bezcenné ještě víc než kdy jindy 19 já jsem rád, že Alonso je fit na to zvládnout tolik kol a že střed pole vypadá nadějně blízko sebe

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • achmed-cz

      achmed-cz

      109.183.45.XXX
      tak jasně, pokud jeden zajede čas na C2 a druhý na C5, tak opravdu není moc co srovnávat. Ty 2 směsi se ani nepotkají na jednom závodním víkendu.
      Zkrácení testů na pouhé 3 dny bohužel přineslo i to, že pro mnohé týmy je nějaké zkoušení kvalifikačních kol příliš velkou ztrátou času.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama