DISKUZE K ČLÁNKU Alfa Romeo ve Varšavě odhaluje nový vůz C41 + FOTO
Alfa Romeo je třetím týmem, který představuje monopost pro sezónu 2021. Slavnostní události ve Varšavě se účastní oba závodní jezdci: Antonio Giovinazzi i Kimi Räikkönen, nechybí ani rezervní pilot Robert Kubica. Polsko si zvolila kvůli svému hlavnímu sponzorovi - společnosti PKN Orlen.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Alfa Romeo ve Varšavě odhaluje nový vůz C41 + FOTO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jumpman
08:55 23.02.2021 178.255.168.XXX
tak dřív to úpravci dokázali, ale to byly schopny týmy zaplatit. Vraždou se pro ně stala ekonomy race, protože to vyšroubovalo cenu vývoje ohromě nahoru. Pokud chtějí vrátit malé úpravce, tak musí zrušit pravidlo o jednom motoru na půlku sezony...
jumpman
08:50 23.02.2021 178.255.168.XXX
já mluvím o voze a ty o koze mě šlo především o to, že mercedes má sice užší nos než konkurence, ale mcl přišel s tím, že má ve špici 3x průduch a pokud srovnáš nos alfy, mcl a mercedesu, tak nos alfy se nejvíc podobá řešení mcl, nikoliv mercedesu. A proto jsem psal, že mercedes nemá patent na úzkej nos, protože to řešení je lehce odlišné....
jumpman
19:02 22.02.2021 178.255.168.XXX
od kdy mercedes používá průduchy v nose? Tohle začal první používat mcl, po něm red bull (alespoň v této konfiguraci) a teď to má alfa. Je pravda, že jednodušší variantu měli už loni. A říct, že "úzkej čumák" je patent mercedesu je stejný jako říct, že křídlo je patentem ferrari, protože to dali na vůz F1 v 68 jako první...
Ferda
17:51 22.02.2021 46.47.176.XXX
No, úzký čumák asi napadl všechny, ale mnozí od něj ustoupili kvůli zpřísněným nárazovým testům a dalším zase nevyhovoval kvůli
menší síle tlačit vzduch pod podlahu.
Mergl se díky penězům a technickému zázemí rozhodl vzduch širokým čumákem nenasávat, ale nechat ho proudit vrchem kolem čumáku.
A jak šel čas, tak se dalo lecos okoukat a časem by se stejně všichni vydali pouze jedním směrem.
U křídla Ferrari se rozhodli vyhnat vzduch mimo vůz. Tím ztratili kus přítlaku, ale na rovinkách díky menšímu odporu zase měli vyšší rychlost. To jim nakonec pomohlo i při podvůdku s palivem, kdy tu rychlost hodně lidí přikládala aeru a na motor se až tak zblízka nedívala.
menší síle tlačit vzduch pod podlahu.
Mergl se díky penězům a technickému zázemí rozhodl vzduch širokým čumákem nenasávat, ale nechat ho proudit vrchem kolem čumáku.
A jak šel čas, tak se dalo lecos okoukat a časem by se stejně všichni vydali pouze jedním směrem.
U křídla Ferrari se rozhodli vyhnat vzduch mimo vůz. Tím ztratili kus přítlaku, ale na rovinkách díky menšímu odporu zase měli vyšší rychlost. To jim nakonec pomohlo i při podvůdku s palivem, kdy tu rychlost hodně lidí přikládala aeru a na motor se až tak zblízka nedívala.
Aktuálně
Poslední závod 24.3.2024
GP Austrálie58 kol (306.124 km)
Albert Park
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 07.04.2024
GP Japonska 53 kol (307.471 km)
Suzuka International Racingdní | hod | min | sek