DISKUZE K ČLÁNKU Alfa Romeo ve Varšavě odhaluje nový vůz C41 + FOTO

Alfa Romeo je třetím týmem, který představuje monopost pro sezónu 2021. Slavnostní události ve Varšavě se účastní oba závodní jezdci: Antonio Giovinazzi i Kimi Räikkönen, nechybí ani rezervní pilot Robert Kubica. Polsko si zvolila kvůli svému hlavnímu sponzorovi - společnosti PKN Orlen.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alfa Romeo ve Varšavě odhaluje nový vůz C41 + FOTO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 23.02.2021 13:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovali 2 lidé) 22.02.2021 15:39
tohle mi nepřijde jako "vzor" mercedes,… »
» jumpman (Hlasovali 2 lidé) 22.02.2021 15:43
myslíš si, že když loni nedokázal williams… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 22.02.2021 15:20
Tím to není.....prostě ten typ nosu je přínosný.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
18 18 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
O nosu jsem psal, ale taky jsem psal o obtékaní vzduchu kolem nosu.
V žádném případě nenapsal nic, co by se mělo týkat průduchy s následným protékání vzduchu vnitřkem nosu z úplně jiné éry o čem se snažíš psát ty.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
tak tihle umělci odešli společně s karburátory, nemyslíš?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
citace: "Když vidím ten nos po vzoru Mercedesu"
tak nevím že bys o tom nepsal 19

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Malí úpravci skončili už dávno. Dnes už si nikdo ani nedokáže představit umělce, kteří dokázali nastavit správný chod motoru podle sluchu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
No právě. Pořád meleš o něčem o čem jsem vůbec nepsal. Už několikrát jsem Ti to vysvětlil, ale Ty si stále meleš svou.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
tak dřív to úpravci dokázali, ale to byly schopny týmy zaplatit. Vraždou se pro ně stala ekonomy race, protože to vyšroubovalo cenu vývoje ohromě nahoru. Pokud chtějí vrátit malé úpravce, tak musí zrušit pravidlo o jednom motoru na půlku sezony...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
ten strop je napsán tak, že se pěšinky okolo již prošlapávají. Ale kdo peníze nemá, nemůže nic prošlapat, musí se rozhodnout, kam investuje...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
já mluvím o voze a ty o koze 12 mě šlo především o to, že mercedes má sice užší nos než konkurence, ale mcl přišel s tím, že má ve špici 3x průduch a pokud srovnáš nos alfy, mcl a mercedesu, tak nos alfy se nejvíc podobá řešení mcl, nikoliv mercedesu. A proto jsem psal, že mercedes nemá patent na úzkej nos, protože to řešení je lehce odlišné....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Spíše silná konkurence. Mercedes, Ferrari, Renault a Honda. Soutěžit proti automobilkám bylo pro soukromý tým příliš velké sousto.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Já měl na mysli obtékaní vzduchu kolem nosu, né systém F-Duct.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
jojo, jak nepřišel sponzor, tak pouhý vývoj i jednoduchého motoru je pro úpravce ekonomická sebevražda. Ta automobilka si to aspoň schová do nákladů za reklamu

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
citace "Jenže s touto koncepcí přišel Mercedes. Ostatní už pouze kopirují a není se čemu divit. "
podívej se na to auto a uvidíš průduchy... 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Zatím nenacházím to správné slovo které nahradí zbrojení v rozpočtovém stropu. Rachocení zbraněmi to už nebude.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Tam bylo problému více. Cosworth už nikdo nechtěl, proto se ten motor nechal už pouze na dožití. A mapování taky bylo mizerné.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Nevím na jaký příspěvek odpovídáš, ale já o průduších ani patentech nepsal.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
nebyla nejstarší, ale neměl kdo platit vývoj. Podle tehdejších tabulek byl ten motor silnější než renault, ale byl velkej, těžkej a užranej, protože neměli zákazníky, kteří by platili vývoj a to byla jednoduchá V8...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
tím zbrojením si nejsem úplně jistej, Spíš si myslím, že zdroje budou věnovat sezoně 22, než utrácet peníze za předem ztracenou sezonu, kde ten bod můžou uzmout náhodným výsledkem spíš než vývojovou snahou

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
od kdy mercedes používá průduchy v nose? Tohle začal první používat mcl, po něm red bull (alespoň v této konfiguraci) a teď to má alfa. Je pravda, že jednodušší variantu měli už loni. A říct, že "úzkej čumák" je patent mercedesu je stejný jako říct, že křídlo je patentem ferrari, protože to dali na vůz F1 v 68 jako první...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
No, úzký čumák asi napadl všechny, ale mnozí od něj ustoupili kvůli zpřísněným nárazovým testům a dalším zase nevyhovoval kvůli
menší síle tlačit vzduch pod podlahu.
Mergl se díky penězům a technickému zázemí rozhodl vzduch širokým čumákem nenasávat, ale nechat ho proudit vrchem kolem čumáku.
A jak šel čas, tak se dalo lecos okoukat a časem by se stejně všichni vydali pouze jedním směrem.
U křídla Ferrari se rozhodli vyhnat vzduch mimo vůz. Tím ztratili kus přítlaku, ale na rovinkách díky menšímu odporu zase měli vyšší rychlost. To jim nakonec pomohlo i při podvůdku s palivem, kdy tu rychlost hodně lidí přikládala aeru a na motor se až tak zblízka nedívala.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama