DISKUZE K ČLÁNKU Alonso: Teď je ten správný čas na návrat, cítím se mladý

Král z let 2005 a 2006 je zpět. Fernando Alonso tvrdí, že dvouletá odmlka v něm znovu zažehla vášeň pro Formuli 1. Ba co víc, podle svých slov se teď cítí mladý, připraven prohnat zbytek startovního pole.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso: Teď je ten správný čas na návrat, cítím se mladý

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 98, poslední 31.01.2021 19:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 6 lidí) 24.01.2021 22:07
No tak já jsem asi ta třetí skupina se kterou… »
» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 25.01.2021 08:41
Fernando má duši bojovníka, který se nevzdává a… »
» odin (Hlasovali 5 lidé) 25.01.2021 10:26
Ano Miku, pointa byla, že se po 40-tce nedají… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Za mě, když je stále hlad musí se to zkoušet 03 Jsem rád že je zpět a s Alpine tam ta šance je. Největší strach mám stejně asi z toho že i při nových pravidlech Mercedes vyrazí na první kvaldu a s přehledem obsadí první řadu, to by bylo doslova v řiti a při tom je to docela reálný.

    + 2 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Nejen Mergl bude dominovat. I Copy Aston bude schopen Mergl v první řadě nahradit při jeho výpadku.

      + 1 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Četl jsem jak "zelený Mercedes" může být druhým nejsilnějším týmem. Je to depresivní jak moc ten Mercedes vládne.

        + 1 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          A může být ještě hůř. Stačí aby Williams nakoupil od Merglu stejné díly jako Aston a první tři řady jsou téměř jasně obsazené. Přitom ještě loni neměl Williams na body nárok.
          Přitom ostatní týmy díky žolíkové metodě nebudou mít dohnat Mergly a spol. nárok.

          + 1 / − 10

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            90.182.169.XXX
            Myslíš asi aeroprvky ale ty postihne zákaz "kopírování"

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Zatím toho moc nevíme. Odběr převodovek a hydrauliky je ale jistý už teď a určitě přemýšlí Williams o mnoha dalších dílech, když už čest Williamsů narušili.

              + 0 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                88.102.38.XXX
                Já myslím že postupem času nebudou jejich B-týmy takový problém, pro teď se Mercedes těší příliš velkému náskoku ale takhle nemůžou vyhrávat věčně. Pokud by RedBull začal bojovat leda tak se Strollem tak by to byla pro morálku týmů úplná katastrofa.

                + 0 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Ferda

                  Ferda

                  46.47.176.XXX
                  Věčně určitě né. Ale já chtěl spíše poukázat na současnou unifikaci vozů, která se dnes stává mnohem větším standardem než konstruktérskou tvorbou a to je hodně špatně. Nakonec to dopadne tak, že FIA sama navrhne šasi i kapotáž a týmy možná dodají motor. Pak už Mergl samozřejmě dominovat nebude.

                  + 1 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • tom11

                    tom11

                    77.48.94.XXX
                    to, co píšeš, je černá můra F1. unifikace je hrozný slovo. tedy ve spojitosti s F1 určitě. udělat z toho nějaký "cupový" mistrák by byl totální konec.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Ferda

                      Ferda

                      46.47.176.XXX
                      Ano je to hrůza. Především pro starší generaci které ani současný vzhled formulí vůbec nelahodí. A tím vůbec nemíním tangáče kolem hlavy pilota, ale normované rozměry nynějších formulí. Nebýt rozdílných barev, tak ani zkušený fanda F1 není schopen od sebe rozeznat vozy všech týmů. 15

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.248.XXX
          Jenže teď přijde velký zasah do aera zkrze upravené podlahy a navíc na letošní sezónu už nesmí být něco jako loni při práci s datami. Neviděl bych to tak černě, navíc piloti AM to zahodí i tak 11

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.157.XXX
    Hmm, 05 těžko říct, jestli to u Alpine všechno klape tak jak má, přece jenom vyhazov Cyrila byla divočina, Ocon se nebude chtít smířit, aby hrál někomu druhé housle a Alonso je motivovaný tak, jako celý Tým dohromady. 05

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    No tak já jsem asi ta třetí skupina se kterou autor článku nepočítá. Já Alonsa ani nemiluji, ale ani nenávidím. Já ho prostě pouze jednoduše uznávám. A tak jsem zvědavý na jeho výkony. Kdysi tu jeden pochyboval, zda tací jako jsou Alonso, Raikkonen, nebo Hamilton budou v F1 ještě jezdit ve 40 letech. Raikkonen tam jezdí, Alonso se v devětatřiceti vrací, tak jen ten Hamík je stále nevyřešen. 18 Ale já věřím, že smlouvu pořeší ke spokojenosti všech zúčastněných a že ho jezdit bude bavit ještě alespoň pět let. 03
    Jenom ta Alonsova vyhlášení mi připadají nějaká povědomá. A kdyby ještě dodal ,že se vrací proto, aby získal titul, tak bych řekl, že to opsal od Schumachera. 18

    + 6 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Ano, přiznám se, že jsem vyjádřil pochybnost, jestli tihle borci budou ještě ve 40-ti jezdit. A budou (u Hamíka to ještě nevíme).
      Pointa tehdejší diskuse byla, že po 40-tce se nedají očekávat takové výkony, jako za mladých let. U Kimiho boje o titul už můžeme z velkou jistotou vyloučit. U Alonsa klidně vyjádřím další pochybnost, že přidá titul další. A jestli Hamík bude přidávat jeden titul za druhým ještě po 40-tce, tak to raději nechci vidět. 12
      Jinak naprostý souhlas. 01

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.248.XXX
        A já vyjádřil potvrzení o tom, že Vettel nehledě na věk bez dominatního auta prostě neumí. Alonso podával velice silné výkony i ve WEC a na Dakaru 03

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Jakou to má souvislost s Vettelem?
          Ty jsi z něj fakt hotovej. 12

          + 2 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            86.49.248.XXX
            Že Vettel je Vettel 30+? ty jsi fakt mimo

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              To je 7 jezdců.
              Ptám se, jakou má souvislost s diskusí s Odinem o ježdění po 40-tce. Mimoňu.
              Jakou s tím má souvislost WEC a Dakar?

              Nebo jsi si zase nepřečetl, o čem je řeč, jen jsi měl potřebu hejtovat?
              20

              + 1 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                86.49.248.XXX
                Tak třeba tu, že Alonso dokázal být rychlý všude, Vettel jen s nelegální PJ Ferrari a to i tak bez větších výsledků a jen s dominantním RB jinak bída

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Jo, v diskusi o výkonnosti pilotů po čtyřicítce není zmínka o Vettelovi a údajné dominanci či nelegálnosti, rozhodně spamováním. 12 12 12

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama