DISKUZE K ČLÁNKU Alonso: Teď je ten správný čas na návrat, cítím se mladý

Král z let 2005 a 2006 je zpět. Fernando Alonso tvrdí, že dvouletá odmlka v něm znovu zažehla vášeň pro Formuli 1. Ba co víc, podle svých slov se teď cítí mladý, připraven prohnat zbytek startovního pole.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso: Teď je ten správný čas na návrat, cítím se mladý

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 98, poslední 31.01.2021 19:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 6 lidí) 24.01.2021 22:07
No tak já jsem asi ta třetí skupina se kterou… »
» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 25.01.2021 08:41
Fernando má duši bojovníka, který se nevzdává a… »
» odin (Hlasovali 5 lidé) 25.01.2021 10:26
Ano Miku, pointa byla, že se po 40-tce nedají… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Ano Miku, pointa byla, že se po 40-tce nedají předvádět výkony, jako za mladých let. Jenom že tvoje argumentace vyznívala, jako že jezdit po 40-tce je výjmečný výkon, který nikdo jen tak nezopakuje. Dokonce, pokud se nepletu, jsi po mně chtěl seznam pilotů, kteří po 40-tce jezdili. A když jsem ti některé zmínil, tak jsi po čase (když na to opět přišla řeč) omezil výběr na současnost, aby jsi podpořil svoji pravdu. Tvůj problém je, že se každého oponenta snažíš přehádat za každou cenu. Uber ze své demagogie a zas mě budou diskuze s tebou bavit.

        + 5 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.248.XXX
          Já bych zpochybnil i to, že po 40 nemůžeš podávat takové výkony jako mladý jezdec. Někdy to může být naopak

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            Věk 40 let nemusí být v motorsportu limitujícím faktorem, motivace a zápal ano 03 Koneckonců ne věk, ale stopky ukáží jak na tom kdo je. Navíc zkušenosti a rozum do toho také velmi promlouvají.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              Však o tom jsem se s Mikem tehdá přel. Schumi ohlásil návrat a útok na osmý titul. A když bez protěžování a zvýhodňování dostával pravidelně nakládačku od Rosberga a nejen od něho, tak Mike hledal výmluvu v jeho věku. Protože Mike nespatřuje příčiny úspěchů jeho oblíbených pilotů v jejich zvýhodňování, týmových režiích apod. ale pouze v jejich výjmečných schopnostech. Ale když je řeč o jeho neoblíbených pilotech, tak to je jiná. Tam je vždy co zpochybnit i za cenu jakýchkoliv spekulací podloženými pochybnými matematickými operacemi.

              A souhlasím s tebou, že v motorsportu lze vyhrávat i po čtyřicítce. Záleží především na autě, se kterým starší pilot jezdí.Pokud by Schumi v Merglu vydržel alespoň dva roky, tak sezónu 2014 tutově titul získá, protože by mu Mergl Rosberga uklidil z cesty. A věk by na to neměl žádný vliv. 03

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Jestli je věk pouhá výmluva, pořád čekám na ty jména, co získali po 40-tce titul za posledních 50 let. Je to 50 mistrovství světa, tak se snad najde jediný, který to dokázal. Evidentně takoví jezdí a evidentně jsou to většinou ti nejlepší z nejlepších. 03
                Mimochodem nechápu, proč nejezdí i padesátníci nebo šedesátníci, když na to nemá věk žádný vliv.

                + 0 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.103.XXX
                  Jack Brabham v roce 1966 získal titul ve čtyřiceti letech. J.M.Fangio získal svůj první titul v roce 1951 měl 40 let a poslední v roce 1957 a bylo mu 46 let.
                  Takže to jde získat tituly šampiónů po čtyřícítce. Proč zase nepochopitelně, respektive pro mne pochopitelně posouváš hranici na padesát. O tom nebyla nikdy řeč. Když člověk rozbije tvoji argumentaci, tak se jako had prosmýkneš a posuneš diskuzi jinam, aby ses mohl zase dál hádat.
                  Tak že to ukončím. Mistři světa evidentně z řad čtyřicátníků jsou a i novodobí piloti (dokonce tebou jmenovaní před deseti lety) ve a po čtyřicítce jezdí. Není to nic v čem by nějaký Schumacher byl výjmečný. 13

                  + 3 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    88.102.38.XXX
                    Andrettimu bylo 38 když získal titul v roce 78, nebo Prostovi v roce 93. 39 bylo Mansellovi. Téměř 40 bylo Hillovi v roce 68. Jen věkem to nelze odepsat 03

                    + 3 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.103.XXX
                      Znám Mika, tohle neprojde. To musí být čtyřicet a více. V tom je detajlista. 03 18 Kór když jde o jeho oblíbence, za kterého se bije. 18

                      + 3 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Situs

                        Situs

                        88.102.38.XXX
                        Tak neprůstřelně důležité to je pokud se chceš stát prezidentem, jinak jestli mu je 39 nebo 40 normálně zajímá fakt málokoho 12 Alonso získal jako jediný oba své tituly ve své době jako nejmladší vůbec, koukat jen na věk a tabulky tak je neměl nikdy mít 03

                        + 3 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          Pánové. Kdybych byl opravdu detailista, tam bych posunul hranici na 41 a půl roku, kolik bylo Schumimu, když dokončil první sezonu po návratu.

                          Evidentně jste nenašli jediného pilota, co za posledních 50 let dokázal získat titul po 40. Odin pouze zopakoval příklady z úplného pravěku F1, kdy tehdy F1 byla zálžitostí pánů, kteří už měli něco za sebou a nejezdil tam žádný puberťák. I ty vaše příklady, kdy pilotům bylo téměř 40 jsou minimálně staré 27 let a to ještě šlo o Mansella s Prostem na technice, která tehdy neměla konkurenci.
                          Nechápu čím to, když věk nehraje roli. 13
                          Odin jen zase neumí zkousnout, že jsem měl tehdy pravdu a i po 10-ti letech se nenašel nikdo, kdo by v tom věku na své dřívější úspěchy navázal. Třeba se to někomu povede, není to nemožné. Ale věk prostě roli hraje. 03

                          + 0 / − 3

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    1966, 1957, 1951.
                    To jako seriozně chceš srovávat se současností? Jako fakt? 13
                    Zapomeň klidně na to, že jsem řekl něco o 50-nících. To nebylo důležité, ikdyž to dokládá, že věk nějakou roli hraje.
                    A ano. Mistři světa z řad čtyřicátníků skutečně jezdí. Dva. Jednomu bylo v době zisku tiulu 24 a 25 let, druhému 29. 13

                    + 0 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.103.XXX
                      Proč ne? Nebo od kdy Mike uznává tituly mistrů světa v F1? Od prvního titulu Schumachera? Nebo můžeme ještě počítat i s tituly Senny a Prosta, ale dál do historie už se nesmí?
                      Neměň během diskuze pravidla. Že nediskutuješ fér, jsem ti tu psal mockrát.
                      F1 existuje od roku 1950. A od tohoto roku se dělají statistiky a evidují mistři světa. Uveď důvody, proč mám vybírat mistry světa jen v množině tebou ani nedefinovaného období?

                      + 3 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Jo Odine, statistiky se dělají od roku 1950. Tak je klidně udělejme od té doby. Vyjmenoval jsi 2 mistry po 40, z čehož Fangio jich měl 5. Když vezmu tedy piloty mezi 20-40 (20 jsem vzal za hranici dospělosti, děti do toho tahat nebudeme, ne?), získali za 71 let 65 titulů a piloti po 40 jen 6. jestli to nesedí a ještě někoho najdeš, klidně to oprav. nemám s tím problém. 03 Pořád ti to napovídá, že na věku nezáleží?

                        Já se ti snažil naznačit, že se demografické složení F1 za těch 71 let "trošičku" změnilo. Nevím, ty sis toho možná nevšiml. Možná na srazu nám Robertino může říct, jaký byl třeba průměrný věk tehdy a dnes. Ono je to obecně platné pro všechny vrcholové sporty, že kdysi se dělaly do pozdnějšího věku. Dobře. Ty na to nehraješ. Jen neumíš vysvětlit, proč 50 let nikdo takový titul nezíkal a proč už přes 50 let ani nejezdil žádný padesátník. Ale jediné, co víš naprosto jistě je, že věk nehraje roli. OK. 03

                        + 0 / − 3

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.103.XXX
                          Nevím, proč to zbytečně hrotíš? Původně šlo o to, že Schumi "zklamal" jak sebe, tak jeho fanoušky, protože jeho výkonnost, nebo spíš výsledky (protože já si myslím, že výkonnost o tolik horší neměl), neodpovídaly očekávání. Já jsem za tím viděl změny v F1 (jako takové) a skutečnost, že u Mercedesu (zatím) dávali oběma pilotům stejné šance. Ty jsi to vysvětloval věkem. Já souhlasím, že i věk má na výkonnost vliv, ale v motorsportu nikoliv tak zásadní, jako třeba v atletice. Tam za Schumiho maká stroj a on ho "pouze" ovládá. Čili jeho zkušenosti by mu měly spíše pomoci, když se o něm tvrdily takové legendy ohledně jeho zásluh. Bohužel ty ses upnul k věku a rozhodl jsi se, že přes věk nejede vlak. Evidentně jede. Ano obecně se všechny sporty omlazují a průměrný věk (tady ten tvůj průměr lze klidně použít) sportovců je nižší, než třeba před padesáti lety. Ale to neznamená, že dnes nemůže nikdo dělat jakýkoliv sport na špičkové úrovni i ve vysokém věku.
                          Mně se jenom hodilo připomenout ti fakt, který jsi shodou okolností zpochybňoval. Protože konkrétně Kimiho a Alonsa jsi uváděl (pokud si dobře pamatuji a já si to pamatuji) jako "kdo ví jestli budou ještě vůbec jezdit". Tak budou.
                          Titulem se oháněl Schumacher. Já ho vzal pouze za slovo a ty jako jeho obhájce teď vyžaduješ tituly u všech, kteří ve věku 40+ jezdili a jezdí.

                          + 3 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            Jo, tvou teorii o Schumim znám. A nesouhlasím.
                            Stejně jako podle tebe preferovali Schumiho u Benettonu či Ferrari, mohli ho preferovat u Mercedesu. Není žádný důvod mezi těmi stájemi nevidět rovnítko. To, že u Mercedesu praktikovali režii jsme se přesvědčili mnohokrát. Jenže Schumi s Nicem prohrál, tak nemáš důvod ji hledat.
                            Schumi nepodával takové výkony, jako dřív. A bylo k tomu několik důvodů, z kterých sis vybral jeden jediný, který se ti teď hodí.
                            A ano, myslím, že tu větu jsi ocitoval dobře. A nemám na ní co měnit. Tehdy opravdu nikdo nevěděl, jestli ti dva budou jezdit. Od té doby Alonso na 2 sezony skončil a Kimi zažil sešup do "B" týmu. Ale ještě se oba drží. Jsem jen zvědav, jak naváží na své výkony z mladších let a budou se prát o titul. 03

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • odin

                              odin

                              77.240.103.XXX
                              Tak jsem rád, že alespoň něco nepopíráš, protože já si většinu témat našich diskuzí i našich vzájemných postojů pamatuji. Jenom hledat "důkazy" je pro mne obtížné, respektive časově náročné a dělat to nechci. Kdysi jsem tak hloupý byl a trávil nad tím hodně hodin, ale stejně to bylo k ničemu, jelikož ty se stejně vykrucuješ, případně přehodíš výhybku na jiné táma, posuneš parametry apodobně. Znám tě z mnoha diskuzí a nediskutuješ fér.

                              Ostatně, jako tady. Pokolikáté ti opakuji, že ani u Alonsa, ani u Kimiho o titul nejde. Protože ani jeden z nich nevyhlásil útok na titul, jako to udělal Schumacher. A jak jste se vy jeho fans nemohli dočkat a psali nesmysly a glorifikovali ho v eufórii a těšení se na ta slavná vítězství. Já jsem si jenom užil dát vám to pěkně sežrat.
                              Ne Miku téma bylo, zda Kimi, Alonso a Hamilton budou jezdit i ve čtyřiceti letech. Tak zatím to vypadá, že budou (možná až na toho Hamiltona).

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                185.149.130.XXX
                                O férovosti v této (i dalších) diskusi by se dalo zase psát dlouho, ale nechám to být.
                                Jasně, že u těch 2 o tituly nejde, bylo by trapný vyhlašovat útok na něj. Už jsou za zenitem, tak je nikdo do špičkového auta neposadí. O tom to celé je. Kdyby si někdo myslel, že ti dva budou předvádět výkony, jako před 10-15 lety, tu sedačku by dostali.
                                To, že budou jezdit po 40 je v pořádku. Taky jsem nepsal, že nebudou. Pouze jsem vyjádřil pochybnost, jestli to tak bude. A ta pochybnost byla evidentně oprávněná. 03

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • odin

                                  odin

                                  77.240.103.XXX
                                  Vezmu to od konce.- Pochybnost asi oprávněná byla. Já jsem také v té době nevěděl zda tito piloti budou jezdit, jenom jsem to neměl potřebu zmiňovat a řešit, nebo spíše konkrétně těmito piloty argumentovat. (Zajímavé na tom je to, že tě např. Vettel nechával klidným a jeho činnost ve čtyřiceti jsi neřešil). 03
                                  Co se týče sedačky ve které mají piloti šanci na titul, tak já vím o jediné. A zatím ještě není oficiálně podepsaná. A zájem by o ní byl obrovský nejen z řad Kimiho, či Alonsa. Tak mě napadá, proč si nikdo nemyslí o Maxovi, že bude podávat tebou zmiňovanou výkonnost? Dokonce trubadůři z řad RedBullů a Verstappenovic rodiny vytrubují do celého světa jak excelentní je to pilot. Přesto sedačka zeje prázdnotou jak ten piedestal z filmu Pupendo. Ono to asi nebude tak, jak si nějaký Mike17 představuje, že?
                                  U Kimiho o tituly už opravdu nejde. Já jako jeho fanoušek to uznám, protože fans Kimiho jsou realisté. V případě Alonsa si tak jistý ještě nejsem. Vše se upírá k příští sezóně a tam se uvidí, jak na tom Alpina bude. 03

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Mike17

                                    Mike17

                                    185.149.130.XXX
                                    -Když si myslím, že po 40 pilot není tak dobrý, proč bych měl řešit Vettela po 40? Vettel není už tak dobrý jak byl a 40 mu ještě není. Klidně to napíšu, když to potřebuješ. 03
                                    -Jak vidíš, ta sedačka je pořád volná. A kupodivu nechtějí žádného pilota po 40 (byli volní) a zvažují dokonce i toho stávajícího co má 36, protože je dostupný mladý kluk, co bude levnější a ukázal, že ho zvládne nahradit (možná ne plnohodnotně, ale dostačujícím způsobem). Kromě toho jsou pořád lepší stáje, než Alfa, Alpina, nebo Aston (abych Vettela nevynechal).
                                    -Nevím, co zase do toho taháš Maxe. Jednak jsem napsal NĚKOLIKRÁT, že nevím jestli je lepší než Hamík. Takžesi asi nic nepředstavuju a vyjadřuji nesouhlas s Hornerem (což se ti asi nehodí). A hlavně Max má platnou smlouvu u RB, tak asi nemůže nastoupit v Mercedesu. To ti uniklo? 20
                                    -O realismu by se toho dalo napsat hodně, hlavně o období 2014-2018. 12 Ale jinak jo, třeba se Rencek konečně zvetí, postaví něco důstojného a Alík ten titul získá. Možné to je. 03

                                    + 0 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • odin

                                      odin

                                      77.240.103.XXX
                                      Ale Miku, neoháněj se pořád piloty po 40tce. V Mercedesu zatím nechtějí na Hamiltonovo místo ani piloty po dvacítce. Tak že tebou vyslovená jistota, že by sedačku špičkového auta dostali piloti u kterých by byla jistota, že budou podávat výkony jako ve dvaceti, je lichá. A Maxe do toho tahám proto, že si spousty lidí myslí jaký je to nejlepší pilot, takže o jeho výkonnosti snad nemáš pochyb a Jos ho nabízí do Mercedesu ostošet. Jenom ten zájem o něho není. A sedačka je zatím oficiálně volná. Tak nepiš, že by Kimi s Alonsem dostali sedečku v týmu schopném získat titul, kdyby si někdo o nich myslel, že jsou schopni podávat výkony jako před 10-15 lety. Max ty výkony podává a nikdo se ho ze smlouvy vyplácet nechystá, aby usedl do Mercedesu a jezdil o tituly. Není to tak jednoduchý, jak ty píšeš. (Platných smluv bylo a během dne se vše změnilo. Maxova platná smlouva není argument). /odle mne má Max k Hamiltonově sedačce stejně daleko, jako alonso, nebo Kimi. Výkonnost, nevýkonnost.

                                      + 3 / − 0

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama