DISKUZE K ČLÁNKU V sezóně 2020 předjíždění ubylo. Co je příčinou a jak se letos změní minimální hmotnost?

Počet předjížděcích manévrů v loňské sezóně v porovnání s předchozími ročníky klesl, přestože nedošlo k velkým změnám v pravidlech. Co za tím stojí?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V sezóně 2020 předjíždění ubylo. Co je příčinou a jak se letos změní minimální hmotnost?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 43, poslední 17.01.2021 20:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 15.01.2021 16:54
Vypadá to, že si nepamatuješ tu dobu správně,… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 15.01.2021 17:08
Ferrari to musí dělat pozvolna protože jakmile se… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 16.01.2021 14:07
Mercedes ten výkon má legálně....nechápu ten hon… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.150.XXX
    Spekulace italského tisku. Alfa Romeo letos po sezóně končí, aliance Stellantis nemá už zájem do toho víc vrážet prachy. Juniorkou Ferrari bude HAAS, což ostatně potvrzuje posilující spolupráce v posledních měsících. Co bude s Alfou respektive Sauberem dál je ve hvězdách, prý snad určitý zájem má Renault, který by měl taky rád nějaký juniorský tým, ovšem otázka je jestli na to bude mít prachy. Asi by byli raději kdyby to převzal nějaký soukromý subjekt a oni s ním pak úzce spolupracovali. Možná se hecne Peter Sauber a svůj tým (po kolikáté už) zachrání.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Díky stropům a zdílením určitých dílů na to dlouhodobě bude. Myslím že dlouhodobě zlatý důl....to někdo koupí. Bude to za hubičku...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Že začnou slabší týmy padat jako hrušky mě nepřekvapuje, ale je mi poněkud záhadou proč Ferrari kašle na vlastní Alfu a dává se do holportu s Haasem. Asi nějaká Binottovina, takže vlastně postrádajíci logika pod jeho vedením logiku dává. 12
      U Sauberu by se mi nejvíce líbilo, kdyby se po téhle sezóně dal dohromady s Hondou, jako její tovární tým. Sauber by byl opět zachráněn a Limonádovod by nepřišel o motory.
      Že jsem to parádně vymyslel? 04

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        jestli to nebude tím, že i alfa jako automobilka je před krachem a v tento moment sypat hromadu peněz do F1 je trošku kontraproduktivní...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Alfa byla před krachem ještě dříve než začala sponzorovat Sauber. Už tehdy se všichni podivovali nad logikou Alfy.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            teď už to ale vypadá tak, že možná krachne během tohoto roku...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Nedivím se. Dnešní zákazník chce i spolehlivost a Alfy jsou pokažené už v katalogu.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                nemyslím si, že je tohle založeno na reálném základě, ale pověst takovou rozhodně mají. Je to stejné jako s pověstí VW jako nejspolehlivějších aut a realita je značně odlišná od pověsti...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Ferda

                  Ferda

                  46.47.176.XXX
                  Na každém šprochu ........ Jinak jsou Taloši známí tím, že dávají do aut tenkou kabeláž, která toho moc nevydrží.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • Mansell_fan

              Mansell_fan

              37.188.147.XXX
              Alfa je vpodstatě v klinické smrti. Prý to ještě zkusí letos s kompaktním SUV, ale musel by se stát zázrak. Ta auta prostě nikdo nechce. Na stole je prý nabídka z Číny na odkup 17

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Prodej Alfa Romeo Tonale se má spustit až v příštím roce.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mansell_fan

                  Mansell_fan

                  37.188.147.XXX
                  Aha, díky za upřesnění 01
                  Aby už nebylo pozdě

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    Osobně si nemyslím, že by měla Alfa padnout úplně. Jasně, na tuctové auta má Fiat vlastní značku. Na ryze sportovní Ferrari a Maserati a na jalové sporťáky Alfu s Lancii.
                    Osobně beru jako mrtvou značku spíše Lancii, která se už ze světového trhu stáhla a figuruje už pouze v Taliánsku. Přitom nejsilnější mé vzpomínky mají kořeny už v dětství na Stratose. Žádné Lambo ani Ferrari si k mému srdci cestičku nevyšlapalo tak jako už jednou vyřčený Stratos.
                    Takže ortel je vyřčen jasně. Alfa se sice z F1 stáhne, ale jako značka se udrží.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mansell_fan

                      Mansell_fan

                      37.188.147.XXX
                      Průšvih je že ta "mrtvá" Lancia prodala s jedním modelem na jediném trhu předloni i loni víc aut než Alfa celosvětově s celým portfoliem! Včera se dokončila fúze FCA a PSA a hlavnê kravaťáci z Francie jsou prý docela nekompromisní. Lancia a Chrysler mà už definitivně končit, v ohrožení je i Dodge. A Alfa má nůž na krku. Kdo by chtěl živit automobilku která chce konkurovat BMW a ročně prodá tolik aut co bavoři za týden? Je fakt že Fiat dělal možné i nemožné aby Alfu vrátil na výslunî, sypali do toho nehorázné prachy, nacpali ji i do F1, ale je to pořád horší a horší. A PSA už tak benevolentní nebude, oni to těm číňanům klidně střelí

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Ferda

                        Ferda

                        46.47.176.XXX
                        PSA zní stejně odpudivě jako výrobky co z ní padají. Tuctovky bez chuti a zápachu. Brrr
                        Lanča sice více kusů prodala, ale asi to bude trochu jinak oplechované UNO. Neplést si s F Uno. 12 Nevím u nás už Lanče vidět nejsou a na Sicílii jsem byl před desíti léty a to už je na motoristický průmysl téměř pravěk. A navíc Sicílie. Tam nemají nebourané auta ani v mototechně. 18

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Všichni ví co je kamenem úrazu a stejně s tím nikdo nic nedělá.
    Přitom pouhým hozením kyselin s ERSem do recyklačních továren by se ušetřilo zhruba 100 nadbytečných kil. Pak by se zjistilo, že vozy bez kyselin by nemusely být dlouhé jako škuner Černého korzára a zkrácením vozu by šla dolů další váha. A to ještě není konec. Tím že by se už kyseliny nemusely chladit, tak by vozy mohly být i užší. A pořád ještě nekončíme. Úbytkem harampádí v motorovém prostoru by auta mohly být dokonce i nižší a zase by šlo kousek váhy dolů. Že už je to dost? Není. Když zhubl celý vůz, tak už není potřeba ani tak masívních podvozkových částí, tak šup šup s další dietou a konečně můžeme tohle omlazené autíčko vyzkoušet na dráze. ...... Paráda, rozkoš a orgasmus závodníka. Jen ty gumy, hotová hrůza. No jó, dyť ony jsou ještě vyrobené z puku aby tu hroznou váhu vydržely. Šup s nimi taky do dietního centra.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Ta kdysi ladná kráska nám nějak kyne 20

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.248.XXX
      Vypadá to, že si nepamatuješ tu dobu správně, předjíždění skrze to, že někdo byl v boxech a pak se to vrátilo bylo tak zábavné, asi jakože si viděl ujíždět McL nebo Ferrari před ostatníma 11

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        91.245.26.XXX
        Však nemluvím o závodění ale pouze o autech.
        Jinak ano, je to hodně nepopulární názor ale zpětně vzato před takovými 15 nebo 20 lety samotné závodění nebylo moc zábavné.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          to je zase otázka názoru. Rozhodně není zábavné koukat hodinu a půl na vláček, kde se nic nezmění, ale mě zase nepřijde zábavné koukat se na závod, kde pilot zmáčkne čudlík a nešťastníka před sebou prostě objede. Já bych DRS nechal, ale v té formě, že to musí aktivovat i deaktivovat pilot samostatným ovladačem a hlavně může ho použít kdy chce a kde chce. Tzn byla by mnohem větší možnost udělat chybu a předjetí by nastalo na základě toho, že byl pilot pod tlakem, ne proto že nemá prostředky jak se předjetí bránit

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama