DISKUZE K ČLÁNKU V sezóně 2020 předjíždění ubylo. Co je příčinou a jak se letos změní minimální hmotnost?

Počet předjížděcích manévrů v loňské sezóně v porovnání s předchozími ročníky klesl, přestože nedošlo k velkým změnám v pravidlech. Co za tím stojí?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V sezóně 2020 předjíždění ubylo. Co je příčinou a jak se letos změní minimální hmotnost?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 43, poslední 17.01.2021 20:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 15.01.2021 16:54
Vypadá to, že si nepamatuješ tu dobu správně,… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 15.01.2021 17:08
Ferrari to musí dělat pozvolna protože jakmile se… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 16.01.2021 14:07
Mercedes ten výkon má legálně....nechápu ten hon… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Vypádá to že konkurence bude zase skuhrat. A Marko chce mrazit...no bude to ještě komedie, si tipnu. Já bych nechal RB a AT ať si jdou do rizika.....jaký výkon jejich motor v roce 2022 bude mít proti konkurenci. Pořád to prý nemají odsouhlasené....

    "Je zjevně velkým úkolem přejít na příští rok na pohonnou jednotku Mercedes," řekl Seidl. "Ale musím říct, že jsem velmi spokojen s pokrokem, který tam ( u Mercedesu) vidíme." 1

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Je neuvěřitelný jak Mercedes u svého motoru stále nachází další a další zlepšení, tam je nejspíše vrchol stále ještě hodně daleko.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Je to tak.....

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.248.XXX
        Nemyslím si, že jsou od svého vrcholu daleko, ale Mercedes do toho investuej tolik, protože to přenáší do svých supersportu a další produktů bude přenášet, Ferrari to dělá velmi pozvolna, to samé skupina Renault, Honda to vzdala, nemá na to

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          91.245.26.XXX
          Ferrari to musí dělat pozvolna protože jakmile se dostali na úroveň Mercedesu, tak začal hon najít něco nelegáního 18 14

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            86.49.248.XXX
            Ty se tam dostávají pozvolna 15 let 18

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            Jako nechce se mi to zase vytahovat, ale hon najít něco nelegálního je zásadní problém jen v momentě kdy tam něco nelegálního je 03 To že pak ztratíš po tajné dohodě jen 50 koní je ještě přijatelným trestem.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              stačí se podívat na vyjádření mercedesu - vzali jsme nelegální součástku ferrari, napsali na ni mercedes a tím se stala legální a to je navýšení výkonu motoru mercedes v minulé sezoně 13

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                109.81.213.XXX
                Mercedes ten výkon má legálně....nechápu ten hon na něco co neexistuje.

                A tu součástku máš na mysli jako 10 litrů navíc v nádrži ? 12

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jumpman

                  jumpman

                  178.255.168.XXX
                  stačí když si najdeš cca 10 dní starej článek. Wolf se tam nechal slyšet, že když se dozvěděli jak to ferrari dělá, tak udělali to samé jen to je legální a že je to celé zvýšení výkonu co loni měli...
                  Takže ta maje nadsázka není zas tak mimo. Zkrátka mercedesu projde víceméně cokoliv... Nejspíš i proto ta dohoda s ferrari, kdyby FIA narovinu řekla, že je to nelegální, museli by zaříznout i mercedes a to je politicky neprůchozí 13

                  + 1 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Jsem hodně zvědav jak dopadnou ty nová pravidla. Obávám se že tak dobré aby to zrušilo DRS to nebude. Pneu už nejsou takovou tragédií jako dříve, ale s tou neustále narůstající váhou je to velký problém.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Všude čtu dohady jak to bude s motory, jestli bude jeden upgrade nebo nebude, Zda lze nastoupit se starým motorem 2020 a upgradovat v sezóně. Není v tom u fanoškuů jasno....já si tipnu že je datum homolgace a od té doby pešek. 12
      Když to někdo napíše přesně, budu rád. 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Přesně už si to taky nepamatuji. Myslím že se tehdy psalo o tom že máš prostě 1 upgrade daných součástí a nemusí to být jen před sezonou ale i při ní, prostě během toho období je povolen 1 upgrade. Jestli chtěj ale mrazit už na konci 21 tak pokud by někdo upgradoval na první závod tak už by měl vlastně zmraženo což by byl nesmysl. Pokud přistoupí na zmražení před 22 tak počítám že bude povolen ještě 1 další letošní upgrade.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          Jenže každý to má jinak časově vymyšlené ...ty upgrade. To bude problém....a po první kvaldě někteří zjistí, že mají dva roky výkonový skluz.
          18

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            Zmrazení je vždy problém, nějaké BoP je pro F1 nesmysl a smířit se s tím že jsou rozdíly neměnné taky. Nevím jak to chtějí udělat.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              109.81.213.XXX
              To já taky ne.....já bych nemrazil, ať si to Rb udělá jak chce....chtěl Hondu, má jí , měl z toho finační výhody, tak ať se snaží.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                jojo, motorsport je od slova motor, ne aerodynamika... a nevím, proč by zase měla mít nějaká stáj pravidly garantováno, že nebude ztrácet. Mají pravidly ošetřeno, že motor dostat musí, takže nehrozí, že by neměli s čím závodit tak nevím, co je vůbec za diskuzi. Pokud chtějí zkusit vlastní motor, tuhle variantu mají nebo můžou nakoupit...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        78.157.160.XXX
        A nikomu z těch dohadujících se nechce podívat do pravidel? 03
        Ano, lze nastoupit s motorem 2020 a upgradovat během sezóny - je povolen jeden update ICE, TC, MGU_H, MGU-K, ES, CE, výfukového systému, paliva i motorového oleje mezi koncem předchozí sezóny a koncem současné sezóny (2021) - viz Příloha č. 2 Technických pravidel 2021.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama