DISKUZE K ČLÁNKU "Jasná chyba, Mazepin musí dospět," zlobí se šéf Haasu

Ruský pilot Nikita Mazepin, jenž letos vstoupí s Haasem do Formule 1, musí podle šéfa týmu Günthera Steinera dospět. Reaguje na skandální aférku se zveřejněním videa na Instagramu minulý měsíc.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Jasná chyba, Mazepin musí dospět," zlobí se šéf Haasu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 11.01.2021 22:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kaša (Hlasoval 1 člověk) 11.01.2021 14:47
Ten kluk je prase, ale ne tím že sahal nějaké… »
» Ferda (Hlasoval 1 člověk) 11.01.2021 16:42
Chaos či što? Rossi povede Renault, který už… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Chaos či što?
    Rossi povede Renault, který už není Renault, ale Alpine. Rossi taky není ten slavný Rossi, ale jiný Rossi. V takovém chaosu by se klidně mohlo stát, že Cyril omylem nepodepsal smlouvu se zdejším Alonsem, ale s Alonsem Lopezem z Moto 3. 12

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Cyril skončil u Renaultu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Myslím si, že tam měl ještě rok bejt...kontinuita, v F1 ten novej nebyl.. no aspoň se na CA nebude zase všechno svádět. Ten novej od motorek to bude mít setsakra těžký. Na sruhou stranu, připravené to špatně nemá.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Cyril samozřejmě nedosáhl ani zdaleka pozic jaké měl Renault získávat automaticky. V podstatě se stále jen plácal někde kolem čtvrtého místa. S motory taky fiasko. Nejen, že jim pláchl RB s TR, ale i McL. Navíc se na ně dotáhla i Honda.
        Ricciho si Cyril taky nechal pláchnout a to myslím byl poslední hřebíček do Cyrilové rakve. Renault prostě změnu už potřeboval jako sůl.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          Když se podíváš, kdy a jak tam přišel, jak na tom Renault byl co se týče počtů lidí v motorárně a všeho okolo, tak on za to až zas tak moc nemohl.
          Riči odešel, respektive se rozhodl tehdy, kdy Renault hodně váhal zda v F1 pokračovat, viz Corona, zatknutí Ghosna tad....všude nejistota. Ale je možné že lidi nespojoval....nevím. Jediné co vím, že se do něj kope více , než co může a zatím si stojím.
          Tak Honda se dotáhla, ale asi jen proto, že pro rok byl vývoj motoru škrtnut, a protože se makalo na motoru pro 2021, jenže se to posunulo...tak je vše jinak.
          Honda do toho taky vrážela značně, ale značně více peněz. Přesto srovnala až letos....Elseňor je kvůli tomu zalezlej už hodně dlouho.....ten toho tady naplácal a ono to bylo jinak. 11 18 13 12

          Motor byl už 2019 cajk....2016 se kupovala stáj v "rozkladu", nabírali nové zaměstance.....konkurence je prostě špičková, tam je problém. A motory Renault navyšovali pořad výkon....jenže pro smůlu CA to samé dělala konkurence, ačkoli se myslelo že už je strop....

          Ono je vlastně "neskutečné" že za těch 6 let se výkon rů v F1 vylepšil skoro o 200 HP

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Když porovnáme jak daleko byl Renault ještě v roce 18 před Hondou a kde je teď, tak bych jednoznačně označil, že Renault stagnoval.
            O sporech Renaultu s Nissanem samozřejmě vím, ale Renault nastavené pravidla pro F1 nijak výrazně nezměnil, takže stagnace týmu F1 opět padá na Cyrilovou hlavu a to že od Renaultu všichni utekli je jednoznačné vysvědčení, které Renaultu dali RB s Mekáčem. A věř, že RB s Mekem vidí do zákulisí Renaultu mnohem lépe než my od Tetrisu.
            A když ještě porovnám plány Cyrila s Vasseurem, tak tak to byl právě Vasseur jehož slova se vyplnila. Právě vokopnutí-vytlačení Vasseura Cyrilem byla největší chyba Renaultu, kterou v kyselinové éře udělal.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              109.81.213.XXX
              Dobře dám ti šanci. Jak daleko bylo v roce 2018 Renault před Hondou. napiš jaké byli cca rozdily postupně do 2020 ke konci.
              Jednu věc ti napovím, Renault v roce 2020 výkon nenavyšoval, krom softwáre a vylepšeného mapování.
              Mclaren svým způsobem neutekl, tam bylo jasné že na řadě je Mercedes a u to náš novej Guru Seidl požadoval.
              RB vidělo prdlajs.......odešli i kvůli penězům a chtěli být tovarní tým. Logiku to mělo....ty šulini budou furt nespokojený.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                A že do šulinů nenadáváš McLarenu? Měli nejlepší motor a přešli k Hondě, pak k Renaultu a teď se vrací zpátky k Merglu. Takhle si představuješ spokojenost?
                Zlatý RB, který kromě Hondy byl stále s Renaultem. TR bylo něco jiného, k Ferrari přešlo pouze kvůli přinucení pravidly, aby nebyli kopírovači jako Copy Point.

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  109.81.213.XXX
                  Tak to ber tak, že to je rétorika RB.....s nadhledem, oni jsou fakt furt nespokojení..Mclaren udělal také chyby, o tom není sporu, neměl vůbec od Mercedesu odcházet , respektive RD měl Mclaren dle dohody prodat Mercedesu, časem by ho dostal zpět.

                  Koukám že k výkonu motorů nic...no to jsem věděl.....takže další nápověda. V roce 2016 po určité období měla Honda silnější motor, než Renault. A už to víš.... 11 12

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
      • Miroslav D.

        Miroslav D.

        194.228.59.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          Já Renaultu nefandím a ani k němu nemám žadný vztah, takže je mi to jedno.....jen chci popsat situaci jak ji vidím.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      Jaj 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg si vedl v druhém tréninku nadmíru dobře.

V druhém tréninku odveta McLarenu, vytáhl se Hülkenberg, propadl Verstappen

Charles Leclerc měl trénink zkrácený na pouhou polovinu (ilustrační foto)

Pyrrhovo vítězství Leclerca v prvním tréninku, nováčci s jednou výjimkou uzavírali pole

Sergio Pérez stojí na rozhraní mezi bytím a nebytím

Zaručené zprávy týkající se Péreze, nebo jenom (před)poslední dohady?

Vítejte v malém zamyšlení nad událostmi posledních dnů

Hrstka ohlédnutí za Maxem, penalizacemi a novou krví

Lando Norris s McLarenem

Příliš přísná penalizace Norrise? McLaren žádá FIA o přezkoumání způsobu udělování trestů + VIDEO

Kevin Magnussen byl jedním z nejvíce rozzlobených pilotů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po Grand Prix: Odhodlání všech před posledním závodem roku

Smůla a současně hrdinský výkon - to byl Lando Norris v Kataru

Grand Prix pokutového bloku zvládl nejlépe Verstappen

Lewis Hamilton s Toto Wolff počítají vzájemnou spolupráci na poslední hodiny (Ilustrační foto)

Prohlášení po kvalifikaci: Očekává se závod spíše strategický než bojovný

Max Verstappen se vrátil do čela startovního pole po pěti měsících a jednom dnu (ilustrační foto)

V kvalifikaci poprvé od GP Rakouska vítězí Verstappen, Ferrari ztrácejí dech

Nico Hülkenberg vybojoval pro Haas další nesmírně důležité body.

Russella porazil týmový dvojblok McLarenu, pořadí se měnilo na cílové rovince

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama