DISKUZE K ČLÁNKU Marko nekompromisně: Vettel udělal u Ferrari příliš mnoho chyb. Ta největší?

Helmut Marko si myslí, že Sebastian Vettel u Ferrari až příliš chyboval. Největší kiks přišel podle odborného poradce Red Bullu v Německu 2018.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko nekompromisně: Vettel udělal u Ferrari příliš mnoho chyb. Ta největší?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 223, poslední 15.01.2021 16:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 12.01.2021 09:58
Pokud pilot vzdá sezonu, není to dobrý pilot a to… »
» spinelesssheep (Hlasovali 5 lidé) 12.01.2021 14:21
Jemu můžeš dávat co chceš. Základem je to, že on… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 07.01.2021 10:45
Tak i sám Marko, ono já to říkám často že Vettel… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            Přesně. Neměl důvod to brát na sebe a vzít tím na sebe i negativní reakce celého světa. Skoro všichni ho za to odsoudili a trvá na tom dodnes, ikdyž už 6 let nejezdí za RB.
                            A žádán byl asi milionkrát. Prostě nechtěl jet na nějaký ekorežim, chtěl vyhrát.

                            + 0 / − 1

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                        • jon

                          jon

                          90.176.154.XXX
                          P.S. Tak jsem si to rychle hodil do stejdy Gůgla a první mi vyskočil rozhovor s Hornerem na toto téma přímo na ofiko stánkách F1. Horner tam docela jasně vysvětluje, proč se tak stalo. Že se Vettel v Brazílii 2012 roztočil a titul si zajistil tou šílenou stíhací jízdou si pamatuji dobře. Ale za ta léta (jestli jsem to vůbec postřehl i tenkrát v závodě) se mi minimálně z hlavy vypařilo, jak se to stalo. Webber s Vettelem bojoval a skřípl Vettela mezi boxovou zídkou a jím, kdy Vettela poté trefil Bruno Senna a naštěstí ho pouze roztočil. Dokážu pochopit, že Vettel to bral jako pomoc Alonsovi ze strany Webbera. Jejich přátelský vztah byl všem znám, tak si v Malajsii prý šel pro odvetu.
                          Tým mu tu situaci značně ulehčil, o tom žádná. Ale jestli to ve Vettelovi vřelo (a to věřím, že stále ano), tak se mi ignorování týmového příkazu z jeho strany zdá ještě více logické. Podle všeho se na situaci z Brazílie odvolal i na té schůzce a mohl to jednoduše podložit tím, že Webber tehdy také nekopal za tým, když svým zbytečným manévrem málem daroval Alonsovi titul.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            Nevím o tom, že by se v Brazílii stalo něco zásadního. Po startu mu tam Mark nenechal moc místa a Seb ztratil několik pozic. Viz začátek odkazu:
                            https://www.formula1.com/en/video/2020/4/Brazil_2012__Vettel's_fight_through_the_field.html?fbclid=IwAR2a_9YrjGpD6JS1LJDw9qWtYFAlem_CkTVpjOEk2-sr5Lk76vmI6lI2SG0

                            Během závodu ho ale Mark pustil. Jestli něco v Sebovi bylo, tak asi Silverstone 2012, kdy Mark ignoroval příkaz týmu a útočil před koncem na Seba. A komentoval to slovy, že je v F1 proto, aby závodil a ne poslouchal příkazy. Tak Seb taky neposlouchal příkazy a závodil. A jistě jejich vztahy nebyly nejlepší. Když Marka předjížděl Alonso, tak zůstal klidně ve stopě a ani se nepokuil bránit. Když ho předjížděl Seb, pak z toho byly urputné souboje, jako v Turecku nebo Malajsii. Někdy to vypadalo, jako by byl Mark kolegou Alonsa a scvhválně zpomalil, aby dojel Alík aspoň za Vettelem, když už ne před ním.
                            12

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • jon

                              jon

                              90.176.154.XXX
                              Koukni na to pořádně. Webber se tam v podstatě uklidil Alonsovi z cesty a Vettela tam vyvezl totálně mimo stopu do největšího bordelu z gum.
                              Jasně, Webber by se mohl vymlouvat na to, že se Alonsa moc a moc lekl a prostě zazmatkoval, jenže právě proto jsou brífinky a jsem si více než jist, že i varianta Alonso pojede tudy a tamtudy se tam řešila mnohokrát. Webber měl prostě jet v závodní stopě, nechat Vettelovi volný střed, aby se narovnal blíže k závodní stopě a jestli měl někoho vyndat, tak Alonsa nebo Massu, protože ti dva se dopředu určitě netlačili s tím, že se na konci závodu případně dobrovolně propadnou a nechají Vettelovi titul. Tohle bylo vše, jen ne podpora stájového kolegy a pomoc s obranou proti jedinému vážnému soupeři o titul.
                              Ano, nechal tam sice místo a nic se nestalo, jenže Vettel se díky tomu propadl do míst, kde se pohybovaly přemotivované lopaty a jen se štěstím ho to nestálo titul.

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                185.149.130.XXX
                                A jo. Dobrý postřeh. 01 Místo toho, aby tam Alonsa zavřel a nechal místo Vettelovi, tak Alonsovi krásně uvolnil průjezd a Vettela vytlačil úplně dovnitř a díky tomu Vettel ztratil v té zatáčce tolik pozic.
                                A pak se tu Odin diví, proč Vettel prděl na nějaké Multi a divé se, proč v té chvíli nezakážou jezdit Vettelovi a nepodpoří Alonsův titul. 12

                                + 0 / − 2

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • odin

                                  odin

                                  77.240.103.XXX
                                  Tak já jsem viděl Webbera startovat z třetí pozice, Vettela ze čtvrté a Alonsa ze sedmé. Webber jel svoji stopu šel na vnitřek zatáčky (což mi nepříjde jako něco zásadně unfair) a Alonsa držel za sebou. Pletete si to s Massou, ten se dostal po startu před Marka.
                                  Ale chápu, že to lze brát tak, že Webber byl z boje o titul a měl pomoci svému kolegovi. Já s tímto pohledem souhlasím. Jenom ale, na rozdíl od vás, chépu, že se mu moc pomáhat nechtělo, když ho RedBull s Vettelem vždycky v minulosti zařízli.

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Mike17

                                    Mike17

                                    185.149.130.XXX
                                    Nic zásadně unfair to nebylo. Ale je otázka, komu měl Webber pomáhat. Ferrari, nebo Vettelovi?
                                    Webber jel hned po startu úplně vpravo. Najednou se "rozmyslel", natlačil doprostřed na Vettela a vpravo kolem něj prosvištěly OBĚ Ferrari. Zatímco Vettel si nemohl do té zatáčky najet. Díky tomu se obě Ferrari dostaly před něj, přestože start měl lepší než Webber.
                                    Jo, já ho chápu plně. Alík byl kámoš a Vettel byl protekční fracek, co ho připravoval o možné tituly. Jen se mi líbí, jak Schumimu nemůžeš přijít na jméno, že tehdy nedělal problémy Vettelovi s předjetím, ale že Webber pouštěl Alonsa stejným způsobem je naprosto v pořádku. 13
                                    A ještě se divíš, že mu to Vettel vrátil v Malajsii a tým Vettel za to jen pokáral.

                                    + 0 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • odin

                                      odin

                                      77.240.103.XXX
                                      Miku ty dokážeš maličkosti tak zdramatizovat a opravdové posrazy bagatelizovat a omlouvat. Pak tě mnozí zde viní z demagogie, čemuž se nedivím, protože také k těm mnohým patřím. Webber si po startu vybral nějakou stopu, která se mu zdála být optimální pro průjezd první zatáčky. A bohužel Vettel, který startoval za ním, si vybral tutéž stopu. Tudíž je Webber pěkný hajzl, že neuhnul a nepustil Seba před sebe. Zatím co opravdové podrazy, které Marka vyřadily z bojů o tituly, jsou pouze logické kroky RedBullu a Vettela.
                                      Krom toho, já nikde neviděl, že by se Alonso dostal před Marka. K tomu došlo až v sruhém kole závodu po docela vehementním boji, kdy Massa Webbera vyvezl na vnějšek zatáčky a Alonso oba podjel.
                                      A Schumachera jsem nijak dramaticky neřešil. Jen jsem na námitky jak kdo komu pomáhal z jiných týmů, podotkl, že Schumi také nekladl Vettelovi žádný odpor, zatímco Kobajašiho poslal mimo trať. Mně tehdá víc vadilo, že Vettel nebyl potrestán za předjíždění během žluté fáze a vymýšleli se komisaři kdesi v dáli se zelenými praporky, když Sebovi na volantu jasně svítilo žluté světýlko upozorňující na zpomalení závodu. 13

                                      + 2 / − 0

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • Mike17

                                        Mike17

                                        185.149.130.XXX
                                        odin
                                        odin 16:49 12.01.2021 77.240.103.XXX
                                        "Miku ty dokážeš maličkosti tak zdramatizovat a opravdové posrazy bagatelizovat a omlouvat."
                                        Moc krásná věta. Já jsem doslova napsal že to nebylo nic unfair a ty jsi z toho udělal, že je Webber hajzl. 12 12 12
                                        Tedy ne, že bys to "trošičku" zdramatizoval.
                                        A rozhodně nebagatelizuješ to, že se sice Alonso díky tomu manévru nedostal před Webbera, ale díky tomu manévru se dostal před Vettela. Což bylo pro RB celkem zásadní. Ale vůbec to není bagatelizace.
                                        Tak nevím, proč jsem to vlastně demagog?

                                        Jo, Schumi nedělal ofrky a nezpomaloval se zbytečným soubojem. To ti vadilo. Ale že Webber pouštěl Alonsa kdykoliv se mu přiblížil, ti nijak nevadí. Ani to, že to bylo proti týmovému kolegovi. Rozhodně ho tím neomlouváš a rozhodně to není podraz na tým. I v té Brazílii viděl Ferrari v zrcátku a uhnul poslušně na stranu. Ale loni po Brazílii, to bylo keců kolem týmového ducha.

                                        Které podrazy RB prosím vyřadily Marka z boje o titul? Ujasnili jsme si, že Abu 2010 to nebylo, protože jsi sám nedokázal najít strategii, se kterou by titul získat mohl. Křídlo tenkrát sice dostal Vettel, ale Webber ten závod vyhrál. Takže se dá dost těžko tvrdit, že ho to stálo titul. A v dalších letech byl za Vettelem tak neuvěřitelně daleko, že nemůžeš mluvit o nějakém podrazu, co ho stál titul. Takže nepředvedl jsi teď naprosto perfektní příklad demagogie? Fakt ukázkový. 13

                                        Jo, klidně se přidej do skupinky takových, co se baví pouze tím, že hází hejty na Vettela po každém závodě. Když potřebuješ podporu od zrovna takových "fandů"... Chápu, štvu tebe stejně jako je, je potřeba najít parťáka. Je jen škoda, že se neopíráš o názory třeba lidí, co s námi jezdí na srazy. Třeba Jona. Byť s ním ve všem nesouhlasím, je to jiná liga než místní Alonsofans. Tedy je to můj názor, můžeš mít jiný. 03

                                        + 0 / − 2

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                        • odin

                                          odin

                                          77.240.103.XXX
                                          Vettel startoval hned za Webberem. Kdyby měl lepší start, tak je před ním už v první zatáčce. To ale nabyl. On se mu ten start zase tolik nepovedl a Ferrari se dostala obě před něj ještě dříve, než do té zatáčky dojeli. Já tam vidím Webbera uprostřed dráhy, Vettela lehce na vnitřku a Ferrari na vnějšku. Massa je před Webberem a Alonso na jeho úrovni. Díky tomu, že Webber jel vnitřkem, vyhrál souboj s Alonsem.
                                          Ale Alonso Vettela dal ještě před zatáčkou. Připadá mi to, že Vettel sváděl (pokud to bylo tak) svoji chybu na všechny ostatní, jak je jeho dobrým (nebo zlým) zvykem.

                                          + 2 / − 0

                                          ohodnotit kladně záporně

                                          Reagovat Nahlásit
                                          • Mike17

                                            Mike17

                                            185.149.130.XXX
                                            Když se na ten start podíváš pořádně tak zjistíš, že start se povedl Vettelovi líp, než Webberovi. Velice rychle byl vedle něj, přestože startoval za ním.Kdy se propadl? V době, kdy musel brzdit do té zatáčky. Celkem logicky musel brzdit dřív, než ti na vnější stopě. Nejspíš proto se VŽDY najíždí do zatáčky co nejvíc z vnější strany, než se trefí apex.
                                            Nevidím od Vettela jedinou chybu. A ani od Webbera. Ten dosáhl toho, co chtěl. Mohli zůstal s Vettelem vpravo a obě Ferrari by zůstali zavřené za nimi. A on Webber nejdřív vpravo byl. Až po pár vteřinách se začal stahovat doleva a zničeho nic se kolem prohnal Massa s Alonsem. perfektní práce. Líp pro Ferrari to Webber udělat nemohl. Vlastně jo, mohl pustit Alíka před sebe o něco dřív, ale z hlediska závodu to byl detail. Odměnu si jistě zasloužil.
                                            A pak se diví, že kolega na někoho prdí, když on prděl na jeho titul. 03

                                            + 0 / − 2

                                            ohodnotit kladně záporně

                                            Reagovat Nahlásit
                                • jon

                                  jon

                                  90.176.154.XXX
                                  Já na to koukám i z pozice bývalého pilota a takováhle závora je sice normální, ale ne pokud tam zajedu abych uvolnil magistrálu mému největšímu soupeři.
                                  Souhlasím s tím, že Webber nemusel mít nejmenší zájem to Vettelovi ulehčit, jenže vzhledem k zaměstnavateli si to měl asi trochu rozmyslet. Když to teď tak rozebírám zpětně, tak možná je i něco na tom, že v té Malajsii tým neměl zájem na tom, aby Webber vyhrál. Tyhle věci se neřeší v pozávodních rozhovorech, ale chování po startu se řeší několik hodin po kvaldě. Včetně závodních strategií apod. Omezit Vettela a pustit Alonsa hádám nebyl plán A. 12

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Mike17

                                    Mike17

                                    185.149.130.XXX
                                    01

                                    + 0 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                  • odin

                                    odin

                                    77.240.103.XXX
                                    Plán A to rozhodně nebyl. Na druhou stranu, těžko můžou před závodem vymyslet kudy má Webber jet, když startuje třetí aby omezil Alonsa a zároveň neztratil pozice. Alonso totiž startoval až sedmý. (I za Vettelem).
                                    Já připouštím, že mezi oběma piloty RBR to trochu (víc) vřelo. Ale nebylo to právě kvůli rozdílnému jednání týmu s každým z nich? Jak jsem psal už dříve, pokud jde o vzájemné pomsty, tak se musí začít mnohem dříve, než v posledním závodě sezóny 2012 a druhým 2013. Však Webber hned po skončení závodu v Malajsii řekl, že to Vettelovi zase projde. Když mu sebrali křídlo a vyhrál tak řekl,"nebyl to špatný výkon na dvojku týmu", atd. Nemyslím si, že se k oběma přistupovalo stejně, jak tvrdil Marko a jak se snaží obhájit Helmutův ochránce Mike. RedBull vždycky Webbera znevýhodňoval, abych použil Markovský výraz. A Malajsii vidím, jako jeden z příkladů. Chápu, že se Vettelovi mohlo zdát, že ho kolega v Brazílii nepustil hned po startu před sebe a v důsledku toho, ho předjel Alonso. Ale kolikrát pustil Vettel před sebe Webbera, za celou dobu, co spolu jezdili? A byly časy, kdy na tom byl Webber bodově lépe, tak že by tyto věci měly být "ospravedlnitelné". Já si nějak nemohu vzpomenout. 03 Fakt, že Vettel v Malajsii žádal tým, abymu Webbera ODSTRANILI z cesty, také o něčem svědčí. Minimálně o tom, jak to v RedBullu fungovalo. 03

                                    + 3 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • Mike17

                                      Mike17

                                      185.149.130.XXX
                                      Hmmm, to je těžký. Kudy má jet tak, aby neomezil klegu, ale pokud možno omezil jeho jediného konkurenta.... Hrozně těžká volba...Zůstat na té straně, kde byl Alonso?
                                      To co udělal Mark je v pořádku, ale je pak hloupost očekávat vstřícnost od někoho, na koho kašlu.
                                      A jasně, že To Sebovi prošlo. proč by nemělo, když to v Silverstone prošlo Markovi? Férové, jednoho potrestat, když před tím druhého ne, se to zdá jen tobě.
                                      A pokud jde o pouštění: Kdyby byl prosím Webber v boji o titul, zatímco Vettel už neměl šanci? Webber už neměl šanci ani na 3-tí místo v MS. Dokud on měl šanci na titul, nikdy Seba nepustil. nebo máš nějaký příklad kdy ano? Nebude.
                                      Takže ti zbývají jen hloupé hejty na to, jak jsem Helmutův ochránce, ikdyž ho častěji kritizuju, než se ho zastávám. To je taky krásný příklad tvého rovného přístupu. 03

                                      + 0 / − 3

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                    • jon

                                      jon

                                      90.176.154.XXX
                                      To znevýdhodňování beru. Ale nutno dodat, že v roce 2010 měli stejné šance a ten titul si podělal jen sám Webber. Když to vezmu pragmaticky, tak vzhledem k formě RB a Vettelově schopnosti spolehlivě kroužit na čele, tak mě ani zpětně nepřekvapuje, že se spoléhali na Vettela. Na druhou stranu, on je tento rys typický u všech stájí, které dominují. Vedení stáje má rychle jasno, kdo z pilotů je lepší a na něj vsadí. Je pravda, že v té Malajsii bylo jasné, že Mercedesy budou stejně bezzubé. Takže v podstatě ty měkké pneumatiky pro Vettela ani nebyly tolik třeba ...

                                      + 1 / − 0

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • odin

                                        odin

                                        77.240.103.XXX
                                        V 2010 byl před posledním závodem Webber bodově před Vettelem. A oba piloti RBR byli za vedoucím Alonsem. Podle mne, pokud chtěl RedBull Alonsovi sebrat titul, musel nutně jednoho svého pilota obětovat ve prospěch druhého. Což také učinili. Jenom že obětovali toho lépe postaveného.Co myslíš, mohl to Webber chápat jako podraz? A to již několikátý? V té sezóně se totiž Vettelovi všemožně pomáhalo a vrcholilo to oním křídlem, které sebrali Webberovi z vozu, když si Vettel to své rozbil a namontovali ho Sebovi. Přesto se Mark držel v boji o titul až do posledního závodu. Mně to nepříjde, že by byl jasně horším pilotem, který si nezasloužil podporu týmu. Spíše naopak. Přes veškerou podporu týmu Vettela, Webber prokazoval stejné a lepší výsledky.
                                        Jak jsem psal dříve, těch křivd bylo víc a argumentovat jakousi vettelovou mstou za Brazílii 2012 není úplně férové. (i když to tak Seb mohl cítit) a bylo na Hornerovi, jako šéfovi týmu, aby si tam udělal pořádek.
                                        Mně na tom obecně vadí pokrytectví se kterým je v tom týmu jednáno. A právě proto, neberu (i když vím, že Helmut má velké slovo) jako jediného viníka Helmuta Marka.Horner je oficiálním šéfem týmu a on nese zodpovědnost. A proto ho zmiňuji též u těch křiváren, které páchají.
                                        Kdyby v Malajsii na rovinu řekli, jeli jsme na Vettela, tak to sice někdy použiji jako argument protěžování Seba, ale jinak bych se v tom nepitval, protože by mi to dávalo smysl.

                                        + 0 / − 0

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            77.240.103.XXX
                            Jone, já jsem nepsal, že za vše mohl pouze tým. Ale, že tým nesmyslně změnil strategii posledních pitstopů, kdy povolal nejprve Seba, který dostal měkší pneu, čímž mu umožnil undercut. Jak už tu bylo psáno, F1 je o sobeckosti a já se Vettelovi ani tolik nedivím, že si šel pro vítězství. To jsem kdysi psal i MIkovi. Pokud multi21 opravdu znamenalo to, co tvrdí Horner, pak bych očekával, že neuposlechnutí týmového "rozkazu" bude mít pro Vettela následky. A místo toho hned v Číně nenatankovali a špatně přezuli Webbera. Nevěřím a nikdy neuvěřím, že to byl pouze Vettelův úlet. V tomhle týmu se s Helmutovými neoblíbenci nehraje fér a Ricciardo je toho jasným důkazem.
                            Co se týče Brazílie, tak tam se vše událo hned po startu a i malé dítě, které sleduje F1 alespoň rok uzná, že v té mele tolika vozů je to těžké v prvních zatáčkách uhýbat a občas k nějakému kontaktu, nebo nedání dostatku místa dojde.
                            Zkus si pustit Brazílii. Vettel podělal start a propadl se na šesté, sedmé místo Webber byl daleko od něho. Tohle prostě není pravda.
                            Můj původní koment byl k tomu, že Helmut Marko předjímá jakési znevýhodňování Vettela u Ferrari. Oni, kteří pravidelně znevýhodňovali a nadále znevýhodňují všechny piloty, kteří dělají "křoví" Markovým chráněncům, spekulují o zacházení s piloty u jiných týmů. Samozřejmě, že se první ozval neochvějný ochránce způsobů dr.Marka Mike17.
                            Znevýhodňování není o jednom závodě, ale je to systematický jev. Proto také píši o návaznosti na Čínu a další závody v sezónách.
                            A ještě jeden postřeh. V momentě, kdy začneš rozebírat údajné křivdy a psát o pomstách, se nikam nedostaneš. Ty křivdy se totiž děly i opačně. Tak že chlapci začněte v roce 2010. 03

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              185.149.130.XXX
                              Tak ozval jsem se, protože ten tvůj post byl psaný na mne. A nehraj si na to, že ne. 03
                              V roce 2010 se událo Markovi co? To myslíš to křídlo, se kterým Mark ten závod vyhrál? Čiré utrpení. Jako rozhodnutí to bylo "zvláštní", ale jestli to bylo důvodem Webberovy "stávky" v Silverstone, pak musel očekávat, že to nezůstane bez odvety. A trestat Vettela za stejnou věc, za jakou netrestali Webbera připadá férové asi jen tobě.
                              A jestli byl Ricci příkladem Helmutova neoblíbence, rád bych připomenul jak s tím neoblíbencem bylo jednáno v roce 2014, hlavně v porovnání s tím Helmutovým mega oblíbencem. 13

                              + 0 / − 2

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • odin

                                odin

                                77.240.103.XXX
                                Ano, bylo to myšleno také na tebe.
                                V roce 2010 se toho událo více, zkus mrknout na Turecko, nebo na poslední závod v Abu Dhabi a kdy Webbera použili jako návnadu pro Alonsa.
                                Stávka Webbera v Anglii? Vždyť tam stahoval Vettela nějakých 8-10 kol a ukrajoval po desetinách až na konečnou půlsec. Ale nikde ani náznak útoku na Vettela. Ty opravdu srovnáváš srovnatelné. Tak mi pověz, jak Webber konkrétně v Anglii, Vettela poškodil? Vymýšlíš si akorát pitomosti. To si jako myslíš, že by Vettel jinak zvítězil? Nebo, co se mu událo za příkoří? Zase argumentace a-lá Mike17.
                                A rok 2014 je zase výplod tvé demagogické fantasmagorie, kdy vycházíš opět jen z tabulek. Ale už ti nic neříká průběh sezóny a např fakt, že RedBull podváděl s průtokoměry a své podvody testoval na dvojce Ricciardovi, kde jim, to občas vyšlo a občas byl Ricci disknut. 13 Že se v této sezóně přestalo s foukanými difuzory a byla to první sezóna hybridů. A RedBull neměl auto na titul, čili protěžování oblíbence nebylo tak silné. Tehdá spíše hledali a odstraňovali chyby. 14

                                + 2 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

GP SINGAPURU - PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

GP SINGAPURU: Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

GP SINGAPURU: Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

GP SINGAPURU: Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře v posledním tréninku v Singapuru smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink v Singapuru patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Charles Leclerc v závodě v Monaku

Úvodní trénink v Singapuru byl v režii Leclerca

Max Verstappen v zádově v Kanadě

Red Bull má po Pérezově nehodě starosti. Už zjistil, kdy a kde udělal ve vývoji chybu

Kolize Sainze s Pérezem v Baku

Sainz a Pérez se vzájemně obviňují z kolize, komisaři mají jasno + VIDEO

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama