DISKUZE K ČLÁNKU Srovnání týmových kolegů 2020: kvalifikace, závody, body i odstoupení

Jak dopadly duely mezi týmovými kolegy v sezóně 2020 poznamenané pandemii koronaviru? Vyrovnaná situace panovala u Haasu a McLarenu, jednoznačným triumfem jednoho z jezdců naopak skončila u Red Bullu či u Williamsu. Porovnáme výsledky z kvalifikací a závodů, podíváme se na celkový počet bodů, nejlepší umístění v kvalifikaci i v závodě a počet odstoupení.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Srovnání týmových kolegů 2020: kvalifikace, závody, body i odstoupení

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 129, poslední 03.01.2021 15:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovalo 6 lidí) 28.12.2020 11:58
Jsou tam kteří zklamali, ale zkusil jsem vybrat… »
» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 30.12.2020 21:57
Něco pro Mika http://youtu.be/tHb1y9TJMV4 100%… »
» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 31.12.2020 12:19
Miku, vidíš v Turecku 2010 situaci po startu? ne?… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.251.XXX
        Tak logicky jestli pilot dělá více chyb, asi nemá takové výkony jako pilot v porovnání, prostě si byl zase mimo

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Jako když někdo udělá hodiny, tak jinak nemůže být rychlý? Tak si ty chyby spočítej a ukaž mi, že jsem neměl pravdu. Jako jsem ti spočítal, kolik kolizí měl Alonso v roce 2010 a dokázal ti, že jich nebylo míň, než měl tehdy Vettel. To najednou bylo ticho.
          Jediný co ty umíš je psát, jak jsem mimo. 13

          + 0 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            86.49.251.XXX
            Alonso měl 2010 míň kolizí než Vettel no a dál? Pokud vím, tak Alonso nenajel do týmového kolegy, nenajel do Buttona atd. Zase jsi mimo, jinak díky za potvrzení toho, že Vettel měl dominantní techniku 2010 03

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Nevím, napočítal jsem jich 7, kolik jsi uvedl u Vettela? 3? Vím, že ti čísla dělají trochu problémy, ale to dáš. 12
              Alonso "najel" do Massy jen v tomto roce 2x (Británie a Belgie) 12 12 12
              A té dominantní technice se ti zdálo v jakém snu? 13

              Fakt ti stojí za to, se do mne pořád navážet? 03

              + 0 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                86.49.251.XXX
                Alonso měl havárii 7x? Kde? V Belgii kde ho sestřelil Barichello? Nebo co myslíš? Británii 2010 měli havárii jako RB 2010 v Turecku? Nic z toho není pravda 18 Alonso po vlastní chybě vypadl v Belgii, kde z posledního místa se dostal na 8, Vettel sundal Webbera a připravil RB o double, Buttona o možnost výhry v Belgii, chceš v tom pokračovat? V těch tvých lžích? 03

                + 3 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • HellHogr

                  HellHogr

                  86.49.251.XXX
                  Co se týče dominantního RB je krásná ukázka boje o titul jak od Vettela tak i Webbera, určitě to bylo průměrným autem viď 03

                  + 5 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Měli asi tak "průměrné auto", jako Alonso. 12

                    + 0 / − 5

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • HellHogr

                      HellHogr

                      86.49.251.XXX
                      Proto mělo Ferrari průměrnou ztrátu 0.5s na RB, aha

                      + 4 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Situs

                        Situs

                        88.102.38.XXX
                        Pšššt, letos Vettel ukázal že to on tvořil tu půlsekundu ne auto. Jejda ono to bylo s Leclercem vlastně obráceně, hups 11

                        + 4 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Průměrnou ztrátu na RB s Vettelem za volantem a ještě v kvalifikacích. Hupss 11

                        + 0 / − 4

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • HellHogr

                          HellHogr

                          86.49.251.XXX
                          Není to na Vettela jen v Q, ale jak píše Situs, Vettel ukázal, že rozdíl dělal on a ne auta viz souboj s Leclercem 11 11

                          + 4 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            Ty čísla co jsem viděl byla z kvalifikace. A každý, kdo ty sezony viděl ví, že RB v kvalifikacích a závodech měl jinou rychlost.
                            A souboj s Leclercem? Je to 10 let. Uvidíme, co příští sezonu předvede Alonso a budeme podle toho hodnotit celou jeho kariéru. Platí? 1211 11
                            Prostě Vettel odvedl lepší práci, smiřte se s tím konečně. 13

                            + 0 / − 4

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Vyjmenoval jsem ti to u článku o Perézovi. Máš to tam všechno. Tobě nezbývá jen pořád omílat dokola Turecko, u kterého nejsi ani schopný zdůvodnit, proč je na vině ten vepředu, když v Suzuce 2012 byl na vině ten vzadu. 13
                  Kde jsem napsal lež tradičně nedoložíš. 13

                  Tak si příště nezačínej s tématy, o kterých nic nevíš. 03

                  + 0 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • HellHogr

                    HellHogr

                    86.49.251.XXX
                    Nevím jestli sis toho nevšiml, ale Vettel zatočil do Webbera, když to nebylo nutný. Alonso v Japonsku jel do závodní stopy po startu, nevím co furt na tom nechápeš 03 hlavně dál porovnavej hrušky a jablka, když tu máš u Vettela i Brazílii 2019 a spin mastera v plné parádě 2018 03

                    + 4 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama