DISKUZE K ČLÁNKU Srovnání týmových kolegů 2020: kvalifikace, závody, body i odstoupení

Jak dopadly duely mezi týmovými kolegy v sezóně 2020 poznamenané pandemii koronaviru? Vyrovnaná situace panovala u Haasu a McLarenu, jednoznačným triumfem jednoho z jezdců naopak skončila u Red Bullu či u Williamsu. Porovnáme výsledky z kvalifikací a závodů, podíváme se na celkový počet bodů, nejlepší umístění v kvalifikaci i v závodě a počet odstoupení.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Srovnání týmových kolegů 2020: kvalifikace, závody, body i odstoupení

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 129, poslední 03.01.2021 15:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovalo 6 lidí) 28.12.2020 11:58
Jsou tam kteří zklamali, ale zkusil jsem vybrat… »
» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 30.12.2020 21:57
Něco pro Mika http://youtu.be/tHb1y9TJMV4 100%… »
» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 31.12.2020 12:19
Miku, vidíš v Turecku 2010 situaci po startu? ne?… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                      • HellHogr

                        HellHogr

                        86.49.251.XXX
                        Jo, Vettel zatočil do Kimiho, Leclerca, Webbera a Hamiltona, prostě jen ze sebe děláš blbce

                        + 2 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • HellHogr

                          HellHogr

                          86.49.251.XXX
                          PS v Turecku měl i Vettel závodní stopu a zatočil do Webbera jako do Leclerca v Brazílii a to Leclerc byl v defenzivní stopě 11

                          + 2 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            A přece první volí stopu, sám jsi to psal. 12

                            + 0 / − 1

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • HellHogr

                              HellHogr

                              86.49.251.XXX
                              První si volí stopu, jenže Vettel byl kolo na kolo s Webberem, ne první celým autem. Mimochodem Vettel při předjetí Kart. se vrátil do závodní stopy, dostal defekt a KArt pencli, stejná situace jako v Suzuce, ale za to může Alonso, že? 18

                              + 1 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                185.149.130.XXX
                                Jenže Kartikean byl o kolo zpět. Ten měl jen dávat pozor, aby se nikoho nedotkl a nikoho nezpomalil. Dostal trest 20s. Není co řešit. 13
                                A nemáš jak. Turecko, Brazílie i Suzuka jsou navlas stejné. Až na to, že Vettel nechal oboum místo na trati. 13
                                Sorry, jestli nemáš nic nového, už mne to přestává bavit. prostě je jen krásně vidět, jak máte dvojí metry. Stejně situace jste schopni posuzovat zcela naopak, jen abyste mohli hejtit Vettela. O nic jiného vám nejde. 13

                                + 0 / − 2

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              86.49.251.XXX
              Tak on Vettel měl zkratů několik, 2016 toho předvedl několik až do nadávání řediteli závodů, tohle je prostě ukázka toho, jak to Vettel bez dominantního auta nezvládá

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • spinelesssheep

            spinelesssheep

            88.103.4.XXX
            Přesně, Baku ukázalo, že tenhle manévr, najetí do soupeře v pozici side-by-side, je naprosto klasický zkrat Vettela. Tam to bylo tehdy na vyhození ze závodu, v Turecku a v Brazílii zase bezprecedentní tah na svého týmového kolegu, který může obhajovat jedině Vettel fanboy. Brazílie byla dle mě poslední kapka, kde se Ferrari rozhodlo, že ho rychle utne. Nejen, že nadělal kupu zbytečných chyb a rychlostně se proti Leclercovi začal ztrácet, ale nakonec byl ještě ohrožením pro samotný výsledek obou vozů na trati.

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Jako bych viděl paralelu s Maďarskem 2007. 03

              + 0 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                86.49.251.XXX
                Tvoje křeče tu nikoho nezajímají, neustále tu lžeš o událostech nebo výkonnostních rozdílech, ostatní ty sezóny viděli, sorry, ale piloti a ex piloti co inženýři ví víc než ty a můžeš tu psát co chceš 03

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.102.38.XXX
              Dobře řečeno 01 A to si vezmi že mu ještě v Singapuru věnovali vítězství na úkor Leclerca a Vettel se na to dušoval prohlášením jak žádný jednotlivec není větší jak Ferrari, při tom hned v Rusku jim to Vettel vrátil neuposlechnutím dohody ani týmovým příkazem v přímém přenosu 11

              + 3 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama