DISKUZE K ČLÁNKU Pérez ve Formuli 1 nekončí, dohodl se s Red Bullem

Red Bull a Sergio Pérez dnes oznámili uzavření smlouvy pro příští sezonu. Zkušený Mexičan vystřídá v kokpitu elitní stáje Alexe Albona.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pérez ve Formuli 1 nekončí, dohodl se s Red Bullem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 103, poslední 01.01.2021 13:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Duncan66 (Hlasovalo 8 lidí) 18.12.2020 22:52
To jsou zase zvasty. Webber si znicil karieru sam… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 18.12.2020 15:27
Moc lidí to netipovalo, a já za to dávám RedBullu… »
» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 18.12.2020 21:42
Oni jim zničili kariéru tím, že jim znemožnili… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    HellHogr:
    Už to nebylo kam psát.
    Zase neumíš číst. Vy jste tvrdili, že v první polovině sezony 2012 nebylo rozhodně Ferrari nejlepším vozem. Přestože Alonso vyhrál 3x, Webber 2x a Vettel 1x. Tak se ptám, když podle tebe nebyl Mclaren nejlepší protože Kimi vyhrál 6x a Alonso s Hamem 4x nepočítáš stejná kritéria u sezony 2012. Jestli je počet vítězství důkazem dominance, proč je u roku 2007 a ne u roku 2012? Už clap clap? 12

    Klidně můžu brát celou sezonu, ale rád použiji tvou úvahu o tom, že pilot může vyhrát díky svým schopnostem a nemusí mít k tomu dominantní auto. S tím naprostý souhlas, ale teď nevím, jestli s tím budeš souhlasit sám. 12

    Nevím co to tady zkoušíš, ale ve Španělsku 2012 nepršelo. Jezdilo se na suchých gumách a porazili RB o minutu. A i ta Malajsie byla se slušné části na suchu a Alonso vyhrál o celé 2,2s, před RB o 17s. 12
    [odkaz na stránku]
    Takže tu máš zase teorii, že byl RB dominantní, protože nějaký závod vyhrál o 20s, ale závod, kde NA SUCHU naložilo Ferrari Red Bullu přes minutu se nepočítá?

    A zase neumíš číst. Já jsem nepsal, že Alonso udělal chyb víc, ale že ho stály víc bodů. V roce 2012 udělal kiks v Japonsku, kde ho to stálo nejspíš podium, při nejmenším kolem 10-ti bodů. Vettel udělal jen chybu ve Španělsku, která ho stála 1 pozici (celé 2b). A o kolik to vyhrál titul?

    A roce 2010? Austrálie, Alonso dostává hodiny po kontaktu s Buttonem a propadá se na poslední místo. To bylo bodů co? V Británii máš problém s Vettelem, který měl defekt kolizí s Hamem. OK. A co Alonsova kolize s Kubicou, za což dostal trest průjezdu pitlane? Nemluvě o kolizi s vlastním týmovým kolegou, kterého připravil o křídlo? A Vettel v Číně kolidoval s kým? To jsem fakt nenašel. 12
    Takže u Vettela máš Turecko, Británii a Belgii, u Alonsa máme Austrálii, Monako, Británii a Belgii, tam si to pro jistotu rozdal hned 3x a dokonce opět s Massou. Jako really????? 12

    Ve druhé polovině roku 2012 měl možná RB o něco lepší auto, ale sám jsi tu přece napsal, že se posuzuje celá sezona, tak se toho drž. 13

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.251.XXX
      A jeje tak od konce 2012 - RB první polovina 3 vítězství, druhá polovina 4 vitězství, takže jak na tom byl RB? lépe než Ferrari, technické data o ztrátě jsem tu postoval několikrát. Co se týče havárii, asi ti nedochází co havárie je, to je, když pilot koliduje s jiným, v Austrálii sundal Button Alonsa po startu, stejně Alonso dojel 4tý, v Monaku ALonso nekolidoval s nikým, po startu z boxů dojel 6, v Británii nekolidoval s nikým, jestli myslíš postartovní škrt s Massou, tak si to vylož jak chceš, Alonso nikoho nevyřadil jako Vettel no a Belgii? to myslíš, jak ALonsa sestřelil Barichello po startu? 03 A ano, znovu, to že ALonso vyhrál 3x, tak to není známka jen techniky, ale pilota viz win na mokru v Malajsii. Nevím co zkoušíš, ale pršelo v Malajsii 2012 o Španělsku jsi psal ty. Vettel udělal chybu jen ve Španělsku? a to jsi jako real? Vettel nejen že udělal chybu ve Špenslku jak v Q tak v závodě, ale také v Malajsii, kde si najel na pilota (asi oblíbenost jako s Webberem a Leclercem), to co pak předvedl v Německu snad nepotřebuje komentáře taky no a Brazílie a zavření Senny .. je toho víc, jenže si to nechceš připustit, suma sumárům, zase víc chyb než ALonso 03

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Hmm, 7 ze 20-ti je dominance? 12 Chlapče ony ty výsledky nedělají jen vozy, ale i ti za volantem. Cožse ti hodí, pokud mnáš vyzdvihnout Alonsa, ale záhadně to přestane platit, když potřebuješ vyzdvihnout RB. 13
        Technická data jsi nedal žádná. Dal odkaz na výpočet rozdílu v časech, který srovnává vozy za předpokladu, že pilot nehraje roli a snažíš se jimi dokázat, že pilot v tom roli hraje. Ty časy jsou u RB zajeté z většiny Vettelem a neříkají nic jiného, než že Vettel na RB byl o 0,5s rychlejší než Alonso na Ferrari. O voze neříkají vůbec nic. 13
        Teď ten 2010: Podle tvých vlastních kritérií Alonso zavřel Buttona. Jestli za Brazílii 2012 mohl Vettela, pak tohle je vina jednoznačně Alonsa. Nebylo tam ani kousek místa. Já bych řekl, že vina bude na obou stranách, ale kolize to jednoznačně je.
        Ano, v Monaku startoval z boxů. Proč? No protože si autíčko rozbil tak, že nemohl nastoupit do kvaldy. Spinmaster. 12
        V Británii nekolidoval s nikým? Ty budeš mlít něco o lžích? Nejen, že na začátku kolidoval s Massou, kterému zrušil přední křídlo a ten musel na výměnu do boxů, ale také kolidoval s Kubicou, za což dostal trest průjezdu. To se jako nepočítá? 12
        A ve Spa měl na začátku kolizi s Barikem, na které nese vinu převážně Barik. Pak kolidoval opět s kolegou, nic moc se nestalo. Ale nakonec to rozbil naprosto sám bez cizího zavinění.
        Je jich 7, co naděláš. Kde máš těch víc chyb Vettela? 13
        A 2012: No v Malasii část pršelo. začal jsi diksusi tím, že 20s náskok RB je důkazem jeho převahy. Ve Španělsku bylo sucho a RB dostal přes minutu. Tak do toho začneš motat Malajsii, kde část závodu pršelo. A?
        Ano Vettel udělal ve Španělsku kiksík, co ho stál 1 místo.
        V Malajsii se mu do cesty přimotal pilot (kartikean) o kolo zpět, který mu předním křídlem prořízl gumu a za to dostal trest. Což je asi dost důkaz o tom, čí to byla vina.
        A pokud může za Brazílii Vettel a ne Senna, pak se můžeme směle bavit o tom, jestli za Spa nemůže Alonso. V obou případech je stupidní obviňovat toho vepředu, když vzadu si někdo usmyslí, že v jedné zatáčce předjete několik soupeřů a nemá v úmyyslu do zatáčky ani zatočit. 13
        Takže Vettel 1 koliza vlastní vinou (-2b), Alonso 1 kolize vlastní vinou (-asi10b). Chyb stejně. Rodzíl v MS 3b.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.251.XXX
          Miku, jestli si těmto lžím věříš je tvoje lež, já vím co jsem viděl a viděli to ostatní, že neuznáváš ztrátu mezi týmy je tvoje mínus, nějakým pdovným způsobem tohle nebereš v úvahu o Mercedesu v jejich době dominance, tady ten rozdíl nedělá Hamilton, ale je to čistě vozem nebo? a jeje, zase se ti bourtila vlna lží. Nemluvě o kolizích a chybách 2012 03 můžeš se bavit o čem chceš, Vettel zavřel Sennu, ALonso nezavřel vůbec nikoho 18 a ty výpočty jsou z nej časů obou pilotů, takže když PP měl Webber bralo se to z jeho času, když Vettel tak z jeho času, každopádně tam byla ztráta, kterou dělá technika, nebo Verstappen ztrácí na Mercedes díky své neschopnosti?

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Nic se mi nebortí. Jak byl RB dominantní v letech 2011 a druhé půlce roku 2013, tak byl Mercedes dominantní ve velké části turboéry. Dominance je, když vyhraješ 17 z 19-ti závodů, nebo jako letos 13 ze 17-ti, ne když vyhraješ 7 z 20-ti. 13
            Vettel Sennu zavřel tak, že byl Senna všemi 4-mi koly na trati a ještě měl k tomu celý obrubník místa. jeho kola směřovala ven, kamsi do písku. To pak můžu směle vinit Alonsa za Spa, že zavřel Grosjeana. To je blbost co?
            A ty časy jsou Vettela i Webbera, ale Vettel dělal většinu těch časů. Proto jsem napsal DOSLOVA: ty časy jsou u RB zajeté z VĚTŠINY Vettelem. 12 12 12
            Na to, že byl RB v ZÁVODECH rychlejší auto, jsi nedal jediný důkaz. Jediné, na co důkaz máme, že Ferrari bylo spolehlivější auto a díky tomu ztratil Vettel 25b ve Valencii a Alonso tam díky tomu získal 7b (jo, to je to slavné vítazství, prý vrchol). Nebýt toho, byl by rozdíl na konci 35b a ten boj do posledního závodu by se rozplynul jak pára nad hrncem. 13
            Jo a klidně si přijď zase s teorií, že Vettel má tak ukrutánskou sílu v nohách, že pedálem poškodil omezovač otáček a odvařil motor. 12 12 12

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              86.49.251.XXX
              No jo, takže se ti vše zhroutilo jako domeček z karet a začínáš zase spirálu demagogie 18

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                A už zase nemáme odpověď ani na Alonsovy nehody, ani na jejich vzájemné výsledky, tak použijeme slovo demagogie mimo jeho význam.
                Tak jsme dopadli jako vždy, že? 12 12 12

                + 0 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • HellHogr

                  HellHogr

                  86.49.251.XXX
                  Tak ty furt nechápeš, že Alonso nehody měl stylu, že to není jeho vina a byl schopný poté bodovat, narozdíl od Vettela 03

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Jasný. O tom se pořád bavíme, že? Jako že v Suzuce to nebyla Alonsova chyba a dojel na bodech (fakt?), Zatímco za Brazílii mohl Vettel a nebodoval (fakt?). 12 12 12
                    CHápu to dobře. Podle tebe za všechny kolize si mohl sám Vettel a samozřejmě si mohl za všechny technické probémy, zatímco chudáka Alonsa vždycky někdo naboural. 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Mike zase s tou písničkou že RedBull neměl v jejich éře 10-13 nejlepší auto? 11 To je komické 03 Jejich rychlostního náskoku by si nemohl všimnout jen velký popírač 03

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Komické je, že neumíš nebo nechceš číst. V této éře RB měl nejlepší auto, jen ne po celou dobu té éry. A toho si může opravdu nevšimnout jen velký popírač. 13

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.150.XXX
    Od RB dobré rozhodnutí, teď má silnější sestavu než Mercedes, teď ještě aby bylo i auto konkurenceschopné.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Je fajn že ne všichni podlehli kampani určité skupiny lidí proti RB. Nesouhlasím nutně se vším co RB dělá nebo se vším co říká Helmut ale konkrétně za odchov pilotů si RB hejt nezaslouží, právě naopak. 11

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Stejně byla nejkrásnější éra, když TR bylo lepší než mateřský RB. 14

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Řeknu to takhle. Dát teď mladého Schumachera k Maxovi do RedBullu tak co myslíš že s ním za rok bude? RedBull za to jak se tehdy zachoval ke Kvjatovi, jak si vážil Ricciho a jak na to povýšil mladé pušky odpovědnost nese. Ani Gasly ani Albon nebyl na RedBull připraven. No a nevím co se stalo ve vztahu s Gaslym, ale vypadá to že tam je opět něco v osobní rovině.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.251.XXX
    Přístup RB zničil kariéru Webberovi, Buemimu, Algusearimu, Gaslymu a Kvjatovi no a Sainz s Riccim raději odešli, než aby dělali nucený dvojky Verstappenovi. Pro Péreze dobré povýšení, ale na úkor toho být dvojka v týmu. Odhaduji, že nyní body týmu bude Mike připisovat bůh ví čemu, protože mu to naruší ty jeho lži o sezónách 2010, 2012, 2014, 2016 a 2018

    + 4 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama