DISKUZE K ČLÁNKU Williams má nového ředitele, stal se jím strůjce úspěchu Volkswagenu v rallye

Williams ulovil velkou rybu, na post ředitele přichází do britského týmu uznávaný manažer Jost Capito. Zastupující ředitel Simon Roberts ve stáji zůstává.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Williams má nového ředitele, stal se jím strůjce úspěchu Volkswagenu v rallye

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 29, poslední 20.12.2020 16:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 3 lidé) 17.12.2020 21:05
Capito: Nejlepším pilotem v F1 je Alonso 13»
» juras (Hlasovali 3 lidé) 17.12.2020 21:49
Alonsa nemusíš mít rád...ale s faktem že je to… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 17.12.2020 21:19
Tvůj komentář mluví jinak. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Zítra má být v RedBullu potvrzen Pérez co by kolega Verstappena 01

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Jestli mají noví vlastníci Williamsu pár grošů navíc, tak klidně můžou okopírovat postup Copy Pointu a na jaro vyjet s letošním Merglem.
    A Copy Point? Ten ať si klidně okopíruje Astona. 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      Já mám takovej dojem že kopírování bylo zpřísněno...
      Podle mě největším problémem Williamsu v posledních dvou letech jsou jednoznačně peníze...a dalším osudnou chybou bylo angažování Lowa. To stálo Williams vlastně ty dva nejhorší roky historie...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Těžko posoudit. Za Paddyho sice vznikl těžký propadák a systémová chaos, ale myslím, že právě v době jehonávratu se stalo něco co Williamsu nedovolilo investovat peníze se kterými počítali. Nevím, pouze se domnívám.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • juras

          juras

          88.103.92.XXX
          Myslím že problém byl v Lowovi...přišel z Mercedesu kde měl úplně jinej rozpočet a u Williamsu mu budget došel ještě před dokončením auta...toť vše.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    No...tedy...zdá se že nový majitelé to myslí vážně. Teď to chce nového titulárního sponzora...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Co chce vlastně nový majitel, má s Williamsem dlouhodobý plán a zájem nebo jen kšeft? Nebo se neví?

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        Tak opravdu nevím...v Grove nepracuju.
        Dodnes opatrně čekám co se bude dít...abych řekl pravdu očekával jsem že rodina Williamsů zůstane nějak zapojena...ale Claire má potomka...asi dá ráda přednost "normálnímu" životu. Frank a Patrik jsou už historie, jen je pořád nějak zahalena činnost Jonathana Williamse...jo ví se že měl (možná stále má) Williamsovu sbírku monopostů...kdysi byl aktivní v týmu když měl na starost hledání talentovaných závodníků. Těžko říct co se stalo že skončil v Grove místo aby nahradil Franka v čele týmu. Já osobně se přikláním k jednoduchému vysvětlení...práce šéfa týmu je 100 % oddání se F1...a ruku na srdce...takovej Frank Williams se narodí podle mě jednou za mnoho let. Já bych řekl že jak Jonathan a následně Claire zjistili že nechtějí žít jen pro F1...podobně jako to asi mnohem dřív zjistil jejich sourozenec Jaime který prý žije zcela normální život úplně mimo motorsport.
        Nový majitelé jsou angličani...kteří mají s motorsportem zkušenosti...ale je těžký odhadnout jaký mají cíl.
        Podle mě koupě týmu F1 není ideální investice...vzlášť v pozici Williamsu. Pokud by chtěli na následném prodeji vydělat, čeká je veliká investice...a to nevím jestli je vůbec reálné. Za současného stavu je fakt že Williams má díky komerční smlouvě členství v klubu. Ještě by mě zajímalo jestli Williams dostal nějaký bonus...protože podmínky se prý měnili...akorát že nikde jsem se nedopídil jaké jsou (tím myslím kompletně u všech týmů)...jen předpokládám že k nějakému narovnání došlo...jinak si myslím takovej Haas dost možná skončil...protože se hodně psalo o tom že Haas v F1 utrácí nezanedbatelné vlastní peníze...a je rozčarovaný z toho že výhlede na to že by mohl někam poskočit je nulový. Takže si myslím že nová smlouva zajistila i týmům středu pole vyšší příjmy které jim dnes pokryjí mnohem větší část rozpočtu.
        Ovšem máme dobu covidovou...takže možná podpis byl jen pouhá záchrana existence. Ovšem pokud se museli uskrovnit v požadavcích týmy středu pole, nepochybně míň dostanou i velcí hráči...protože F1 potřebuje kromě těch top týmů i týmy středu pole...a kdyby nechala Liberty padnout několik z těch malých týmů...podle mě by nenašla náhradu...a startovní pole s třeba 14 monoposty by docela snížilo atraktivitu.

        Takže uvidíme...Capito je dobrý začátek...jádro v Grove asi nebude špatný...když dokázali s tím málem peněz zlikvidovat tu hrozivou ztrátu na předposledního z loňska. Teď to chce víc peněz (titulárního sponzora) a investovat do Grove (jak lidi, tak prostředky - vybavení).

        Uvidíme už příští rok...jestli půjdou správnou cestou...Williams opustí poslední místo v PK.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Hlavně musí mířit na rok 22, příští rok pro ně bude stále víceméně jen o náhodě bodů v šílenějším závodě. Tam myslím nejde myslet na víc. Načasování Capita je dobré, teď mu dát prostor a nějaký rozumný peníz.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • juras

            juras

            88.103.92.XXX
            Tak jistě rok 2022 bude otevírat nové možnosti...tak jako se trefil do koncepce v roce 2014 Mercedes...teď to bude třeba někdo jinej.

            Ale já si myslím že Williams má slušnou šanci jezdit pravidelně o body už příští rok. Týmu především chyběli peníze...a předpokládám že právě nový majitelé zajistí lepší rozpočet...a tím že angažovali Capita jasně naznačili že chtějí zreorganizovat i Grove.

            Já teď Williamsu docela věřím...Russell ukázal v Bahrajnu že jen opravdu velmi dobrý...a lidi z Grove letos ukázali že s minimem umí udělat krok vpřed...jistě teď jim to šlo z posledního místa lépe...ale kdyby bylo Grove opravdu tak bídný...plácali by se i letos na posledním místě kus za předposledním. Protože ten posun rozhodně nebyl dílem peněz (ty v Grove chyběly už loni)...
            Píše správně že příchod Capita je dobrý ukazatel...teď doufám že najdou solidního titulárního sponzora...alespoň jako bylo Martini (který sice zas tolik neplatilo - na to že auto bylo v jejich barvách, ale mediálně Williamsu určitě výrazně pomohlo...jen si myslím že to v Grove nedokázali úplně využít).

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Něco mě říká, že majitel stáje neřekne do médií oficiálně že to má jen na kšeft 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • juras

          juras

          88.103.92.XXX
          Napiš kolik znáš případů že investor koupil tým F1 a obratem jej prodal s tučným ziskem.
          Nějak si nemohu vzpomenout...

          Nemyslím tím když má někdo nějaký podíl (který není majoritní aby bylo možné mluvit o vlastníkovi) a ten výhodně prodá.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            91.245.26.XXX
            Investice do týmu F1 rozhodně není krátkodobě dobře výnosný "kšeft", takže takový případ asi nenajdeme.
            Ale ani jsem to tak nemyslel, jen přišla srandovní otázka Situse 12

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • juras

              juras

              88.103.92.XXX
              Tak právě...jestliže by nový majitele chtěli na Williamsu "vydělat"...tak jedině v dlouhodobém horizontu. A s tím že to vyžaduje velké investice...
              Prostě tým F1 není ideální k investování ve formě vlastnictví...sponzor očekává dobrou reklamu, investor kromě reklamy očekává třeba otevření nových trhů, nalezení obchodních partnerů atd.
              Vezměme si třeba RP....tým založil Eddie Jordan jako velký fanoušek motorsportu...tým pak postupně měnil majitele, přičemž se jednalo o podobné nadšence...bohužel v době kdy F1 už byla velmi drahým špásem. Až Mallya měl takové zdroje že tým dokázal 10 let v podstatě úspěšně provozovat (bohužel na hraně přežití). No a nový momentální vlastník? Stroll koupil tým nikoliv sám...a měl promyšlenou obchodní cestu. Ale koupil ho kvůli synovi...nemyslím že by byl zas takovým fanouškem motorsportu.
              Chci jen říct že nový majitele Williamsu nejsou čisté obchodníci...i oni do toho šli podle mě s cílem tým koupit a provozovat úspěšně ze sportovního hlediska. Taky to není jednotlivec, ale skupina investorů. Zatímco Strollovo počínání úzce souvisí se synem, vlastníci Williamsu koupili velmi úspěšnou (historicky) značku F1...a řekl bych že je tam jistá národní vazba...Williams se stále může nazývat anglickým týmem.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Též musíte toho Alonsa nasját všude. Jdu bléjt. 10

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ - GP ČÍNA: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama