DISKUZE K ČLÁNKU Poslední kvalifikaci sezony 2020 ovládl Max Verstappen

Závěrečnou kvalifikaci letošní sezony si pro sebe uzmul Max Verstappen před duem Mercedesu. Dařilo se také McLarenu, který má před zítřejším závodem velmi dobrou výchozí pozici.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Poslední kvalifikaci sezony 2020 ovládl Max Verstappen

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 64, poslední 13.12.2020 13:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 4 lidé) 12.12.2020 15:55
Aha, tak kvalifikace pokračuje http://streamable… »
» MDMA (Hlasovali 3 lidé) 13.12.2020 10:57
Myslím, že to nejspíše bude s těmi čísly jinak… »
» spinelesssheep (Hlasovali 2 lidé) 12.12.2020 16:08
Ou, to je fakt ovšem super. Nejlepší nakonec. … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Aha, tak kvalifikace pokračuje [odkaz na stránku] 11

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • spinelesssheep

      spinelesssheep

      88.103.4.XXX
      Ou, to je fakt ovšem super. Nejlepší nakonec. 21

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.251.XXX
      Pirelli a vedení F1 se domluvilo s Renaultem, aby ALonso jezdil prakticky Q časy a mohlo se provnat co z aera 05 funguje s Pirellkama a jaký je rozdíl v rychlostech

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        90.176.154.XXX
        Když vezmeme v potaz, že Alonso jezdil časy 1:39-1:40 a George jel 1:38 s letošním vozem, tak je to docela k pláči.
        George totiž jel s vozem, který má mít v útrobách nejlepší motor z generace motorů, které jsou označovány jako nejvýkonnější v historii F1 a dnešní vozy mají berličky v podobě DRS, lepší dekceleraci díky ERS, samotný ERS, motorové módy a milion dalších serepetiček.
        No nic, vyzkoušeno jest, tak oprašme pravidla z roku 2004 (ta přední křídla v roce 2005 nebylo moc líbivá) a pojďme do toho. Motory za hubičku, super zvuk a navíc z nich dnes v pohodě dostanou 1200 koní. Váha skoro poloviční než ty dnešní mastodonti. Hodíme na to Pirellky a ono to bude zase hezké závodění. 12

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          K čemu je rychlost na rovinkách, když v zatáčkách se dnešní vozy chovají jako kloubový Ikarus.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.251.XXX
          Ke klasickým motorům se určitě nevrátíme, řekl bych, že spíš je problém aero, současný vozy jsou buďto skvělý (Mercedes, RB) nebo totální dno (Williams) to Middle je díky PJ rozdílům hlavně a to je špatně. Hlavně pak nemožnost pořádně někoho nasledovat, 05 se předjíždělo dobře, ale zase na úkor toho, že každý měl jinak palivo, chce to najít ten správný bod

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Už se rozhodlo, jak bude RB a TR motorově pokračovat a nebo to usnulo ?

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.251.XXX
      Je boj o zmrazení motorů, Mercedes, Ferrari a teď už i Renault jsou proti

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Myslím že RB a i TR může s klidem k Renaultu jít. Výkon je a bude v pohodě. Na Mercedes to mít asi nebude, ale bude to v okně, jak si vždycky přáli. Pravda, nevím co udělá s Renaultem změna koncepce, ale myslím že to zvládnou.

        Otázkou je u Renaultu rok 2021. Tam vůbec nevím jak to bude , zda pojedou se starou koncepcí a zvýšeným výkonem a nebo s novou koncepcí. Nepíše se nikde....či jsem to nezaznamenal. Ale to se RB netýká....tam bude ještě Honda, která slibuje lepší ERS, bó teď jsou s tím v problémech a i zvýšený výkon. Mercedes má ale navyšovat taky o hodně , to jest minimálně o 25HP, co že je mazec...tak těžko říci zda to u Hondy zvládnou o 50 HP s vylepšeným kilometrovým výkonem .....Ferrari asi bude přiští rok zase výkonově poslední.

        Tady se vždy CA všichni smáli, jak prý lhal a on nelhal, Renault navýšil výkon.... On jen nevěděl, o kolik se zlepší soupeři a když bylo stejně jako on navyšil....mezera zůstala. Byla to doba kdy se čekal strop vylepšování....jenže to bylo jinak ...a navyšuje se pořád.

        Jinak chápu, RB má na verzi motoru Hondy připravené aero novodobého monopostu.....tak to chce zachovat. Ale cena by byla pro druhé vysoká....

        + 0 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Mclaren "tady" funguje fakt skvěle. Teď ještě dojet závod tak, abychom skončili třetí a věřím že přiští rok se může s motorem Mercedes uzavřit kruh a tajenka, že odchod od Hondy byl zcela spravný. 11

    + 1 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Já bych raději na Hondu moc prstem neukazoval. Vždyť je to právě ona která se sice sporadicky ale přece jen dokáže vyškrábat na stupínek nejvyšší. A do dokonce i s Béčkovým vozem.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Tak to prr..... ne Honda ale RB. S Renaultem by dělali stejné výsledky. Viz 2018 že... Renault zůstavá a Honda odchází..... první tři roky komix , pak průměr .... a jako co? Ano třeba 2021 bude Honda skvělá....ale když jde pryč je to o ničem..... 02

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Nejsem si jistý, že Mek mění motor ve správnou dobu. To samé může čekat RB v příštím roce. Výkonově může být Honda s Renaultem podobně, ale rozložení váhy a zástavba do vozu může být trochu-né moc problém.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Senor

          Senor

          37.188.248.XXX
          Takze dle tebe Honda a Renault dela stejny vysledky. Takze vysledky stejny a rozpocet u McL -100 micu a dle tebe to bylo spravny rozhodnuti 20
          Jinak si neodpovedel na Ferdovu pripominku. Honda ty roky zpet je s RB na bedne kazdou chvilku a bojuje obcas o vitezstvi a ty porad ukazujes na ni.
          A ted tedy zhodnot McL s motorem Renault, ktery je dle tebe naprosto v pohode. Co teda McL za ty roky 2018, 2019, 2020. Za ty leta bez Hondy uz uteklo hodne vody a jake jsou vysledky??? Porad se uzavira kruh a tajenka??? Hodne smutny pohled bojovat s rok starym Mercedesem a RB, ale co, dle tebe se kruh uzavira 20
          Zatim velka podobnost s tovarnim Renaultem, ten pred 5lety sliboval 2019 bedny a 2020 boj o titul. No oba tymy zatim jen PR reci a vysledky??? Porad se toci v kruhu 03

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.251.XXX
    Od Verstappena skvělý kolo, ale to se dá říct i o Norrisovi. McLaren pecka, škoda, že Sainz udělal chybu mezi rovinkama v S2. Jinak jsem překvapený tak malým rizestupem mezi RB a Mercedesu na zbytek světa, když se jedná o technickou trať, kde je znát i PJ

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      McLaren fakt špička, tohle jsme zvládli parádně a RP musí mít sevřenej zadek 11 Zaslouženě pro McLaren protože ta rychlost tam byla, jsem taky překvapen jak rychlý proti Mercedesu a RedBullu jsme, jsme jim fakt blízko.

      Renault poslední dobou docela odpadl, hlavně v kvalifikaci. Oconovi se sice povedlo konečně porazit Ricciho a ok za to jak se v sezoně zvedal, ale jejich forma oproti McLarenu klesá, měli jen jeden takový skok po pár závodech ale pak ten vývoj přesvědčivý neměli. 3 příčku si McLaren prostě zaslouží.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama