DISKUZE K ČLÁNKU "Hamilton je lepší než Schumacher, Alonso je na návrat připravený," hodnotí Barrichello

Rubens Barrichello, jenž kdysi závodili po boku legendárního Michaela Schumachera, stále sleduje dění ve Formuli 1. Po dalším vítězství Lewise Hamiltona se vyjádřil k jeho kvalitě i na adresu Fernanda Alonsa, jenž se příští rok vrací zpět k závodění.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Hamilton je lepší než Schumacher, Alonso je na návrat připravený," hodnotí Barrichello

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 27.11.2020 15:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 3 lidé) 26.11.2020 11:32
Stoprocentní souhlas. Navíc, vždycky srovnává… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 26.11.2020 09:35
Pro novináře a titulky jsou tyhle porovnávačky… »
» Ferda (Hlasoval 1 člověk) 26.11.2020 14:54
Neřekl bych, že se Schumi vrátil zpátky do F1… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Josef Pepa S.

    Josef Pepa S.

    91.187.63.XXX
    Nesmysl - srovnávat vůbec nejde. Kdyby v době Schumiho bylo bodování a počet závodů jako dnes, tak Hamík by do rekordu měl ještě hóóódně daleko. Navíc Schumi jezdil ještě s opravdovými auty, bohužel je jiná doba. Bylo by asi zajímavé přepočítat jejich výsledky do stejného hodnocení. Přesto stále F1 sleduji už 46 let!

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    No tak to vypadá že Marko v Hondě neuspěl.....a teď bude přesvědčovat Renault a Ferrari, že mrazit se bude koncem 2021...a oni F a R) chtějí ještě jeden motor ( to jest dalši rok vývoje) a mrazit začátek 2022.
    Myslím že tohle Markovi neklapne....minimálně se to tak tváří. Ono mít slabej motor kvůli tomu že Honda odchází se F a R logicky nechce.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Nikdo nemůže očekávat, že by se Honda tak rychle rozhodla jinak. Třeba se i rozhodla, ale určitě by to nevytroubila do světa hned.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Marko hlásí že je potřeba mrazit konec roku 2021. To jest žádný další vývoj, pro motor pro rok 2022.
        Co ti na tom není jasný ? ( manipulace neberu v potaz, ač i ty tam mohou být)

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            to neprojde, protože motory jsou v podstatě vyvinuté a výrobci chtějí aby se jim ty investice "vrátili" takže se těžko nadšeně vrhnou na vývoj úplně jiné jednotky.
            Je jasné, že ty motory je třeba zlevnit, ale motor není ta nejdražší část monopostu. Pokud chce F1 zlevnit, tak by měli především upustit od nesmyslného trvání na stoprocentní spolehlivosti. Zlepšila by se jak podívaná, tak by to víc bavilo jezdce. Skončila by současná "eko-race" a zase by se mohlo závodit.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Vím, už jsem četl. Jenže u těchto motorů se jim investice nevrátí nikdy. Naopak se bude ztráta pouze prohlubovat. Divím se, že tohle ještě žádný výrobce neřekl nahlas.
              Takhle se nechat vydírat ekoteroristy donekonečna přece nepůjde.
              Ale jak z toho ven? Jaké motory by mohly F1 zachránit? Atmosféry se už nevrátí, tak bych viděl se vydat cestou turbomalorážek. Klidně o obsahu pouhých 1 000 ccm. Ja vím, zní to děsně, ale bez kyselin by byly takové vozy hodně lehounké a lítaly by po trati jako drak. Nad patnáctkámi taky kdysi všichni kroutili hlavou a už tehdy to dotáhli na nejsilnější motory F1 všech dob. A poruchy by taky byly mnohem častější.

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Rozhodně R a F nepřipustí zmražení dříve než na začátku r.22, tím jsem si jist. Ono pak je taky otázka proč by Honda odcházela kdyby vlastně už bylo zmraženo.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Ano, logicky F+M chtějí ještě rok ( celej rok 2021) vyvíjet motor a nasadit ho v roce 2022. To už viditelně Honda nechce.....

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        hlavně je naprostej nesmysl, aby si soupeři red bullu odkývali zamražení vlastní nevýhody. Pokud by došlo ke zmražení, tak by se musel nastavit mechanismus na vyrovnání pohonných jednotek napříč polem, což je u současného motoru dost nepravděpodobné.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • achmed-cz

      achmed-cz

      212.24.138.XXX
      Ono je celé to mražení nesmysl. RBR by hypoteticky získal motor pro 2022-2024, ale co pak? Stejně nakonec budou muset motor od někoho koupit, protože nový si nevyvinou. Budeme teda zabíjet ducha motorsportu jen proto, aby se problém RBR odsunul o dva roky?

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Každý jak je libo dle chuti, myslím že každý má nějaké pro i proti a zcela objektivně určit vítěze asi nejde. Nebylo by to k jednomu fér.

    Co se týče návratu Schumachera a teď Alonsa, nevím. Čekám co předvede Alonso, snad to bude lepší návrat než ten od Schumachera. Schumacher už se do své špičkové formy prostě nedostal a stagnoval, už to tam prostě nebylo. Proč to tak bylo je podle mě ve více faktorech, u Alonsa se snad ještě nesejdou 11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Cyril prý má Alonsa plné zuby už teď. Ocon už taky přemýšlí že dá Alonsa do blokovaných čísel. 12
      Prostě z Alonsa se stává čtyřleté dítě od kterého jsou celé dny slyšet mamííííí proč? 12

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Nadšení musí být 03 Mimochodem beru to jako srandu, ale to jak ty si myslíš že Binotto šéfem příští rok nebude ve Ferrari, já mám tohle tušení o Cyrilovi.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Přirozený vývoj. Někdy se dítě plete pod nohami tak moc, že k umravnění pomůže pouze lepanec. 12
          Ale jo beru, jen je třeba rozlišovat zvědavost od zvídavosti.
          Možné to je, Cyrila už není tak moc slyšet. Na druhou stranu šel letos Renault dost nahoru. Když ale zavzpomíname na Rosse v Merglu, tak si musíme uvědomit, že nikdo nemá své místo jisté. Navíc jsem přesvědčený že Cyril žádné terno není.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Neřekl bych, že se Schumi vrátil zpátky do F1 nepřipravený, když se jeho výkony po celé tři roky v podstatě vůbec nezměnil.

    + 1 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Pro novináře a titulky jsou tyhle porovnávačky potřebné, to chápu.... 12

    Já bych se tomu ale vyhnul na sto honů....různé éry a nelze spravedlivě a férově porovnat.To je holý fakt....

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama