DISKUZE K ČLÁNKU "Hamilton je lepší než Schumacher, Alonso je na návrat připravený," hodnotí Barrichello
Rubens Barrichello, jenž kdysi závodili po boku legendárního Michaela Schumachera, stále sleduje dění ve Formuli 1. Po dalším vítězství Lewise Hamiltona se vyjádřil k jeho kvalitě i na adresu Fernanda Alonsa, jenž se příští rok vrací zpět k závodění.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Hamilton je lepší než Schumacher, Alonso je na návrat připravený," hodnotí Barrichello
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Josef Pepa S.
14:27 27.11.2020 91.187.63.XXX
Nesmysl - srovnávat vůbec nejde. Kdyby v době Schumiho bylo bodování a počet závodů jako dnes, tak Hamík by do rekordu měl ještě hóóódně daleko. Navíc Schumi jezdil ještě s opravdovými auty, bohužel je jiná doba. Bylo by asi zajímavé přepočítat jejich výsledky do stejného hodnocení. Přesto stále F1 sleduji už 46 let!
achmed-cz
12:19 27.11.2020 212.24.138.XXX
Ono je celé to mražení nesmysl. RBR by hypoteticky získal motor pro 2022-2024, ale co pak? Stejně nakonec budou muset motor od někoho koupit, protože nový si nevyvinou. Budeme teda zabíjet ducha motorsportu jen proto, aby se problém RBR odsunul o dva roky?
Ferda
18:28 26.11.2020 46.47.176.XXX
Vím, už jsem četl. Jenže u těchto motorů se jim investice nevrátí nikdy. Naopak se bude ztráta pouze prohlubovat. Divím se, že tohle ještě žádný výrobce neřekl nahlas.
Takhle se nechat vydírat ekoteroristy donekonečna přece nepůjde.
Ale jak z toho ven? Jaké motory by mohly F1 zachránit? Atmosféry se už nevrátí, tak bych viděl se vydat cestou turbomalorážek. Klidně o obsahu pouhých 1 000 ccm. Ja vím, zní to děsně, ale bez kyselin by byly takové vozy hodně lehounké a lítaly by po trati jako drak. Nad patnáctkámi taky kdysi všichni kroutili hlavou a už tehdy to dotáhli na nejsilnější motory F1 všech dob. A poruchy by taky byly mnohem častější.
Takhle se nechat vydírat ekoteroristy donekonečna přece nepůjde.
Ale jak z toho ven? Jaké motory by mohly F1 zachránit? Atmosféry se už nevrátí, tak bych viděl se vydat cestou turbomalorážek. Klidně o obsahu pouhých 1 000 ccm. Ja vím, zní to děsně, ale bez kyselin by byly takové vozy hodně lehounké a lítaly by po trati jako drak. Nad patnáctkámi taky kdysi všichni kroutili hlavou a už tehdy to dotáhli na nejsilnější motory F1 všech dob. A poruchy by taky byly mnohem častější.
jumpman
18:12 26.11.2020 178.255.168.XXX
hlavně je naprostej nesmysl, aby si soupeři red bullu odkývali zamražení vlastní nevýhody. Pokud by došlo ke zmražení, tak by se musel nastavit mechanismus na vyrovnání pohonných jednotek napříč polem, což je u současného motoru dost nepravděpodobné.
jumpman
18:10 26.11.2020 178.255.168.XXX
to neprojde, protože motory jsou v podstatě vyvinuté a výrobci chtějí aby se jim ty investice "vrátili" takže se těžko nadšeně vrhnou na vývoj úplně jiné jednotky.
Je jasné, že ty motory je třeba zlevnit, ale motor není ta nejdražší část monopostu. Pokud chce F1 zlevnit, tak by měli především upustit od nesmyslného trvání na stoprocentní spolehlivosti. Zlepšila by se jak podívaná, tak by to víc bavilo jezdce. Skončila by současná "eko-race" a zase by se mohlo závodit.
Je jasné, že ty motory je třeba zlevnit, ale motor není ta nejdražší část monopostu. Pokud chce F1 zlevnit, tak by měli především upustit od nesmyslného trvání na stoprocentní spolehlivosti. Zlepšila by se jak podívaná, tak by to víc bavilo jezdce. Skončila by současná "eko-race" a zase by se mohlo závodit.
GRAHAM
17:13 26.11.2020 109.81.213.XXX
No tak to vypadá že Marko v Hondě neuspěl.....a teď bude přesvědčovat Renault a Ferrari, že mrazit se bude koncem 2021...a oni F a R) chtějí ještě jeden motor ( to jest dalši rok vývoje) a mrazit začátek 2022.
Myslím že tohle Markovi neklapne....minimálně se to tak tváří. Ono mít slabej motor kvůli tomu že Honda odchází se F a R logicky nechce.
Myslím že tohle Markovi neklapne....minimálně se to tak tváří. Ono mít slabej motor kvůli tomu že Honda odchází se F a R logicky nechce.
Ferda
17:02 26.11.2020 46.47.176.XXX
Přirozený vývoj. Někdy se dítě plete pod nohami tak moc, že k umravnění pomůže pouze lepanec.
Ale jo beru, jen je třeba rozlišovat zvědavost od zvídavosti.
Možné to je, Cyrila už není tak moc slyšet. Na druhou stranu šel letos Renault dost nahoru. Když ale zavzpomíname na Rosse v Merglu, tak si musíme uvědomit, že nikdo nemá své místo jisté. Navíc jsem přesvědčený že Cyril žádné terno není.
Ale jo beru, jen je třeba rozlišovat zvědavost od zvídavosti.
Možné to je, Cyrila už není tak moc slyšet. Na druhou stranu šel letos Renault dost nahoru. Když ale zavzpomíname na Rosse v Merglu, tak si musíme uvědomit, že nikdo nemá své místo jisté. Navíc jsem přesvědčený že Cyril žádné terno není.
Situs
16:27 26.11.2020 88.102.38.XXX
Každý jak je libo dle chuti, myslím že každý má nějaké pro i proti a zcela objektivně určit vítěze asi nejde. Nebylo by to k jednomu fér.
Co se týče návratu Schumachera a teď Alonsa, nevím. Čekám co předvede Alonso, snad to bude lepší návrat než ten od Schumachera. Schumacher už se do své špičkové formy prostě nedostal a stagnoval, už to tam prostě nebylo. Proč to tak bylo je podle mě ve více faktorech, u Alonsa se snad ještě nesejdou
Co se týče návratu Schumachera a teď Alonsa, nevím. Čekám co předvede Alonso, snad to bude lepší návrat než ten od Schumachera. Schumacher už se do své špičkové formy prostě nedostal a stagnoval, už to tam prostě nebylo. Proč to tak bylo je podle mě ve více faktorech, u Alonsa se snad ještě nesejdou
odin
11:32 26.11.2020 77.240.103.XXX
Stoprocentní souhlas. Navíc, vždycky srovnává někdo, čili do srovnání vnáší svůj subjektivní názor. Porovnávání přes tabulky také podle mne nefunguje, protože každá doba měla jiná pravidla a hodnotilo se jinak. Snad srovnání úspěšnosti přes procenta je nejblíže, ale také to má svá negativa. A jak zohlednit vliv výkonnosti auta na výkony pilotů? Nebo "štěstí" při přestupech k týmům? Nebo preference u týmů? (viz Vettel čtařnásobný šampion bez preferencí podává výkony podprůměrného pilota.).
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek