DISKUZE K ČLÁNKU Soumrak Mercedesu díky novým pravidlům? Verstappen je opatrný

Část fanouškovské obce doufá, že nová pravidla, jenž začnou platit v roce 2022 zastaví dominanci Mercedesu. Max Verstappen si tím ale není jistý.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Soumrak Mercedesu díky novým pravidlům? Verstappen je opatrný

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 25.11.2020 18:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 24.11.2020 09:11
Soumrak RB a vrácení karmy? Za chování vůči… »
» HellHogr (Hlasoval 1 člověk) 24.11.2020 09:10
Však Honda je dožene, jo počkat 11 »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 24.11.2020 09:52
Hele Hondu bych nepodceňoval. Myslím že kluci… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.157.XXX
    Být Mercedesem, tak by bylo nejlépe po r. 2021 v F1 skončit a nadále už jen vyrábět a dodávat motory.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Já být Mercedesem, tak bych motory nedodával vůbec nikomu a hezkých pár dalších let mohl žít stylem; Závod-jachta, závod-rafting, závod-kanyoning, závod-hory, závod-pláž plná bab. 04

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.150.XXX
      Dodávání motorů aniž máte tovární tým je ekonomicko-marketingově neefektivní.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Dnes. Ale bývaly časy, kdy se Fordu dodávání téměř celému startovnímu poli velice vyplatily.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          90.176.154.XXX
          A ještě je za to zákazníci měly rádi. Dnes je to tak, že motor se dodává za dvacetinu nákladů a jsou tací, kteří to hejtují. 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Dokonce i takoví, co ho mají zadarmo a ještě dostanou balík za to, že je vůbec používají. 12

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • SergioPÉREZ

        SergioPÉREZ

        78.108.157.XXX
        A co jak přestanou vyhrávat, už teď začínají ekonomicky ztrácet, držet neustále první fleky je dlouhodobě finančně náročné. Ani Wolf už do toho pořádně nejde.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • jon

    jon

    90.176.154.XXX
    Já bych s nějakým dramatickým propadem moc nepočítal. RB bude možná muset předělávat rozpracovaný koncept, pokud neklapne zmrazení PJ. Ferrari by se mělo vrátit do formy, ale záleží na tom, kolik měli volné kapacity na práci na nové generaci vozu vedle řešení stávajících problémů.
    Pokud bych si měl na někoho vsadit, tak by to byl Renault nebo McLaren. Obě stáje letos odvedly dobrou práci a obě mají podle mého potřebný potenciál. Mekáč bude mít motory Mercedes a Renault je rok od roku lepší. Navíc obě stáje již dlouho pracují na nové generaci vozů. Jestli to bude na Mercedes stačit, uvidíme. Ale momentálně v ně mám určitě větší důvěru než ve Ferrari a RB. Tedy pokud se během příští sezóny týmy nedomluví na zmrazení jednotek a Ferrari mezitím narychlo neudělá novou generaci průtokoměru. Je možné, že na něm Binokulár už maká a neměl kvůli tomu čas letět do Turecka. 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Tak to mě dostalo 18 Nová generace průtokoměru. 18
      -----------------------
      Je pravda že se teď píše, jak třeba Ferrari přidá 30 koní a že na Mercedes to stačit nebude ,ale na Hondu a Renault by stačit mohlo..... hmm, jenže to by nesmeli zvýšit výkon ani o kilowatu....což je imho nesmysl.

      Apropo, ticho je u Renaultu....pojedou už teď novej motor a nebo ho nechaj až na rok 2020? Je někde nějaké info? Tam jsem nic nezaznamenal, jak motor 2021....

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Taky jsem nikde nečetl, původní plán byl nový motor pro novou generaci vozů tak jestli to tak posunutím o rok zůstalo či něco připraví už pro příští rok nevím.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          Víš ono mne přijde, že všichni kvůli penezům ( které nemaj) mlží a mlží a dělají minimum a hubou maximum. I to kapku z pozice bussinesu chápu.... přiští rok bude takove o ničem. Těžko někdo nějak překvapí.......

          Možná by přiští rok šlo udělat , že by uměle srovnaly výkonově motory, třeba by to pak bylo zajímavější. Odhaduji že výkonost přiští rok je tak nějak daná stejně jak letos.....ale třeba se pletu.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        90.176.154.XXX
        Heleď, já to beru tak, že kdo nekecá, maká! 12 Takže i proto stavím Renault (po zklidnění Abiteboulových věčných planých prohlášení) a Mekáč, který je po seškábnutí lejna z bot [=odchodu (snad všude jen ne doma) impotentního Brojlera] také v laufu, do role černých koňů. A hergot, já chci tyto dvě stáje v boji s Mercedesem. Ferrari ani RB jsem nikdy nemusel. McLarenu jsem fandil dokud tam byl Lewis. Potom už jsem fandil jen Jensonovi. Ať se na mě ostatní fandové nezlobí, ale kombinace Brojler a Alonso měla daleko do mých preferencí. 12 12

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.245.XXX
    Soumrak RB a vrácení karmy? Za chování vůči Renaultu a útoků na McL za Hondu?

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Já už bych to nechal vůči nim spát.....už jsou pokorní. Čo bolo to bolo.....ona je ještě otázka, zda Helmut Hondu přemluví....

      Elseňorovi ale nedám ani deko.....za to jak tu lhal. Asi měl od Hondy špatné čísla.... a dodnes to neuznal. 12

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Ale jdi ty karmo 14

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Karma funguje. Pořád Renaultu a Mclarenu dávají nářez. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Tak záruka že tato velká změna sesadí Mercedes není, ale Mercedes má z jeho pozice nejvíce co ztratit. Ono je jasné že ten kdo by nechtěl nikdy změnu je ten tým co je na vrcholu, ten musí opouštět něco co zvládá nejlépe. Neznamená to ale že si nemůže opět poradit a vzhledem k tomu jak úspěšný je v inovacích tak je tu hrozba že si s novými pravidly může poradit opět nejlépe. Je tu ale také hrozba že konkurence přijde s něčím jako tehdejším dvojitým difusorem a FIA to zase nechá kontroverzně v platnosti.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Mercedes je organizačně tak silný, že i když špatně začnou , tak to jsou schopní dohnat.....otazkou je, zda jim na to budou stačit prachy. 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Tak, tak, Mercedes může nejvíc ztratit.
      A všichni doufají, že fakt ztratí 18

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    No soumrak.....udělá o 40 až 50 HP silnější motor a bude vymalováno. 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama