DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton přiznává, že jednal s Ferrari. K podpisu smlouvy ale bylo daleko

Lewis Hamilton promluvil o svých minulých jednáních s Ferrari, která však nikdy nevedla k jeho přestupu z mistrovského Mercedesu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton přiznává, že jednal s Ferrari. K podpisu smlouvy ale bylo daleko

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 21.11.2020 18:41 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Tak 30 koní prej pro Ferrari na přiští rok.....to není špatný, jenže to samé dá Mercedes a mezera zůstane logicky stejná.....ale kdoví jak to nakonec bude. Třeba se lakuje....ale je to roční nárůst.
    Ferrari prej pomáhá nějakej Zimmermann z firmy AVL co odešel kdysik z Mercedesu ..... i Hondě pomáhal.....teď zbejvá už se jen ve zlém rozejít a nechat všude napsat, neměli nám co poradit, odešli jsme. Illien byl taky vyhnán od Hondy a dodnes tam je. 12 Je to sranda....

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      30 kobyl si myslím, že dá každý výrobce. Mergl nemusí přidávat vůbec nic. Tomu určitě stačí vytáhnout ze šuplíku těch 50 které tam má odložené v zásobě už teď, ale zatím jich nebylo třeba.
      Ferrari prý chystá nové turbo. Menší, ale s vyššími točkami. Binotto nejspíše okopčil první ERSáckou size zero Hondu. Určitě to pošlape jako hodinky a jediným nedostatkem bude, že tentokrát bez Alonsa. 12

      + 0 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Motorové oddělení Ferrari není špatné, já bych je nepodceňoval....na druhou stranu, nutno uznat že Mercedes je motorově fakt neskutečnej. V zásadě stagnovali ( mohli si to dovolit) jenom v roce 2019. Kdy je předehnal legálně Renault ( paradox, byl to nejsilnější "legální" motor v roce 2019) mám na mysli v kvalifikaci ( v závodě ne) a Ferrari, ale tam se ví jak to bylo.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          S tím výkonem Renaultu bych nebyl tak hr. Popustit mu v kvaldě uzdu s vědomím, že se znatelně sníží životnost uměla výborně i Honda. A to nemluvím o zadýmování a grepovém aroma šířícím se celým paddockem. Dnes je jasné, že v těchto případech nelegálnosti svítila kontrolka a hučel alarm.

          Taky u Ferrari vidíme, že se tyhle malorážky vůbec nevyvedly. Už v prvním roce mělo Ferrari udržet s Renaultem krok. V dalších létech to už na velký pokrok skutečně vypadalo, ale pouze díky podvůdkům. A to byla velká chyba. Když všechno prasklo a museli použít legální verzi, tak jsou najednou nejslabším výrobcem motorů.

          + 0 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • kubajs

        kubajs

        45.82.234.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          Honda loni jela "lehce" i v olejičku, následně oslabila se tvrdí.........to Renault ne. On ten kvalifikační režim měl fakt skvělej....nakonec letos jezdí s tím samým motorem a i dědula z RB skuhral, že Renault je v kvaldě silnější než to zrušily.....

          Pamatuju taky na ten slavnej Honda graf, kterej má Elseňor u nicku. Následně Honda musela v propagačních materiálech křivku Renaultu vymazat.... 18 Jako chápu lidi od Hondy že chtěli oslnit vedení v Japonsku, aby se v F1 pokračovalo, ale kapku se spletli. Možné ale je, že Honda pokračovat bude ....jenže se bude mrazit, tak nevím no....za mne je špatně. Ale jasný, stojí to moc peněz...za tohle si Honda zaslouží kritiku, přijde , udělá v F1 chaos a odejde....a není to poprvé. Mno třeba je dědek ukecá.....otázkou je, jak se srovnají výkony motorů.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          Mercedes dá 25 koní určitě, tvrdí se....... měl náskok +- 50 HP na Ferrari. Otázkou je, zda na spalováku nebo kolik v tom dělá ERS. Ono se taky tvrdí, že Ferrari bylo něco povoleno z toho co bylo zatrženo, takže to může být méně.
          Pravda je, že 30 HP málo není....na druhou stranu, Renault vyvíjí "nový" motor už skoro dva roky, tak je otázka s čím přijde. Asi to slabé nebude....Honda to samé....ta vylepší prý ERS a spalovák určitě taky.Bude to tvrdý boj....

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Pravdou je, že letos to Renaultu skutečně jede. Občas se sice ještě nějaká porucha ukáže, ale pochvalu si zaslouží. A nemyslím pouze za motor, ale celý tým
            Příští rok uvidíme jestli Ricci nakonec nezabrečí.

            + 0 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama