DISKUZE K ČLÁNKU Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Verstappen před Leclercem

Druhý trénink na GP Turecka patřil Maxi Verstappenovi a Charlesi Leclercovi. Až za nimi se seřadili oba jezdci Mercedesu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Verstappen před Leclercem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 14.11.2020 17:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 13.11.2020 15:26
Nezlobil bych se kdyby bylo tohle reálné… »
» Neurotic (Hlasovali 2 lidé) 13.11.2020 16:05
Body se rozdávají až v závodě a tam bude Ferrari… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 13.11.2020 17:39
Marcin Budkowski o oznamuje Alonsovu motivaci… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Super18 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    11
    Tomu říkám kvalifikace...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Neurotic

      Neurotic

      45.159.116.XXX
      Jj škoda, že Perez nedal ještě jedno kolo, ale možná už nebylo palivo a gumy už taky měly něco za sebou.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Neurotic

    Neurotic

    45.159.116.XXX
    Už se zase bojí, že by se namočili 10

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Zdá se že okruh je díky novému povrchu trochu nečitelný...což je podle mě dobře...každá takováhle okolnost se většinou postará o zajímavější průběh závodního víkendu.
    Trochu se divím že si stěžuje Hamilton...pamatuji si na premiéru F1 na Barceloně v roce 1991...nový okruh, přirozeně nový povrch...podobně klouzavý. A kdo tam exceloval? Borci jako Mansell a Ayrton Senna...či tehdy vycházející hvězda Michael. Právě v podobných podmínkách dělá výkonostní rozdíl výjimečný pilot...
    Zdá se že Hamilton si moc zvyknul na to že všechno je perfektní...sedí v nejlepším monopostu, za zády má nejlepší tým, má podporu týmového kolegy, gumy fungují, okruh maximálně vyhovuje monopostu...právě od něj bych čekal že si bude užívat situaci kdy jeho schopnosti výjimečného pilota budou víc vynikat.
    V tomhle je podle mě nepřekonatelný Ayrton Senna...a podobně si pamatuju Michaela...ti prakticky vždy za nestandradních podmínek vyčnívali.

    Podle mě může být zítra závod hodně zajímavý...a pořadí v cíli může být hodně odlišné od standardních závodů.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Na tomhle oleji by žádné zázraky nedokázal ani Jenson, kterého zatím beru jako posledního opravdového vodníka v F1.

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        Nejde o to že se na tom jezdí blbě...ale Ayrton vždycky na složitých podmínek zářil (památnými závody v dešti byly nejen Monako 1984, Estoril 1985...a především Donnington 1993, on vždy vyčníval jakmile podíl pilota vzrostl. To samé Michael...
        U Hamiltona ten pocit ztrácím...jakoby bez dokonalého Mercedesu pod zadkem zas tak dominantní není.
        Pravda je že jak Ayrton, tak Michael měli větší možnost ovlivnit nastavení auta...Hamilton teď čeká až velkej tým techniků a inženýrů nastaví auto od A po Z, a na něm je aby pak využil toho dokonalého stroje pod sebou. Jak ten stroj dokonale nefunguje...Hamilton ztrácí tu svou "svatozář"...

        Tedy dnes mi to tak zatím rozhodně přijde...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Ayrton byl na vodě skutečně jedinečný. Svou úžasnost poprvé ukázal už v Monaku 84. Dnešní kvalda mi staré dobré časy hodně připoměla.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Na trati máme kapénky. Snad nepošlou všechny vozy do karantény. 12

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Miroslav D.

    Miroslav D.

    194.228.59.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Marcin Budkowski o oznamuje Alonsovu motivaci slovy: Fernando se zeptal, jestli už testujeme auto pro rok 2022 v aerodynamickém tunelu. Řekl jsem, že to pravidla zakazují a můžeme to dělat až od 1. ledna. Oznámil, že bude 1. ledna v továrně, aby zjistil, zda by mohl pomoci.

    Michael taky kdysik dle mnohých stavěl vlastnima rukama monopost Ferrari. Je vidět že tyhle věci jdou v kruhu. Tenkrát na to stačila pilka, rašple, hoblík....o čemž si teďkonc moc jistej nejsem. 12 18 03

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Dnes je éra sebechvály a přechvalování vlastních schopností.
      Alespoň takhle nějak by prý měl sepisovat každý uchazeč o práci své reference.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      194.228.59.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Tak ber s nadhledem.....oni někteří tehdy opravdu věřili, že Michael to auto dokaže navrhnout, vyrobit díly, namontovat je, otestovat a pak vyhrát závod. 11 V diskuzi jich bylo mrtě....nechtěl by jsi to vidlema házet na štráfku. 18

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      Tak abych zase řekl pravdu...vzhledem k letošnímu zlepšení Renaultu se zdá že Alonso udělal tentokrát dobré rozhodnutí a příští rok se na něj a Renault opravdu těším.

      Jinak je to přirozeně velmi úsměvné...jak by mohl pilot za současného stavu obvzlášť nějak přispět ke konstrukci monopostu.
      Aby měl pilot alespoň nějaký vliv na monopost musela by se práce s nastavením a rozhodování o nastavení během závodu opět přenést na samotného pilota...a ne že na boxové zídce sledují data v počítačích a pak instruují pilota nejen o nastavení, ale i o způsobu jízdy.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      185.99.177.XXX
      proč ne hoblík? F1 mají, jako ostatně všechna moderní auta, dřevěné podlahy. takže hoblík je zcela na místě 18 18 18
      osobně uvažuji, že pod svýho osobáka přidrátuju pěknou modřínovou fošnu a tím z něj udělám plnohodnotného závoďáka. jo a ještě rychlý pruhy... 18

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama