DISKUZE K ČLÁNKU Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Verstappen před Leclercem

Druhý trénink na GP Turecka patřil Maxi Verstappenovi a Charlesi Leclercovi. Až za nimi se seřadili oba jezdci Mercedesu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Verstappen před Leclercem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 14.11.2020 17:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 13.11.2020 15:26
Nezlobil bych se kdyby bylo tohle reálné… »
» Neurotic (Hlasovali 2 lidé) 13.11.2020 16:05
Body se rozdávají až v závodě a tam bude Ferrari… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 13.11.2020 17:39
Marcin Budkowski o oznamuje Alonsovu motivaci… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Ayrton byl na vodě skutečně jedinečný. Svou úžasnost poprvé ukázal už v Monaku 84. Dnešní kvalda mi staré dobré časy hodně připoměla.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Super18 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Neurotic

Neurotic

45.159.116.XXX
Jj škoda, že Perez nedal ještě jedno kolo, ale možná už nebylo palivo a gumy už taky měly něco za sebou.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
11
Tomu říkám kvalifikace...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
11
Ještě bys měl přidat křídlo...bez křídla není pořádnej závoďák...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Nejde o to že se na tom jezdí blbě...ale Ayrton vždycky na složitých podmínek zářil (památnými závody v dešti byly nejen Monako 1984, Estoril 1985...a především Donnington 1993, on vždy vyčníval jakmile podíl pilota vzrostl. To samé Michael...
U Hamiltona ten pocit ztrácím...jakoby bez dokonalého Mercedesu pod zadkem zas tak dominantní není.
Pravda je že jak Ayrton, tak Michael měli větší možnost ovlivnit nastavení auta...Hamilton teď čeká až velkej tým techniků a inženýrů nastaví auto od A po Z, a na něm je aby pak využil toho dokonalého stroje pod sebou. Jak ten stroj dokonale nefunguje...Hamilton ztrácí tu svou "svatozář"...

Tedy dnes mi to tak zatím rozhodně přijde...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Však to byla čistá loterie. Dobře počkali na stabilnější situaci

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Neurotic

Neurotic

45.159.116.XXX
Už se zase bojí, že by se namočili 10

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Počkej, on a tím tvrzením o Shumiho návrhu auta někdo nesouhlasí? 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Na tomhle oleji by žádné zázraky nedokázal ani Jenson, kterého zatím beru jako posledního opravdového vodníka v F1.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

185.99.177.XXX
proč ne hoblík? F1 mají, jako ostatně všechna moderní auta, dřevěné podlahy. takže hoblík je zcela na místě 18 18 18
osobně uvažuji, že pod svýho osobáka přidrátuju pěknou modřínovou fošnu a tím z něj udělám plnohodnotného závoďáka. jo a ještě rychlý pruhy... 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
To potvrzuji...někteří fanoušci Michaela byli echt zaslepení...a nebylo jich zrovna málo...tedy porovnáváno tehdejšími diskuzemi na webu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Tak abych zase řekl pravdu...vzhledem k letošnímu zlepšení Renaultu se zdá že Alonso udělal tentokrát dobré rozhodnutí a příští rok se na něj a Renault opravdu těším.

Jinak je to přirozeně velmi úsměvné...jak by mohl pilot za současného stavu obvzlášť nějak přispět ke konstrukci monopostu.
Aby měl pilot alespoň nějaký vliv na monopost musela by se práce s nastavením a rozhodování o nastavení během závodu opět přenést na samotného pilota...a ne že na boxové zídce sledují data v počítačích a pak instruují pilota nejen o nastavení, ale i o způsobu jízdy.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Zdá se že okruh je díky novému povrchu trochu nečitelný...což je podle mě dobře...každá takováhle okolnost se většinou postará o zajímavější průběh závodního víkendu.
Trochu se divím že si stěžuje Hamilton...pamatuji si na premiéru F1 na Barceloně v roce 1991...nový okruh, přirozeně nový povrch...podobně klouzavý. A kdo tam exceloval? Borci jako Mansell a Ayrton Senna...či tehdy vycházející hvězda Michael. Právě v podobných podmínkách dělá výkonostní rozdíl výjimečný pilot...
Zdá se že Hamilton si moc zvyknul na to že všechno je perfektní...sedí v nejlepším monopostu, za zády má nejlepší tým, má podporu týmového kolegy, gumy fungují, okruh maximálně vyhovuje monopostu...právě od něj bych čekal že si bude užívat situaci kdy jeho schopnosti výjimečného pilota budou víc vynikat.
V tomhle je podle mě nepřekonatelný Ayrton Senna...a podobně si pamatuju Michaela...ti prakticky vždy za nestandradních podmínek vyčnívali.

Podle mě může být zítra závod hodně zajímavý...a pořadí v cíli může být hodně odlišné od standardních závodů.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Na trati máme kapénky. Snad nepošlou všechny vozy do karantény. 12

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Zkus sečíst Landovi nejlepší sektory.... 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Nikde to nepsali. Pouhá notná dávka nadsázky. 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Tak ber s nadhledem.....oni někteří tehdy opravdu věřili, že Michael to auto dokaže navrhnout, vyrobit díly, namontovat je, otestovat a pak vyhrát závod. 11 V diskuzi jich bylo mrtě....nechtěl by jsi to vidlema házet na štráfku. 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Je to podobné Portugalsku a Renaultu se tam také moc nedařilo. Tenhle pátek to zatím potvrzuje ale nechci a nebudu nikoho předem na této trati odepisovat. Jak říkáš uvidí se zítra a hlavně v neděli. Už několikrát se ukázalo že i s hůře rozdanými kartami se dá něco uhrát.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama