DISKUZE K ČLÁNKU "Red Bull nebo nic," přiznává Pérez

Sergio Pérez přiznává, že jeho jedinou reálnou možností pro setrvání ve Formuli 1 je angažmá u Red Bullu. Rád by dostal odpověď co nejdříve, zatímco Alex Albon dostal ultimátum.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Red Bull nebo nic," přiznává Pérez

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 31.10.2020 13:38 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • NickickiN

    NickickiN

    109.105.39.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Nevěř pohádkám, že Gaslymu RB nesedí. Vždyť letošní AT je z větší části loňský RB a podívej jaké výsledky Pierro zajíždí s rok starým vozem.
      Péra vidím spíše v Haasu vedle Sch mláděte. Nemyslím si, že by Péro chtěl dělat někomu dvojku.

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • NickickiN

        NickickiN

        109.105.39.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Ferrari bych úplně vynechal. Jen se koukni na právě běžící trenál. Leclerc momentálně šestý na nejměkčích gumách a Vettel poslední na nejtvrdší směsi. Tento rozdíl není kvůli informacím pro tým, ale trestem.

          Souhlasím, že je pro Gaslyho nejlepší zůstat v AT. Lepší tým volno nemá a AT se o Gaslyho stará jako o svého. Určitě lepší, než být v RB nežádoucí.
          A jestli Gasly potrdí svou výkonnost i v příštím roce, tak si ho všimnou i velké týmy a to je to pravé ořechové co Gasly potřebuje.

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Gasly se zase pohybuje v horní části tabulky. Ten kluk prostě umí i na tak těžké trati jakou Imola je. Sice už mu podruhé smázli čas, ale okamžitě znovu poskočil na druhé místo.

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    1050 11 Mercedes 2021 01

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Letos v květnu prý RB odmítl zmrazit motory s tím že prý by Honda odešla z F1. 12 Je skoro jisté že lhali. Důvod byl jiný ...mit možnost se připravit aby nemuseli opustit motory Honda a aby Honda mohla dál vyvijet a dohánět deficit jejich motorů. Kdo vi jak to bylo s tou jejich "neprestavkou" při Corona krizi.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Aspoň už teď známe odpověď na otázku zda RB bude pokračovat s (vlastními) motory Honda.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        To neznáme ale osobně si myslím že ne. Vidle do toho hodilo Ferrari a už i Renault. JT se nechal slyšet ze vydírat se nenechá. A taky zrusit týmy RB a AT by stálo velkej majlant. Značně levněji vyjde pokračovat. 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Minardi má prý zase zájem o F1. Takový název Minardi Alpha Tauri by se mi docela zamlouval. 04
          A když má Ferrari svou Alfu a Mergl Copy Point, tak Renault by si mohl pořídit RB. Že to zní hezky?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            109.81.213.XXX
            Pamatuji jak Minardi jezdilo s dva roky starýma motorama Ferrari. 12

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Ale žádná sláva už to nebyla, ale jezdilo. V současné době by měli velký problém se i kvalifikovat.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                109.81.213.XXX
                Tak teď by měly nové motory.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Ferda

                  Ferda

                  46.47.176.XXX
                  Díky pravidlům ano.
                  Stejně bylo zajímavější, když ve stejné sezóně jedni jezdili s atmosférou a jiní s turbem, nebo když počet válců nebyl směrodatný.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • daaviid23

                    daaviid23

                    91.245.26.XXX
                    Je to nepopulární pravda ale atmosféry by dostaly na *pr***

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Ferda

                      Ferda

                      46.47.176.XXX
                      To je tutovka. Dyť poloviční turba než atm měly větší výkon už ve svém prvním roce. Ale spolehlivost byla téměř nulová, což je už vychytáno a navíc dnešní turba mají ještě o 100 ccm více.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • jumpman

                        jumpman

                        178.255.168.XXX
                        dalo by se to pořešit přes nutnou spolehlivost - stačilo by, aby atm nemusely vydržet půlku sezony a sundat minimální hmotnost aut o 100 kg dolů a najednou by ta atmosféra byla konkurenceschopná...

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Ferda

                          Ferda

                          46.47.176.XXX
                          Dneska jsou i v civilním provozu preferovány malorážky a všechno v turbu. Toho by se měla F1 držet a elektřinu ponechat elektrikářům.
                          Formule by měla být lehká a obratná. Né tyhle těžkotonážní monstra.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • jumpman

                            jumpman

                            178.255.168.XXX
                            jenže ta malorážka v turbu je drahá na vývoj, stejně tak rekuperace a ještě víc ta nesmyslná životnost. Pokud by vrátili atm. 3,0 libovolně válců s tím, že musí vydržet jeden víkend a nechali klidně souběžně současné hybridy s jejich omezeními tak pokud by byla min hmotnost aut o 100kg níž, tak se tam s atm vejdou a hybridy v podstatě sami brzo zemřou na úbytě...

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Ferda

                              Ferda

                              46.47.176.XXX
                              Krásné sny, ale zpátky na zem.
                              Sám bych byl všemi dvaceti, kdyby se týmy mohly dobrovolně rozhodnout jestli použijí ERS, nebo ho hodí ze skály ekologům na hlavu a pojedou bez něj.
                              To by byla nádhera sledovat souboj těžkotonážníků šetřicích přetížené gumy proti lehkým a mrštným strojům. Sám Adrian by ožil jako malé dítě, které dostane dárek. Bez ERSu by se zcela změnila konstrukce vozů včetně velkých zásahů do aera. Spoustu přebytečného harampádí by uvolnilo prostor pro zmenšení kapotáže a vozy by rázem mohly být mnohem menší a placatější. Co na to říct, prostě by to byla neskutečná nádhera. 01

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Kvalifikaci ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama