DISKUZE K ČLÁNKU "Red Bull nebo nic," přiznává Pérez

Sergio Pérez přiznává, že jeho jedinou reálnou možností pro setrvání ve Formuli 1 je angažmá u Red Bullu. Rád by dostal odpověď co nejdříve, zatímco Alex Albon dostal ultimátum.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Red Bull nebo nic," přiznává Pérez

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 31.10.2020 13:38 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Krásné sny, ale zpátky na zem.
Sám bych byl všemi dvaceti, kdyby se týmy mohly dobrovolně rozhodnout jestli použijí ERS, nebo ho hodí ze skály ekologům na hlavu a pojedou bez něj.
To by byla nádhera sledovat souboj těžkotonážníků šetřicích přetížené gumy proti lehkým a mrštným strojům. Sám Adrian by ožil jako malé dítě, které dostane dárek. Bez ERSu by se zcela změnila konstrukce vozů včetně velkých zásahů do aera. Spoustu přebytečného harampádí by uvolnilo prostor pro zmenšení kapotáže a vozy by rázem mohly být mnohem menší a placatější. Co na to říct, prostě by to byla neskutečná nádhera. 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
jenže ta malorážka v turbu je drahá na vývoj, stejně tak rekuperace a ještě víc ta nesmyslná životnost. Pokud by vrátili atm. 3,0 libovolně válců s tím, že musí vydržet jeden víkend a nechali klidně souběžně současné hybridy s jejich omezeními tak pokud by byla min hmotnost aut o 100kg níž, tak se tam s atm vejdou a hybridy v podstatě sami brzo zemřou na úbytě...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Dneska jsou i v civilním provozu preferovány malorážky a všechno v turbu. Toho by se měla F1 držet a elektřinu ponechat elektrikářům.
Formule by měla být lehká a obratná. Né tyhle těžkotonážní monstra.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
dalo by se to pořešit přes nutnou spolehlivost - stačilo by, aby atm nemusely vydržet půlku sezony a sundat minimální hmotnost aut o 100 kg dolů a najednou by ta atmosféra byla konkurenceschopná...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
To je tutovka. Dyť poloviční turba než atm měly větší výkon už ve svém prvním roce. Ale spolehlivost byla téměř nulová, což je už vychytáno a navíc dnešní turba mají ještě o 100 ccm více.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Je to nepopulární pravda ale atmosféry by dostaly na *pr***

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Ferrari bych úplně vynechal. Jen se koukni na právě běžící trenál. Leclerc momentálně šestý na nejměkčích gumách a Vettel poslední na nejtvrdší směsi. Tento rozdíl není kvůli informacím pro tým, ale trestem.

Souhlasím, že je pro Gaslyho nejlepší zůstat v AT. Lepší tým volno nemá a AT se o Gaslyho stará jako o svého. Určitě lepší, než být v RB nežádoucí.
A jestli Gasly potrdí svou výkonnost i v příštím roce, tak si ho všimnou i velké týmy a to je to pravé ořechové co Gasly potřebuje.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
NickickiN

NickickiN

109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Nevěř pohádkám, že Gaslymu RB nesedí. Vždyť letošní AT je z větší části loňský RB a podívej jaké výsledky Pierro zajíždí s rok starým vozem.
Péra vidím spíše v Haasu vedle Sch mláděte. Nemyslím si, že by Péro chtěl dělat někomu dvojku.

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
NickickiN

NickickiN

109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Gasly se zase pohybuje v horní části tabulky. Ten kluk prostě umí i na tak těžké trati jakou Imola je. Sice už mu podruhé smázli čas, ale okamžitě znovu poskočil na druhé místo.

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Díky pravidlům ano.
Stejně bylo zajímavější, když ve stejné sezóně jedni jezdili s atmosférou a jiní s turbem, nebo když počet válců nebyl směrodatný.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Tak teď by měly nové motory.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Ale žádná sláva už to nebyla, ale jezdilo. V současné době by měli velký problém se i kvalifikovat.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Pamatuji jak Minardi jezdilo s dva roky starýma motorama Ferrari. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
1050 11 Mercedes 2021 01

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Minardi má prý zase zájem o F1. Takový název Minardi Alpha Tauri by se mi docela zamlouval. 04
A když má Ferrari svou Alfu a Mergl Copy Point, tak Renault by si mohl pořídit RB. Že to zní hezky?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
To neznáme ale osobně si myslím že ne. Vidle do toho hodilo Ferrari a už i Renault. JT se nechal slyšet ze vydírat se nenechá. A taky zrusit týmy RB a AT by stálo velkej majlant. Značně levněji vyjde pokračovat. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Aspoň už teď známe odpověď na otázku zda RB bude pokračovat s (vlastními) motory Honda.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Letos v květnu prý RB odmítl zmrazit motory s tím že prý by Honda odešla z F1. 12 Je skoro jisté že lhali. Důvod byl jiný ...mit možnost se připravit aby nemuseli opustit motory Honda a aby Honda mohla dál vyvijet a dohánět deficit jejich motorů. Kdo vi jak to bylo s tou jejich "neprestavkou" při Corona krizi.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama