DISKUZE K ČLÁNKU Historie motorů F1 - "Dětská formule"

První pětiletka šedesátých let byla charakterizována 1,5 litrovými motory a mnohými kritiky bylo toto období ironicky nazýváno jako „Dětská formule“. Konstruktéři však našli efektivní cestu, do které nasměrovali vývoj motorů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Historie motorů F1 - "Dětská formule"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 04.01.2021 13:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovalo 6 lidí) 17.07.2011 15:30
Vyborne citanie!!! 01 01 01 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • trubak

    trubak

    82.117.130.XXX
    neexistuje pokračování Historie motorů F1 od Jiřího Žemličky z roku 2011 od roku 1971 do současnosti ?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar

    XXX
    Závěrečné odstavec který je uvozen větou "Značně omezená pravidla nenabízela konstruktérům velké množství prostoru" by navozoval pocit že v těchto letech Formule 1 z hlediska konstrukce stagnovalo, ale opak byl pravdou. Přechod na malé a méně výkonné motory způsobil v konstrukci vozů doslova revoluci: přesun motoru z před jezdce za záda jezdce, snížení čelního profilu vozy, větší důraz na aerodynamiku, snižování hmotnosti vozu, samonosná konstrukce, motor se začíná stávat nosným prvkem (toto plně až po nástupu Fordu Cosvorth) - dovolím si tvrdit že zhlediska přerodu z předválečného myšlení konstruování vozů Formule 1 na současné moderní trendy bylo období let 1961-1965 klíčové období.

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    XXX
    Vyborne citanie!!! 01 01 01

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu