DISKUZE K ČLÁNKU GP EIFELU: Rekordy provázely Hamiltonovo vítězství

Letošní sezóna je výjimečná v mnoha směrech, nejen termínově a ovlivněná COVIDem-19, ale také přepisováním tabulek a vznikem závodů, které nejspíš budou mít jepičí život. Nic to nemění na faktu, že Lewis Hamilton mílovými kroky míří k dalšímu titulu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP EIFELU: Rekordy provázely Hamiltonovo vítězství

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 131, poslední 13.10.2020 11:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovalo 6 lidí) 11.10.2020 16:34
Já su tak ščasné!!!! 01 01 11 »
» Situs (Hlasovalo 6 lidí) 12.10.2020 19:15
Miku nelži tady, Max žádnou nakládačku Riccimu… »
» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 11.10.2020 16:10
Gratulace Riccimu 01 Ale hlavně Hulkovi. Přál… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Albon nejspíše z RB poletí. Jen zůstává otázkou kdo ho nahradí. Vettel nabídku RB odmítl a mě osobně napadají pouze dva vhodní jezdci. Gasly a Hulk. Doufám, že Gasly podruhé do stejné řeky nevstoupí a počká si na lepší místo, kde by nemusel dělat Emilovi onuci. Mergl prý Emila odmítl, takže bude v RB hnít ještě hodně dlouho.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Jen by mne zajímalo, jaké lepší místo máš na mysli. Když jsem viděl, jak má po 45-ti kolech zbytek pole ztrátu minutu. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        V AT věčně nezůstane a v RB není vítaným jezdcem a ani nikdy nebude. Proto mu nezbývá nic jiného, než se koukat jinde. Momentálně v žádné jiné rozumné stáji volný flek není, ale časem by o něj mohl mít velký zájem Renault.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          A to bude to lepší místo? Jsi si si jistý, že dělat Emilovi onuci nebude o třídu lepší místo? 12
          Kromě toho mám neodbytný pocit, že v Renaultu by dělal onuci taky. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Zatím je Ricci mnohem lepší a zkušenější jezdec než Gasly a taky dal RB vale. Takže ano i jezdit sa mírně slabší tým je lepší, než být v dobrém týmu nechtěný. Co se týče finanční stránky, tak i v tomto případě je Renault výhodnější než RB.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Tož to musí říct Ricci. Dřív vyhrával závody, dnes se bude tetovat, že má bednu (dřívější standard). Nevím, jestli by byl PG v RB nechtěný. Kdyby ho zpátky vzali, tak snad proto, že ho tam chtějí. Navíc fakt nevím, jestli v Renaultu by měl lepší pozici. Ale je fakt, že by měl větší šanci porážet jedničku. V RB předvedl, jak daleko za Maxem byl.
              Brát tento princip, pak je ideální zůstat kde je. Nikomu nedělá onuci a výsledky má jako by byl v Renaultu. 12

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Tetovat se nebude Ricci, ale Cyril.
                Jako lepší i zkušenějšímu mu RB nabídl menší plat i horší podmínky než Emilovi. Proto Ricci šel raději k Renaultu, když zjistil, že se Helmut do Emila tak silně zamiloval.
                Dokud Helmut Ricciho po zjištění že Ricci u nich končí zcela neodepsal, tak z Ricciho šel mnohem lepší dojem, než z vozeďboucha.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  -Jo vím, napsal jsem to blbě, viz odkaz nahoře.
                  -Jo, nabídl. Ale chápu proč. Emil je prostě rychlejší a perspektivnější. Z obchodního hlediska nemám smysl dávat dvojce to, co jedničce.
                  -A sorry, 8 porážek od Emila v řadě, do oznámení o odchodu, nebudilo moc dobrý dojem. Že to "vozeďbouch" párkrát obouchal o zeď je pravda, ale pokud jde o rychlost, prostě se v porovnání s Riccim lepšil a začal ho válcovat. A že byl Ricci odepsán pro zbytek sezony je celkem logický. Kdo nebyl. Nemá cenu se zabývat výkony odcházející dvojky. Podívej se na konec Vettela nebo Kimiho ve Ferrari, Vettela nebo Webbera v RB, Buttona v Mclarenu...

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    Podívej se zpátky otevřenými očima. Ricci byl jezdec, který smázl čtyřnásobného ze stolu na jeho vlastním písečku. Emil sice jako rychlý vypadal, ale aby se s Riccim aspoň trochu srovnal, tak riskovat prostě musel. Bylo to na úkor rizika, né čisté rychlosti.
                    RB s Emilem podepsal hodně brzy a aby si při podesání smlouvy nekladl zbytečné požadavky, tak mu RB hned od začátku sezóny dávalo lepší vůz. A Ricci není takový hlupák, aby se toho nevšiml.
                    Nakonec nejvíce prodělal RB. Sice má jezdce který jezdí dobře, ale je pouze jeden a to je pro každý tým hodně málo. S Albony mu pšenka nepokvete. Hulk by sice byl jistotou, ale když ho budou záměrně brzdit, tak si moc nepomůžou.
                    A Gasly se dívá pouze na to jak Emila porazit, proto je u Helmuta brán jako nepřizpůsobivý a nežádoucí.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • GRAHAM

                      GRAHAM

                      109.81.213.XXX
                      Balíček Mercedes, Riči, Mclaren by měl fungovat, ač netvrdím že hned..... Jsem na to zvědavej....jednoduché to ale nebude. 11

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Ferda

                        Ferda

                        46.47.176.XXX
                        Já bych do balíčku ještě přidal Seigla i nadějného Landa.
                        Ale bacha, přechod a vyladění vozu na jiný motor nebude vůbec jednoduché. S tím se musí počítat už deď, dokud mají povolenou vyjímku. Když něci letos podcení, nebo zmrší, to už příští rok nezachrání.
                        Ale zmáknout se to dá, což nám už dokázalo Toro Rosso při přechodu na Hondu.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Tak smázl čtyřnásobného. O tom žádná. S tím písečkem by se dalo diskutovat, jelikož RB 2014 byl víc podobný STR 2013, než RB 2013. V podstatě na rozdíl od SV, sedl do podobného vozu a nemusel nic měnit. Kromě toho měl Vettel svůj píseček v prasklém šasi, se kterým jezdil "půlku" sezony, než někdo jeho pochyby vyslyšel a zkontroloval to. A najednou už to nebylo takové smazávání, dokud neohlásil odchod.
                      Emil má sice úlety, ale před Ricciho odchodem ho smázl brutálnějším stylem, než Ricci Vettela. Těch posledních 8 závodů ho porazil a asi při tom nebyl pod velkým tlakem, když nechal všechny zdi na pokoji.
                      Nemám pocit, že si týmy staví své vozy A a vozy B. Bylo by trochu hloupé stavět jeden vůz úmyslně horší, než druhý. A do toho, jestli ti klekne motor, nebo praskne těsnění fakt nevidíš a nenaplánuješ to. Jo, zařizuješ strategii obou podle potřeb jedničky, nařídíš dvojce jedničku pustit a v boxech lítáš víc kolem jedničky. Ale vozy mají plus mínus stejné.
                      A pokud jde o Gaslyho, jestli se jen díval, jak porazit Maxe, pak měl asi šedej zákal. Ten odstup od něj byl natolik brutální, že měl RB trpělivosti až moc. Albon není lepší, ale proti tehdejšímu rozdílu mezi Maxem a Pierrem jezdí teď Vettel s Leclercem rovinu (pro jistotu: fakt nejezdí). 12

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • GRAHAM

                        GRAHAM

                        109.81.213.XXX
                        Pokud je jezdec odříznut od informací, což Riči byl.....nelze to moc brát v potaz. A taky co měl Riči DééNeFek,,,,,oba jsou dobří. Věř že některé věci co měl VERST na autě... Riči neměl.....ale to už je jedno.
                        (2018)
                        8xDNF Riči
                        3xDNF VERST

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          Ricci byl odříznut PO oznámení odchodu. Stejně jako Vettel či kdokoliv, kdo odchází ke konkurenci.
                          Já mluvím o době PŘED oznámením odchodu.
                          Jo, i tak měl DNF Ricci o něco víc. Ale před odstoupením byl Max před ním. To, že dostával nakládačku i po oznámení odchodu neřeším. 03

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Ferda

                            Ferda

                            46.47.176.XXX
                            Nee, Ricci se rozhodl smlouvu neprodroužit až po neférovém jednání ze strany RB.

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              185.149.130.XXX
                              O tom, jaký byl důvod řeč není. Bavím se o době, kdy k tomu došlo. Výsledky jsou před tou dobou.

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Ferda

                                Ferda

                                46.47.176.XXX
                                A co bylo dříve? Výsledky, nebo Helmutův podraz na Ricciho. Samozřejmě podraz jehož důsledkem jsou samozřejmě Ricciho výsledky.

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                      • Ferda

                        Ferda

                        46.47.176.XXX
                        Co se týče Gaslyho. Na Emila ztrácel zhruba půl sekundy na kolo a to prosím se starými díly. Ono tehdy totiž RB přešel na Hondu a RB každý závod přicházel s něčím novým. A komu ty novinky asi šly? Samozřejmě pouze Emilovi. A když se díly začaly dostávat i pro druhý vůz, tak už ve voze seděl Albon a ten i po celém roce se přes půlsekundu k Emilovi stejně nepřibližuje, což se jako pokrok říci nedá. Přesněji se to dá nazvat úpadkem.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          To co popisuješ, se opravdu stalo. Jednou. Nebo dvakrát? Který ještě závod?
                          Jezdil tam půl sezony (12 závodů), kvaldu co kvaldu a závod co závod dostával nářez.
                          Aus - kvalda 1,700s, závod dostal kolo.
                          Bah - 0,774s, 51,4s
                          Čína - 0,841s, 61,7s
                          Baku - bez času v Q2, Max 4., závod PG DNF
                          Špa - 0,351s, 11,9s SC
                          Mon - 0,400s, 4,4s
                          Kan - Max nepostoupil z Q2 kvůli červeným vlajkám, přesto PG dostal kolo a dojel o 3 místa za Maxem
                          Fra - 0,775s, dostal kolo
                          Rak - 0,760s, dostal kolo
                          GB - 0,314s, dojel 5s před Maxem, který byl sestřelen Vettelem, do té doby byl daleko za ním
                          Něm - 0,409s, PG to rozbil
                          Maď - 0,878s, dostal kolo

                          Když to shrnu, tak v kvaldě dostával průměrně 0,720s, porazil ho jedinkrát jen díky přerušení závodu. V závodech 2x nedojel, 5x dostal kolo, 2x dostal od Maxe téměř 1s na kolo, 2x dojel v přijatelné vzdálenosti a jednou Maxe porazil, když toho sundal Vettel.

                          A to vážně chceš ty 2 srovnávat? Jestli chceš říct, že tohle je béčkovým vozem, pak by jsme se měli bavit o tom, jestli Vettel nejezdí líp, jak Leclerc (fakt nejezdí). 03

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama