DISKUZE K ČLÁNKU GP USA: Hamiltonův šestý titul rámoval totální výbuch Ferrari

Opravdu málo chybělo Lewisu Hamiltonovi k tomu, aby se zařadil mezi Michaela Schumachera a Juana Manuela Fangia. Dopadlo to podle předpokladů a i když Brit oslavil titul "jen" z druhého místa, určitě ho kratičká trpkost záhy přešla.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP USA: Hamiltonův šestý titul rámoval totální výbuch Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 180, poslední 14.11.2019 09:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» RoBertino (Hlasovalo 8 lidí) 03.11.2019 22:50
Myslím si, že Max je velmi dobrý pilot, ale chová… »
» HellHogr (Hlasovalo 7 lidí) 03.11.2019 22:47
? Si sledoval jiný závod, když Leclerc si držel… »
» Kaša (Hlasovalo 6 lidí) 04.11.2019 11:13
Nechceš jít člověče trollit na jiný server. Za… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Prohlašení Maxe ho může stát karieru a zbyde mu jen RB. Ten kluk je fakt neskutečně hloupej. Tyhle typy do Mercedesu nechtějí a Ferrari si to bude hodně dlouho pamatovat. Holt i s IQ tykve, lze mít velké peníze. Myslím že ho to dožene a přijde karma. Mlčeti zlato.... 12

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      89.24.35.XXX
      Max je na stejné úrovni myšlení svého otce, co dodat 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Vad

        Vad

        194.12.33.XXX
        no alespoň tu už nebudeš pod každým druhým článkem psát jak o Maxe RB díky Hondě přijde, takže zaplaťbůh za ty dary, pro RB win, rychlejší jezdec těžko na trhu bude volnej.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Navíc má vynikajícího mentora dr.Marka.
        A co když je to trošku opačně? Co když v RedBullu Maxe k podobným výlevům pošťuchují, aby si ho zajistili pro příští sezóny, i kkdyž nebudou mít TOP auto? Co když se RedBullu hodí, aby si Maxík zavřel dveře ke konkurenčním týmům? Je to už veliká spekulace??? Nebo stojí za to přemýšlet i tímto směrem?

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Vad

          Vad

          194.12.33.XXX
          je to jen business jak dokázalo druhé angažmá Alonsa v McLarenu, pokud jsi TOP jezdec tak máš dveře otevřené všude pokud vychytáš správný moment a máš před sebou ještě budoucnost

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Business to zajisté je, ale i tak. TOP jezdců je tam stále více, než aut zaručujících titul. A pak se začnou hodnotit i ostatní stránky TOP jezdce.
            Ale napsal jsem to záměrně jako spekulaci a nedělám si naděje na její vyplnění. Uvidíme... 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            90.176.154.XXX
            Přesně tak. Dokázalo to i angažmá Symondse ve Williamsu po vypršení jeho trestu.
            Pokud některá ze stájí může v něčem získat výhodu, jde ješitnost stranou. 04

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              A Symonds řekl o někom že podvádí ? 12 Jablka a hrušky. Jinak Ferarri už to jeho prohlášení prý řeší.

              Mclaren do toho netahat, bó tam rohodoval Dennis a ten rozhodl dle svého.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                90.176.154.XXX
                Neřekl, on sám byl strůjcem jednoho z největších podvodů. 12
                Je teda pravda, musel bych se podívat, jestli z té crashgate tehdy Williams neprofitoval. Potom by Tvá poznámka byla samozřejmě naprosto trefná. 11

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Vieux-Fours

    Vieux-Fours

    86.49.247.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Jen bych vyjasnil, že ten osudný obrubník tam přidali mezi sobotou a nedělí 11

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Sebastian měl problém s pravým zadním závěsem, horní rameno se zlomilo velmi časně po začátku závodu. Myslím, že tento problém byl na jeho voze pravděpodobně už od prvního kola, ale je potřeba ho prověřit, abychom přesně zjistili, co se stalo.

        Zdroj: [odkaz na stránku]

        Což koukám spousta tradičních "fanoušků" Vettela ráda přičítá neschopnosti jet rychle. Kdyby se to zlomilo Leclercovi, byla by to jistě předem připravená akce Ferrari, jak ho dostat za Vettela. 12

        + 3 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        No ještě řekni že o tom obrubníku tam Vettel nevěděl a FIA o tom špatně informovala 12 Ono by samo bylo lepší kdyby tam byl od začátku, protože v kvaldě si to tam mnozí pěkně zkracovali, ale lepší pozdě než vůbec.

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          77.48.94.XXX
          ono je obecně špatně něco na trati měnit těsně před závodem. ale nikdo jiný si zavěšení neurval. asi to byla nějaká "výrobní vada". co se zkracování trati týká, tak to tu taky řešíme už hooodně dlouho. řešení obrubník+tráva/kačírek funguje, je léty prověřené a odradí každého rozumného od zajíždění přes obruby.

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            Doufám že se k přirozeným hranicím tratě budou vracet 03 No a než je trať takhle potrestá sama tak v některých šikanách bych se těm zvýšeným obrubníkům nebránil. Když to nebude na místě kde to bude vyloženě nebezpečné, tak ostatní by se tomu prostě měli vyhnout jako by tam byla zeď, ta toho taky málo odpustí.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Tak v padoku je teď prý doslova válka a už před závodem Ferrari poslalo do garáží Mercedesu a RedBullu lidi z FIA a vypadá to tak že Ferrari se snaží u soupeřů taky něco najít a oplatit jim to tak (nevím na co se konkrétně snaží ukázat v RedBullu ale u Mercedesu to má být opět něco ohledně teplot s pneumatikami, mají tam prý nějaký sporný chladící systémem v kole). Binotto pak ještě prý po závodě měl dusný rozhovor s Hornerem a vypadá to že speciálně mezi RedBullem a Ferrari to je teď hodně na ostří nože. Bude veselo.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      194.228.59.XXX
      Mercedes je nedotknutelnej, a RedBull neni blbej, z toho nic nebude, neboj nic....

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        90.176.154.XXX
        Tak ono je nedotknutelné i Ferrari. Jestli tam byl nějaký podvod a FIA to pak zahraje do autu vydáním směrnice a Ferrari si to od té chvíle pohlídá ...
        V tom světle je diskvalifikace Renaultu z Japonska opravdu za hranou a měli to také vyřešit tím, že jim to prostě měli od příštího závodu zakázat cárem papíru.
        Pokud jde o RB, také se toho nebojím. Ať měli kdykoli něco na hraně, tak to vždy bylo tak, aby to odpovídalo metodikám FIA. Tedy kromě průtoku paliva v Austrálii 2014, ale i tato diskvalifikace mi zpětně přijde trochu mimo, pokud Ferrari nějakým způsobem očůrávalo ten průtok a FIA na nic nepřišla.

        + 5 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          77.48.94.XXX
          on je to, bohužel, dost přesný obraz dnešní F1. "svatá" trojice má výsady, o kterých se ostatním ani nezdá. ten příměr s renckem je vcelku trefný. hlavně je to aktuální sezona. Redbulácké flexiny jsou už dost starý, ale tam to bylo vždy změřeno dle metodiky FIA a kde nic, tu nic.
          celé to jen dokazuje, jak nesmyslná jsou všechna ta komplikovaná omezení. prostě dejme jim 100kg paliva a jestli ho spálí v prvním kole a zbytek dojedou setrvačností je věc týmu. a je po problémech. složitosti v pravidlech vždy jen vyvolávají složitá řešení a následně zcela zbytečné spekulace.

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            90.176.154.XXX
            Není co dodat. Je to naprosto přesné a výstižné, Tome!
            Dnešní rádoby eko lobby vytváří zbytečně kontroverzní paliva. Když se to vezme kolem a kolem, kolik toho paliva díky tomuto ušetří? Nic, protože stejně je to celé o maximálním množství, které mohou na závod mít v nádrži. Respektive ať to není jen taková střela od boku, ano, motor má různou efektivitu spalování v různých otáčkách, ale zatím jsem tam neviděl moc pilotů, co by jeli v pětitisících na osmičku po cílovce. 12
            Naprosto přesné je to i s tou "svatou" trojicí. FIA se sice snaží naoko být nezávislý arbitr. Ale realita je taková, že si stejně vše diktují automobilky. Respektive především pak Ferrari a Mercedes. Renault v tomto má slabé slovo a Honda v podstatě může být ráda, že tam je. S tím bych neměl vůbec problém, ale co mě dokáže vždy vytočit je to, když vidím dvojí metr. Pokud poruší pravidla nějaká menší stáj, hned létají diskvalifikace a drakonické tresty, pohrůžky, moralizování ... Ale když má něco na hraně někdo z velkých hráčů, s tichým odkašláním se to zamete pod koberec a vydá se upřesněná regule, podle které se od dalšího závodu měří podle nové metodiky. Aby se teda neřeklo, že FIA po podvodech nejde. Pokud mám uvést jeden příklad za všechny, bylo to v posledních letech spalování oleje. V pravidlech bylo jasně napsáno, že motor může spalovat pouze benzín a pouze ten olej, který pronikne do motoru nechtěně. Myslím, že i laikovi dojde, že když ten motor za 300 km "sežere" stejně oleje, jako vyběhaný 30 let starý benzínový motor za celý servisní cyklus (15.000 km), tak buď jsou teda pánové v Mercedesu a Ferrari takové lopaty nebo to prostě asi bude schválně. Jeli v tom tehdy všichni, takže to nebylo tak jednoduché jim to hned zakázat. Ale FIA se k tomu měla postavit tak, že měla prostě poukázat na to, kdo je jak veliký podvodník a v každém závodě to prostě postavit tak: 1. Lewis - 0,7 litru oleje, 2. Vettel - 0,8 litru oleje, 3. Max - 0,5 litru oleje (uvedl jsem to jako příklad, aby si potom divák udělal jasno, jestli třeba vítěz nevyhrál jen díky tolerovanému podvádění a jestli ten třetí třeba nemohl být první). FIA totiž tato data měla v rukou, ale aby nebyli za partu ohebných lehkých dívek, tak se radši tvářila, že to není jednoduché a jednoznačné měřit (opět se vrátím k běžnému osobáku - vypnutý motor v klidu, dám olej na rysku, po dojetí nechám vychladnout, podívám se na rysku - vidím úbytek ... nebo prostě v parc fermé napustit/vypustit olej). FIA se k tomu pomalu stavěla tak, že by se asi každý dohadoval o kapce. Kapka se spálit může, to nikdo nerozporoval, ale litr za závod je ve vší úctě trochu moc a FIA to mohla obejít tak, že spotřeba prostě byla X litrů +-5%, aby nikdo nebrečel.
            Takže ona je to bohužel spíš běžná praxe. Mám sice Mercedes, jakožto Německou automobilku, ale je spousta věcí, které mi i u nich vadí. I když je pravda, že narozdíl od FIA se ani oni, ani Ferrari nesnaží pokrytecky předvádět až takové kontroverze. V zákulisí si to v klidu prosadí a potom nechají FIA dělat ze sebe veřejně partu amatérů nebo blbců nebo nevěstek - z toho ať si každý vybere podle toho, jak je vnímá. Ale rozhodně je nejde vždy vnímat jako plně nezávislý kompetentní orgán. Alespoň ne v rámci F1.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Lewis Hamilton během předsezonních testů v Barceloně

Mercedes bude před prvním závodem testovat v Silverstone, sveze se Bottas i Hamilton

Difuzor Ferrari

Omezení pravidel nekončí, na řadě jsou výfuky. Co se změní?

Carlos Sainz během předsezónních testů v Barceloně

Díry v rozpočtových stropech nahrávají McLarenu, stěžuje si Helmut Marko

Toto Wolff se raduje z vítězství obou Mercedesů v kvalifikaci v Maďarsku

Wolff vysvětluje, proč Mercedes nepodpořil návrh experimentálního závodního víkendu

Lando Norris s vozem Formule 3 v Zandvoortu

Norris se konečně dočká jízdy s monopostem - na dráze otestuje vůz F3

Claire Williamsová v Ázerbájdžánu

Trápení Williamsu? Schumacher mluví o nedostatečném vedení

Po startu Velké ceny Rakouska 2019

F1 konečně potvrzuje prvních 8 závodů sezóny 2020. Co bude následovat po Rakousku?

Autokláv pro zapékání dílů z uhlíkových vláken

Týmy se měsíc před prvním závodem pomalu vracejí do práce, Ferrari se daří s motorem

Fernando Alonso uvažuje o návratu do F1

"Fernando by posunul Formuli 1 na další úroveň," komentuje Domenicali možný návrat Alonsa

Šéfové týmů na tiskové konferenci - zleva: Tanabe, Seidl, Monaghan, Green a Isola

Změní se formát závodního víkendu? Týmy o tom vážně uvažují

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. ALBON, 2. BOTTAS, 3. GASLY... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama