DISKUZE K ČLÁNKU Štěstí jednoho roste ze smůly druhého. Mercedes využil kritické chvíle Ferrari

Když před necelými 42 lety prohrál Mario Andretti v předposledním kole GP Švédska, prohlásil: "Představte si, že máte v náruči dívku, po které toužíte, a ona musí najednou domů!" Podobných případů bylo v historii F1 více, v Bahrajnu ho na vlastní kůži zakusil nadějný Charles Leclerc.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Štěstí jednoho roste ze smůly druhého. Mercedes využil kritické chvíle Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 168, poslední 06.04.2019 13:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 3 lidé) 31.03.2019 21:48
OK. Výše jsi psal cosi o sympatiích. Tak mě… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 31.03.2019 22:04
Miku kdo si naco hraje: v testech: jsme před… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 02.04.2019 20:49
Od kdy se porovnává jen lepší z týmu s horším z… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Podle mě je největší favorit na titul dnes Charles Leclerc, zvláště po tom, jak dnes ustál ten propad na startu jsem o tom maximálně přesvědčen. A pokud ho o titul někdo připraví, bude to možná Levis, ale hlavně Ferrari.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mansell_fan

        Mansell_fan

        213.220.223.XXX
        Ferrari nevypadá konzistentně, jeden závod výbuch a druhý paráda, to se asi bude opakovat podle charakteru tratě. K tomu ta spolehlivost… Mercedes má stabilnější výkony, na žádném okruhu nebude vyloženě ztrácet a spolehlivost bude mít asi taky někde jinde. Hamilton k tomu navíc přidává bonus nejlepšího jezdce v poli. Leclerc zajel zatím jeden špičkový závod, určitě jich letos ještě pár přidá, ale v tuhle chvíli bych si ho jako největšího favorita na letošní titul netroufal označit.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Tak těch špičkových závodů zajel loni několik, letos oba dva byly velice dobré, jen v Austrálii nefungovalo auto jak mělo. Já ho považuji az největšího favorita, proto jsem si na něj i vsadil.

          Spolehlivost Ferrari bude podle mě klíčový faktor, současný malý výkonnostní náskok Ferrari pokud jde o motor jde podle všeho na vrub toho že ho mají více vyšponovaný než Mercedes, tudíž u Ferrari očekávám minimálně jednu penalizaci na motor u každého jezdce.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Bahrajn-jeden z povedených moderních okruhů, kde není nouze o dramata a předjíždění. Tady lze ze startu na chvostu si dojet pro slušné body. Lze tady předjíždět a to způsobuje, že si piloti nemohou dovolit šetřit komponenty. Což dále způsobí nečekané selhávání techniky, či brzké opotřebení pneu. A dnešek to opět potvrdil.
    Jistě, že dnes vyhrál šťastnější. Jistě, že to můžeme nazývat haluzí, spadnutím do klína, či jinými potupnými názvy. Ale na druhou stranu si musíme přiznat, že vyhráli ti lépe připravení, i když pomalejší oproti minimálně jednomu rudému oři. Protože ten druhý byl chvílemi také rychlý, ale příliš se plašil, skákal a točil se jako kolovrátek. 03
    Střed pole, do kterého počítám i Maxův RedBull je hodně vyrovnaný. I když Max trochu vyčnívá. Nóó, letos to bude o spolehlivosti. Kdo ji dříve najde bude mít náskok. Viz Alfa Romeo, kde zatím sbírá body jen Kimi a stačí to na čtvrté místo. Zatím, po dvou závodech. Protože jak McLaren, tak Renault vypadají hodně dobře.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      V podstatě souhlasím. Jen se mi líbí, že Max jezdil ve středu pole. 6s za Bottasem a 32s před Hulkem. Kam bych ho tak řadil já. K těm 6s před ním, nebo 32s za ním...?
      Asi podle toho, jaké má člověk sympatie co? 03

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Jo, věděl jsem, že tě to tradičně pobouří, jelikož nečteš vše a nebo to vytěsňuješ.
        Bylo to spíše myšleno na tým. Protože RBR mi jako TOP auto nepřipadá. A to ani po různých prohlášeních jejich dvorního klauna. Problém je jediný. Zatímco ty dr.Markovi věříš každé slovo a tím pádem počítáš s RBR chvíli před Mercedesy a chvíli před Ferrari, já si dělám vlasní úsudek. Ne Miku, RBR není ani před jedním z těchto TOP týmů. Naopak jsou mu blízko ostatní stáje. To jen Max je ten, který to těm jiným pilotům z ostatních stájí zatím nandává. Tak jako dnes Sainzovi.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Jóóó Odine, to je ten tvůj přístup. Jednou někde s Markem souhlasím a od té doby mu žeru všechno.
          Napsal jsem někde, že je RB před Mercedesy? Ne! Psal jsem někde, že jsou po Austrálii před Ferrari? Ne! Mnohokrát jsem tu letos psal, že jsou za oběma týmy, stejně jako loni. A přesto mi tu podsouváš nějaké PR plky Marka.
          Nikde jsem je nevychvaloval za to, že Max dojel těsně za Leclercem a před Vettelem. Protože to vzhledem k okolnostem nic nevypovídá. Prostě jel 6s za Bottasem (to se srovnávát snad dá) a daleko, daleko, opravdu daleko před všemy týmy středu. Půl minuty je prostě jiná liga. Klidně můžeš neřadit RB ke špici. Proti tomu nic nemám. Ale pokud bys byl objektivní, udělal bys z RB samostatnou ligu. Protože jejich náskok na zbytek byl větší než ztráta na špici.
          A klidně se kochej neúspěchy Gaslyho. Já tu říkal už loni, že se se špičkovými piloty srovnávat nedá. Uvidíme, jestli ho v půlce sezony nevymění zase za Kvjata. A třeba se vzchopí. Uvidíme. Zatím je to tragedie, z jeho strany a Max dokazuje, že to auto má na mnohem víc, než z toho získává Gasly. 03

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            OK. Výše jsi psal cosi o sympatiích. Tak mě překvapuje, že najednou řadíš Maxe s jedním třetím místem a s jedním čtvrtým spíše výše, než ke středu pole. Ale když s Renaultem v útrobách vyhrával závody a dr. Marko chrlil síru a jedovaté sliny na Renault, ty jsi vždy přispěchal s podporou. Dokonce bych řekl, že jen papouškuješ ty jeho kecy. Do Renaultu rejpeš pořád, stejně jako Marko a na Hondu nedáš dopustit, což je také slogan tohoto šaška. Tak kdo se v tobě má vyznat?
            K mé objektivitě asi tolik. Zatím se můj pohled nedá potvrdit na bodech týmů. Jsou odjety pouze dva závody a Rencky i McLareny měly v obou velké problémy s dokončením závodů. Ale nevedly si vůbec špatně. A věř, že pokud bude pro RBR sbírat body pouze Max a oba výše zmíněné týmy vyřeší spolehlivost, respektive se srovnají jejich piloti, bude mít RBR veliké starosti udržet si tu tvoji objektivní samostatnou ligu. 13 To samé Alfa Romeo. Ti jsou teď čtvrtí. A myslíš, že si to místo udrží, až začnou McLareny a Renaulty dojíždět s oběma piloty do cíle? (Samozřejmě, pokud začnou). 03

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Víš Majk je v tomhle hooodně chytrej, vybere si vždycky to, aby se mohl hádat. V módu zdražily jsme vstupenky, ale oproti minulému roku jsou poměrově výhodnější. Slizkej diskuzní had. 12

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                GRAHAMe tos mě rozesmál. Ty mě chceš poučovat o Mikovi a jeho způsobech diskuzí? Já se tu s Mikem hádám snad už deset let, takže vím, jak vede diskuzi a znám všechny jeho triky, kotrmelce i úskoky.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • airwar1939

                airwar1939

                176.74.141.XXX
                Aa on to dělá zde v diskuzi někdo zásadně jinak? Ty jsi v tom co popisuješ také vynikající (sakra to jsem tě přechválil). Sebe bych v tom také pochválil, ale samochvála smrdí.

                Myslím, že zrovna v tomto si opravdu nemáme jeden druhému co vyčítat.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Asi tak. Úplně stejně si vybírají co se jim hodí. Třeba srovnávání STR z úplně rozdílnými piloty. Jak nesmyslné to bylo asi začínají pomalu chápat, když se teď dají srovnávat výkony Sianze a Kvjata s Gaslym. O Hartleym už asi nikdo neuslyší. 12

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Dobře, máš pravdu v tom, že v podání Gaslyho je RB průměrné auto. Naštěstí Max předvádí, že je blíž špičce, než středu pole. Bedna a 4-té místo je podle tebe střed pole? Všiml sis, kolik aut jezdí? S takovou můžeš brát jako střed pole Leclerca. Také jedno 3-tí a jedno 5-té místo. Tedy hůř než Max. 12 Jezdí podle tebe střed pole???
              Ne, vnímám to, že rychlost měli jinde. Stejně tak, jako vnímám kde je rychlostně RB.
              A jo, stáje s Renaultem by měly získávat více bodů, než ty s Hondou. Jsou to 2 špičkové stáje a podle některých s nejlepšími piloty pole. Na druhé straně je jeden B-tým s minimálním rozpočtem a v áčkovém týmu jeden pilot, co jezdí půl kola za kolegou. Takže trumfy jsou jasně v rukách Renaultu. Zatím to poznat není. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                Střed pole beru podle průměrné výkonnosti aut. Čili podle toho kolik ztrácely na první a také přihlížím k neovlivnitelným událostem (odpadnutím) na jakých místech a za jakých ztrát na vedoucí piloty.
                A Miku klidně si to ohýbej jak chceš. Já s tím nemám problém. Respektuj, že já vidím RBR jako střed pole, já budu respektovat, že ty je vidíš, že si jedou svoji ligu. 03 V půlce sezóny si povíme kdo byl blíže s odhadem.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  A tak to jo. Když to počítáš i podle dvojek, pak ti to tak bude vycházet správně.
                  Já to beru podle lepšího, protože lepší z dvojice ukáže, na co auto má. Ten horší prokazuje pouze svou neschopnost.
                  Ale respektuji tvé počty a v půlce sezony to srovnáme. 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    85.70.164.XXX
                    Už zase? 18 Nemusíš to počítat i podle dvojek aby ti to vycházelo správně, ale nemůžeš to počítat tvou metodou kdy porovnáváš toho lepšího (Verstappena) s tím horším (Bottasem) a demonstrovat tak tím odstup mezi týmy, protože pak by se dala tato metodika použít na Norrise a Kimiho který dojeli před Gaslym. Takže pokud píšeš že RedBull je blízko Mercedesu 6s protože tolik Verstappen ztrácí na Bottase tak taky musíš napsat že McLaren a Alfa je před RedBullem 12 Tohle není o sympatiích jak píšeš nahoře, to je o demagogii a pokřivenému srovnávání. Tobě to v Bahrajnu nevyjde ani když budeš porovnávat lepšího s lepším, dvojky tak s tím namejí co dělat 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Těch 6s jsem psal předtím, než jsem tobě uznal, že to není správné. Takže to píšeš proč? Abys viděl několikrát, že dokážu přiznat chybu? Kdyby ses tím aspoň inspiroval, mělo by to smysl. 03
                      Ikdyž srovnám lepšího s lepším, vidím přes 30s odstup od zbytku pole, což je jen o málo míň, než ztrácel na Ferrari a Mclaren. V Austrálii ztrátil na Mercedes 22,5s, ale byl před Ferrari o 25s a na zbytek pole měl 61,6s. To je střed pole??? 12 Já tvrdím, že jezdí svou vlastní ligu, protože odstupy jsou brutální. V průměru mají blíž rozhodně ke špici, než ke zbytku. Chápu, že tě to s.re, ale není to moje vina. 13

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama