DISKUZE K ČLÁNKU Ocon uloupil Verstappenovi vítězství, využil toho Hamilton

Letošní Grand Prix Brazílie bude ještě dlouho předmětem vášnivých diskusí zvláště kvůli situaci ve 44. kole, kdy Esteban Ocon nesmyslným manévrem připravil o téměř jisté vítězství Maxe Verstappena. Ten sice bojoval do posledního kola, ale ztrátu dohnat nedokázal.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ocon uloupil Verstappenovi vítězství, využil toho Hamilton

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 190, poslední 14.11.2018 19:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» spinelesssheep (Hlasovalo 7 lidí) 11.11.2018 20:46
Letošní sezona je poslední sezona pro Alonsa a… »
» Kaša (Hlasovalo 6 lidí) 11.11.2018 20:49
Jaká nevyzrálost? Vždyť Ocom neměl co Maxe… »
» GRAHAM (Hlasovali 5 lidé) 12.11.2018 12:06
Smích prodlužuje život, takže si toho važ. 11»

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Jezdec o kolo má samozřejmě právo na to předjet jezdce o kolo vpředu, nicméně musí mít jednoznačně vyšší rychlost a musí to provést bezpečně a tak aby pokud možno neomezil druhého jezdce. Jezdci o kolo zpět prostě podle mě nejedou stejný závod.

    Tak to cítím já.

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hr3bec

    Hr3bec

    46.135.67.XXX
    Největší fór je v tom, že kdysi na Interlagosu vyřadil Montoyu z prvního místa o kolo z5 jedoucí tatíček Verstapen 12

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Když jsem četl vyjádření FI a Ocona tak trochu měním názor - už si nemyslím že by to záměrně fouknul do Maxe kvůli zalíbení Mercedesu. Spíše je to chyba úsudku jeho a týmu zkoušet předjet lídra závodu poté když bude mít pár kol trochu rychlejší pneumatiky. To je amatérismus a velmi špatný odhad týmu i jezdce!
    A pokrytectví FIA že dala mladému 2 dny prospěšných prací za zcela opodstatněnou frustraci proti (tentokrát) pitomému Oconovi je směšné ... speciálně vzhledem jak se FIA zachovala při hodnocení chování Seba ke komisařům v kvalifikaci při vážení - je to smutné. A FIA odbourává všechny emoce. Nějaké pošťuchování není přece že na něj Max skočil a rozbil mu ciferník, ne? Ta F1 nakonec bude fakt úplně sterilní§

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • huhukoktejl

      huhukoktejl

      46.135.87.XXX
      Jeden fakt je, ze kdyz je nekdo o kolo zpet a ma zrovna rychle auto, tak to prece neznamena, ze musi porad jezdit za jezdcem, ktery mu to kolo nadelil. Zavod ho prece neuzamkne na pozici o kolo zpet a “smula”, zpet do jednoho kola s vitezem se uz nemuzes dostat, protoze ho zpatky nesmis predjet. Druha vec je ta, ze tym i Ocon meli byt soudni a meli vedet, ze za par kol mu gumy odejdou a Max ho zase predjede zpet. Nicmene presto je pochopitelne, ze se pokusili dostat do stejneho kola, protoze situace v zavode by klidne mohla prinest safety car. Kdyby zustal Ocon za Maxem, nemusel by se stihnout dotahnout na konec pole (protoze jezdci o kolo zpet pohou predjizdet az v zaveru SC faze a ne vzdy stihnou dojet konec). Takze urcity smysl by to melo. Nicmene Esteban nemel jit do tak velkeho rizika kontaktu s vedoucim jezdcem, to bezesporu. Mozna by se mel zamyslet i Red Bull, konkretne zavodni inzenyr, protoze musel videt, ze Ocon je v tu chvili rychlejsi a mohl proste Maxovi rict, at ho necha projet. Dokonce by za nim chvili mohl vyuzivat DRS. Takze vidim i chybu na strane Red Bullu.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Hwrychlik H.

        Hwrychlik H.

        46.234.161.XXX
        Souhlas. O to nepochopitelnější je proč na konci rovinky zaujal defenzivní stopu vlevo? Proč prostě nejel normálně vpravo a Ocon by ho předjel a neztratil by prakticky nic. Ale on se asi jinak bránit ani neumí. Zvolit vnitrek, pak jit pozde na brzdy a vyvezt soupere ven.
        A o tom, jestli by ho za 5 kol zase dojel, to jsou jen dohady. Možná ano, možná ne.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.237.XXX
    Těším se na Leclerca ve Ferrari. Dnes to byl pro mě MOTR, v některých částech závodu jezdil regulérně srovnatelné časy s první šestkou a to se letos mnoha lidem vně RB, Merc a Ferrari nepodařilo.
    Jinak Ocon vs Max, zajímavá šarvátka. Pamětníci jistě vzpomenou Suzuku 93 a jak šel Senna po závodě upravit ciferník Eddiemu Irvinovi. A to si Eddie ani zdaleka nedovolil to co dneska Ocon.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Onboard Ocona [odkaz na stránku]

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • badys

      badys

      46.13.68.XXX
      Tak ted , nevím za co ten trest Ocon vlastně dostal. Asi je v pravidlech , že jezdec o kolo zpět, už nesmí s vedoucím jezdcem bojovat o pozici ač je momentálně rychlejší. Zajímalo by mne ještě oficiální FIA zdůvodnění trestu pro Ocona.

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • mi88ki

        mi88ki

        62.24.79.XXX
        Jezdec může předjet jezdce o kolo vpřed, to pravidla nazakazují ale nemůže s ním o pozici urputně bojovat, protože Ocon nad Maxem nemohl žádnou pozici získat. 03

        Nebo by se snad pozice Ocona, po předjetí Maxe, změnila? 03

        + 2 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Nic takového v pravidlech fakt není. Ten trest pro Ocona v pravidlech oporu nemá.

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel003302

            uzivatel003302

            109.105.39.XXX
            Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • airwar1939

              airwar1939

              176.74.141.XXX
              Ty modrá světla tam blikali proč? Modrá světla upozorňují pomalejšího jezdce, že má pustit rychlejšího jezdce o kolo, ale to se v reálu nedělo, takže špatná informace od traťových komisařů.

              Pokud jde o to předjetí, tak do první zatáčky šel zase Ocon o něco vpředu, přesto Maxe nesmyslně nezavíral. To že pak Maxx nesmyslně zavřel jezdce o kolo zpět, fakt nedokážu pochopit. Jestli ty v Maxově počínání v druhé zatáčce logiku vidíš, tak to ti gratuluji. 01

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Hwrychlik H.

              Hwrychlik H.

              46.234.161.XXX
              Jaký modrý světla, nic takového tam nebylo. Navíc absurditu používání ukázalo výjezdové kolo Ocona, kde ač za Verstapenem, tak na něj celé kolo blikali. Krázně to ukazuje video postovane Situsem zde.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • tom11

                tom11

                77.48.94.XXX
                řekl bych, že ta modrá světla patřila Oconovi, za kterým byl při výjezdu opravdu nedaleko Lewis. Ocon byl ale v tom výjezdovém kole rychlý, Lewisovi ujel a tak ta světla blikat přestala. takhle bych si to vysvětloval.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Hwrychlik H.

                  Hwrychlik H.

                  46.234.161.XXX
                  Ano, možné to je. I když si myslím, že mezi nimi bylo v tu dobu minimálně 3 sekundy. Ale to je jen odhad co si pamatuji že ztrácel na prvního.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama