DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikace triumfem Hamiltona. První tři v rozmezí 70 tisícin vteřiny. Verstappen zpytuje svědomí
Ještě než vyrazily vozy k první části americké kvalifikace, bylo jasné, že Vettel se postaví nejlépe na čtvrté místo, protože ho v důsledku jeho provinění v prvním tréninku čekal posun o tři místa na startovním roštu zpět.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Kvalifikace triumfem Hamiltona. První tři v rozmezí 70 tisícin vteřiny. Verstappen zpytuje svědomí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Adi
13:00 21.10.2018 37.48.56.XXX
Copak Jurge? Frustrace z výkonů, jaké Max předvádí?! Namátkou - USA, Baku, China, Bahrajn, Monaco a urco by se toho našlo více... Vettel taky chybuje a každá jeho chyba je vidět o mnoho více než u Vestappena, ale ten chybuje víc. Klapka je záhada... nikdy nikde nikomu se nic takového nestalo, takže je podezření na špatné používání PJ ze strany RB (jako obvykle). Zajímavé ze ostatní věci nekomentujes, ses stejný jako Max a ti dva šašci v TV.
Jirka_1
12:14 21.10.2018 217.30.64.XXX
Včerejšek jasně ukázal, že Bottas je dvojka a dvojkou zůstane, protože nedokázal dát na suchu rozumný čas. Jeho ztráta na první tři je otřesná - z pohledu toho, v čem sedí. Takže nechápu, že se minule divil, že má před sebe Lewise pustit. Překážet kolegovi v cestě za titulem, když na něj sám nemá dostatek bodů, není dvakrát kolegiální.
Pokud by Seb dneska vypadl v rozumné době, je monžé, že mu to vítězství Lewis vrátí. Ovšem to také záleží na tom, jak Bottas pojede, ze třetího a nižších míst to nepůjde.
Pokud by Seb dneska vypadl v rozumné době, je monžé, že mu to vítězství Lewis vrátí. Ovšem to také záleží na tom, jak Bottas pojede, ze třetího a nižších míst to nepůjde.
airwar1939
12:12 21.10.2018 176.74.141.XXX
Pokud jdem si všimnul tak Vettel narozdíl od ostatních jezdců pořád ještě o titul bojuje. A pokud Verstapen přejel obrubník a uletělo mu kolo, tak čí to asi bude chyba? Přejíždění obrubníků nadměrně namáhá zavěšení vozů a může dojít k poškození vozu.
airwar1939
12:08 21.10.2018 176.74.141.XXX
Pokud odejde kdokoli z vedení firmy a dojde k posunu lidí v rámci pozic, tak to problémy prostě vyvolat musí.
Pokud jde o divoké teorie o senzorech, samotný průběh předchozích závodů ukazuje, že to byla novinářská bublina, protože Ferrari mělo největší problémy v Singapuru, který je o všem možném, jen ne o výkonu motoru. Ferrari je dlohodobě slabší v mezisezonním vývoji a zvláště na konci šampionátu kdy už musí přesovat lidské zdroje i na vůz pro příští sezonu, plus udělali zjevně chybu ve vývoji vozu a Mercedes jim utekl.
Ale novináře chápu, konspirační teorie lépe prodávají.
Pokud jde o divoké teorie o senzorech, samotný průběh předchozích závodů ukazuje, že to byla novinářská bublina, protože Ferrari mělo největší problémy v Singapuru, který je o všem možném, jen ne o výkonu motoru. Ferrari je dlohodobě slabší v mezisezonním vývoji a zvláště na konci šampionátu kdy už musí přesovat lidské zdroje i na vůz pro příští sezonu, plus udělali zjevně chybu ve vývoji vozu a Mercedes jim utekl.
Ale novináře chápu, konspirační teorie lépe prodávají.
Cooper
08:44 21.10.2018 188.120.212.XXX
Nevím jak moc je to mediální bublina ale dovedu si představit že v tak obrovské a bohaté firmě musí bejt politikaření a boje o moc na denním pořádku. Každopádně po tom co Marchione umřel začla jít forma dolů. Ale může to bejt jen náhoda Ferko je poslední dekádu vždy v druhý půlce slabší.
uzivatel003302
07:38 21.10.2018 109.105.39.XXX
Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.
Mansell_fan
07:32 21.10.2018 37.188.149.XXX
Asi se skutečně ukazuje že singapurská "vylepšení" stála Ferrari hodně :/ Než pochopili kde je zakopaný pes, zmizel Mercedes v dáli. Ale zase jsme u toho, po GP Itálie se dostali pod (zbytečný) tlak a z toho pramenilo dost možná uspěchané nasazení balíčku pro Singapur.
Jinak tenhle případ ještě krásně ukázal jak mediální svět (a neplatí to jen pro F1) vaří z vody. Nesmysly o druhých senzorech a bitkách o moc jen ukazují jak si to média cucají z prstu jen aby bylo o čem psát
Jinak tenhle případ ještě krásně ukázal jak mediální svět (a neplatí to jen pro F1) vaří z vody. Nesmysly o druhých senzorech a bitkách o moc jen ukazují jak si to média cucají z prstu jen aby bylo o čem psát
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek