DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikace v Japonsku začala červenou vlajkou, skončila Hamiltonovým triumfem a fiaskem Ferrari
Nejistá povětrnostní situace nad Suzukou na klidu pilotům nepřidala. Zamračené nebe a poměrně silný vítr znamenal pro zúčastněné neponechat nic náhodě. Nebylo totiž vůbec jisté, zda se nebude opakovat situace z třetího tréninku.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Kvalifikace v Japonsku začala červenou vlajkou, skončila Hamiltonovým triumfem a fiaskem Ferrari
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» spinelesssheep
(Hlasovali 4 lidé)
06.10.2018 09:39
http://www.instagram.com/p/BogH7QQH6nL/?taken-by… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
mour
16:25 06.10.2018 213.220.203.XXX
Toho joudu co dělá strategii ve Ferrari bych uz nadale nezamestnaval. Uz se vlastne ani moc nedivim, proc jim Vettel do ty strategie keca (par zavodu zpatky tu z toho bylo pozdvizeni, ze ma ridit a nechat tym at se stara o strategii). Asi vi, ze tam je pekny nemehlo.
Jirka_1
14:57 06.10.2018 217.30.64.XXX
Dobře, jsem jouda, když to říkáš... McLaren těch sponzorů loni skutečně měl řadu, to se musí nechat...
Když zrovna motor fungoval, tak auto i přes malý výkon jelo docela slušně a v zatáčkovitých závodech na tom byli docela dobře - tedy pokud se Honda nepočůrala hned zkraje. Auto není špička letos - což jsem očekával, protože přemontovat kastli na rozměrově jinou PJ se stejným úspěchem nebývá obvyklé (to umí jen Newey). Ale stačí se podívat, jak to letos Honda s TR válí a dá se říct, že to zase není taková hrůza, jak by si loni někdo mohl myslet. Bohužel je to vše jen kdyby a jestli, protože nelze prokázat, že by to bylo tak, jak kdo říkáme.
Ovšem ono stačí poslouchat třeba předzávodní studio nebo povídání během tréninků - a Král a ten Slovák, oba závodníci, mluví prakticky stejně jako já.
Když zrovna motor fungoval, tak auto i přes malý výkon jelo docela slušně a v zatáčkovitých závodech na tom byli docela dobře - tedy pokud se Honda nepočůrala hned zkraje. Auto není špička letos - což jsem očekával, protože přemontovat kastli na rozměrově jinou PJ se stejným úspěchem nebývá obvyklé (to umí jen Newey). Ale stačí se podívat, jak to letos Honda s TR válí a dá se říct, že to zase není taková hrůza, jak by si loni někdo mohl myslet. Bohužel je to vše jen kdyby a jestli, protože nelze prokázat, že by to bylo tak, jak kdo říkáme.
Ovšem ono stačí poslouchat třeba předzávodní studio nebo povídání během tréninků - a Král a ten Slovák, oba závodníci, mluví prakticky stejně jako já.
airwar1939
14:24 06.10.2018 85.158.196.XXX
Dokud se nenaučí postavit slušné šasi tak jim sebelepší motor nepomůže.
Situs
13:03 06.10.2018 85.70.164.XXX
Jo, jenže oni si asi mysleli že začne pršet dříve a ostatní to na suchých nedaj, kdežto oni by to na intermédiích zvládli tak jak po nich nikdo jinej protože už by bylo více mokro. Ono se to mohlo stát, ale to už je opravdu riskování jak v ruletě pomalu vsázet na jedno číslo
Situs
12:41 06.10.2018 85.70.164.XXX
Ve Ferrari s tou strategií mohli být za hrdiny, zariskovali, a nevyšlo to. Myslím že šance tam byla, i když podle mě celkem malá. Horší je že tato taktická volba co nevyšla vytvořila na jezdce Ferrari ještě větší tlak a Kimi si s tím poradil lépe než Vettel. Oba udělali chybu na stejném místě ale Kimi se udržel na trati kdežto Vettel ne, a v kritickém okamžiku chyboval až příliš, pak už šance nebyla. Kdyby nechyboval mohl být i třetí, takhle z 9 místa je to už vyloženě zlé.
Slaby.odvarek
09:56 06.10.2018 46.135.18.XXX
Je to pravda a je to smutné. Ono i kdyz by Ferrari mělo o dvě sekundy rychlejší auto, tak jim to je stejnak kničemu. Bohužel. Když neudělá chybu jezdec udělá chybu tým, někdy jezdec i tým. Nemyslím že auto po Monze tak spomalilo. Myslím že zaurazauradoval chaos a to že musí. Ale to je vše klasika u Italu
Aktuálně
Nadcházející závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
- Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:30 - 10:14)
-
Sobota
- Závod (5:00 - 6:00)
- Kvalifikace (9:00 - 10:00)
-
Neděle
- Závod (9:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek