DISKUZE K ČLÁNKU GP RUSKA: Hamilton ovládl Soči, ovšem opět za vydatné pomoci Bottase +VIDEO

Další významný krok k mistrovskému titulu udělal Lewis Hamilton v prostředí olympijské destinace Soči, ovšem jeho vítězství bylo výsledkem tentokrát nijak nezastírané týmové režie. Sebastian Vettel možná měl mizivou šanci, ale nakonec opět ztratil

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP RUSKA: Hamilton ovládl Soči, ovšem opět za vydatné pomoci Bottase +VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 96, poslední 01.10.2018 18:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovalo 6 lidí) 30.09.2018 15:32
A ještě bych vyzdvihl Leclerca, jel skvěle a… »
» spinelesssheep (Hlasovalo 6 lidí) 30.09.2018 15:37
Hmmm, z krátkodobého hlediska asi dobrá pojistka,… »
» Ferda (Hlasovali 5 lidé) 30.09.2018 17:09
Začal bych vyhozením Jensona z Benettonu aby měl… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Kdybych já vlastnil značku F1, všichni vedoucí předních tymů by naklusali a dostali by jednoduchý příkaz. Oddělené garáže, souboje na trati alá Senna Prost a vyřešeno. Nejlevnější řešení a úspěch v TV, na okruzích, v novinách včetně Blesku, který kdo nečte ví kulové. Jenže na pány co to vedou, včetně tymů je to asi moc složitý, že je to nenapadne. Neskutečný, jak ta F1 zdegenorovala. 19 19

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Takovej Ron Dennis, ten by to udělal hned. Tím jsem si jist.....

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Jasně, a pánové co hospodaří s rozpočty stovek milionů a zodpovídají se představenstvu automobilek by sklaply podpatky? Každopádně umíš pobavit. 01 12

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Proč pobavit? To že jsi to nepochopil, za to nemohu. Dotyčné týmy by z toho těžily. Z tohoto co se děje teď neteží vůbec nikdo. Muselo by se ale upravit bodóvaní v konstruktérech,

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Současný systém bodování a udělování titulů je nějak nastaven, v situaci kdy se počítá každý bod, tým musí jednat velice racionálně. Věřím, že pokud by se systém nastavil třeba tak že se bude z 20 závodů počítat jen 15 závodů jak do pořadí týmů tak i jezdců, mohli by si dovolit týmy trochu volnější morálku. Ale i tak si nemyslím, že by nějak extrémně riskovali souboje dvou kohoutů. To si mohou týmy dovolit jen když mají opravdu jasnou dominanci, viz Mercedes 2014-2016.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Další naivka 18

      Nehledě na to že TR není nová věc...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Vzhledem k mému věku mám v TR docela porovnání, narozdíl od tebe. Takže šetři invektivem a napiš v čem jsem naivní. Byli ročníky kdy tohle přesně fungovalo na jedničku. Nemohu za to že jsi chodil do školky či byl na houbách. 11

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Sorry, ale to už tu bylo. A jak to fungovalo se můžeš zeptat Barichella, když jezdil se Schumim. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • spinelesssheep

    spinelesssheep

    85.70.184.XXX
    A co považuji za malý zázrak je postavení Alonsa v tabulce. Nejspíš to tak nevydrží, ale momentálně je s velmi špatným McLarenem na 9. místě a na nejlepšího ze "zbytku světa" 5 závodů před konce, ztrácí jen 3 body. Rusko bylo možná nejmíň výrazné za celou sezonu, ale jako pilot odvádí znova neskutečnou práci. 01

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Za mě dobrá práce od Mercedesu, ta TR byla sice bolestivá, ale logická, celou dobu jsem měl dojem, že Ham by mohl jet rychleji než Valtreri, i po prohození pozic to v pohodě kontroloval, a zjevně ho brzdil Max. Seb měl malou šanci díky lépe zvládlé zastávce v boxech, ale následně se ukázalo že Mercedey byl dnes trochu jinde.

    Ten Sebův obranný manévr byl dle mě na trest, podobně jako několik dalších. FIA to dnes trestuhodně pouštěla, celkem očekávám, že až po stejném manévru bude létat karbon, sáhne nesmyslně k exemplárnímu trestu.
    Pro mě dnes je velkým vítězem Leclerc, odvedl super výkon a na Sauberu je znát zlepšování vozu. Škoda že Haas nezískal o pár bodů víc... i tak věřím, že Renault letos dají.

    Svým způsobem byl zajímavý i nelítostný souboj dvou dlouhodobých rivalů McLarenu a Williamsu... je jen škoda, že se odehrával na samém chvostu pole.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Autokláv pro zapékání dílů z uhlíkových vláken

Týmy se měsíc před prvním závodem pomalu vracejí do práce, Ferrari se daří s motorem

Fernando Alonso uvažuje o návratu do F1

"Fernando by posunul Formuli 1 na další úroveň," komentuje Domenicali možný návrat Alonsa

Šéfové týmů na tiskové konferenci - zleva: Tanabe, Seidl, Monaghan, Green a Isola

Změní se formát závodního víkendu? Týmy o tom vážně uvažují

Vettel, Sebastian

Co by měl udělat Sebastian Vettel? Ecclestone má jasno

Nový Williams při prvotním testu v Barceloně

Hrozí Williamsu konec ve Formuli 1? Ve hře je prodej jiným investorům

Daniel Ricciardo příští rok skončí u McLarenu

Ricciardo přiznává, že jednal s Ferrari. Chápe, proč dalo přednost Sainzovi

Představení nového vozu Mercedes F1 W11 EQ Performance

Německá média informují o brzkém konci Wolffa u Mercedesu

Práce na modelu monopostu F1 v aerodynamickém tunelu

Nová pravidla schválena: rozpočtové stropy, hendikep pro vývoj aerodynamiky i růst min. hmotnosti

George Russell během předsezonních testů v Barceloně

Dočkají se piloti F1 před prvním závodem testovacích jízd? Russell v to doufá

Prezentace nového Racing Pointu

Aston Martin posiluje. Do vedení společnosti přichází harcovník z Daimleru

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. ALBON, 2. BOTTAS, 3. GASLY... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama