DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikaci plnou drobných chyb vyhrává Vettel, Red Bully do první řady nedospěly + VIDEO
Po tréninkové převaze Red Bullu přišla očekávaná podívaná složená ze tří částí - kvalifikace na Grand Prix Kanadu. Všichni čekali, zda Red Bull udrží v šachu Ferrari a Mercedes i nadále nebude stíhat... jeho piloti přeci jenom na stupně vítězů - byť pomyslné - ztráceli
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Kvalifikaci plnou drobných chyb vyhrává Vettel, Red Bully do první řady nedospěly + VIDEO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času
-
Koukám, že McLaren táhne největší pozornost a já k tomu - takže ano, dnešní kvalifikace velké zklamání, přesto zítra můžou bejt relativně v poklidu body, McLaren výrazně měnil šasi zato loni šasi upravovat kvůli PJ nemusel, to je ten rozdíl co tu nekteří nedokážou pochopit, neodvedl McLaren top práci, ale bojuje s továrním týmem Renaultu o 4 místo v PK, když tovární tým nic u šasi radikálně neměnil, takže, když tu chete střílet do McLarenu, ukžte mi výsledky loni McLarenu a Hondy - kde ty body brali, na tratích kde byl znát víc motor nebo šasi?
-
airwar1939
22:08 09.06.2018 176.74.141.XXXMcLaren opravdu nijak výrazně šasi neměnil. PU opravdu tak zásadně rozdílné nejsou, amjí stejný počet válců a úhel sevření, stejný objem, a podobnou účinnost (a tedy i nároky na chlazení), takže fakt není důvod aby se McLaren proti loňku nezlepšil. -
Jirka_1
22:12 09.06.2018 217.30.64.XXXTady jim nevymluvíš, že ten problém je v přechodu na Rencka. Loni měli docela vypiplané auto, jen ten problém s Hondou jim nedokázal pomoct k lepším výsledkům. Rencek má jiné zastavbové rozměry PJ, museli překopat kus auta a nebylo to ku prospěchu věci. Jsem zde už loni psal, že budou o Hondě brečet - a dostával jsem za uši co se do mě vlezlo... Jenže Honda udělal kus práce, ohledně spolehlivostii i výkonu je někde jinde a možná s dnešní PJ a loňsky tvarovanému vozu by byl McLaren na 4. místě v PK anebo ještě výš. Problém není v PJ Renaultu, to by nebyl RB tam, kde je. PJ mají stejnou a dnes se ukázalo, že i Renaulty jezdí rychleji. Kromě toho RB pošilhává docela fest po Hondě, asi mají informace od TR, jak to s tou jejich PJ je...
McLaren je stále pod mentálním vlivem Dennise, jeho postupy a myšlení se s jeho odchodem neztratily. Přes velké úspěchy ve spojení s Hondou v minulosti - nebo spíš kvůli nim - nedokázali pochopit, že to není hop na krávu a je tele. Honda z F1 vypadla na docela dlouhou dobu a některé věci se musela znovu učit. McLaren nezná slovo pokora a po každém chce výsledky hned a když nejsou, tak vyvádí jako pominutý. V takové atmosféře se nedá pracovat.-
HellHogr
22:14 09.06.2018 89.24.48.XXXOdborník McLarenu v ďalšej fáze rozhovoru prezradil, že celkové poskladanie pohonnej jednotky Renaultu malo vplyv napríklad aj na palivovú nádrž, na prevodovku či zadné závesy. "Museli sme rekonfigurovať šasi, zmeniť chladiaci systém a rovnako aj prevodovku, aby to do seba zapadlo. Bola to pritom pomerne veľká zmena."-
airwar1939
18:57 10.06.2018 85.158.196.XXXAno to nepochybně ano, ale to se bavíme o vnitřku vozu, a o uspořádání jednotlivých komponent, ale to neovlivňuje to jak vůz funguje pokud jde o aero. A také TR přecházelo z Renaultu na Hondu a oproti konci roku je vidět zlepšení výkonnosti. A sám McLaren řekl, že na to potřebuje šest týdnů.
-
-
airwar1939
19:00 10.06.2018 85.158.196.XXXO vypiplaném šasi jsem četl spoustu PR, ale nikdy jsem si ho nevšimnul. Já tvrdím že loni měli jen průměrné auto, které fungovalo v některých zatáčkách, ale bylo slabé pokud jde o aero odpor. V roce 2013 a 2014 měli podobné problémy, jako mají letos, vůz pomalý na rovinkách a fungující jen v některých zatáčkách. Podle mě McLaren už šest let pokud jde o vůz tápe v kruhu, a Honda byla jen dobrá výmluva.
-
-