DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton vítězí před Rosbergem, v souboji mercedesů přiostřuje!

BAHRAJN - ZÁVOD; Lewis Hamilton měl lepší start a ve velmi tvrdém souboji s Nicem Rosbergem vedení udržel. Gutierrez přežil Maldonadovo torpédo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton vítězí před Rosbergem, v souboji mercedesů přiostřuje!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 142, poslední 09.04.2014 15:20 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 32 lidí) 06.04.2014 19:07
Bahrajn Vynikající podívaná. Ať teď mluví ti… »
» CaesarF1 (Hlasovalo 27 lidí) 06.04.2014 19:03
Hezky to naložil šampionovi, ten hned podal… »
» odin (Hlasovalo 22 lidí) 06.04.2014 19:35
Neboj, fandím tomu na chvostu bodovaných. Ale… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    81.90.174.XXX
    Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

    + 7 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • skejpa

    skejpa

    88.146.158.XXX
    Krásný závod Není moc co psát. Ten závod byl nejlepší snad za poslední dva roky možná i víc. Škoda Ferrari, že je drtí i Force india s Williamsem ale dokud neudělaj lepší motor, zlepšení čekat nemůžou.
    Ale tak i když byl Kimster tak vzadu, tak jsem se nenudil. To asi nikdo. Kéž by to takovéhle závody mohly být pokaždé.

    + 7 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000968

    uzivatel000968

    78.98.65.XXX
    Škoda, že tento rok nesedí v Mercedese Schumi... ... doprial by som mu to z celého srdca...tak, ako som ľutoval, že sa nevrátil do F1 s RED BULLOM...

    ... 05 ...

    + 17 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      Schumiho nech v klidu spát.
      Všichni fanoušci Mercedesu můžou být jedině rádi, že odešel a s ním i "jeho lidi" a u Mercedesu se konečně mohou věnovat vývoji auta, jako celku. Nikdo nemusí brát ohled na to, co Schumimu sedí a co ne. Hned loni bylo vidět velké zlepšení a letos je to markantní.
      Co bys od Schumiho jako čekal? Před pěti lety ho Rosberg zajezdil, před čtyřmi opět a v poslední jeho sezóně taktéž. Rosberg není Barik, aby zastavil před cílem a čekal na mistra až ho ráčí předjet a slavně zvítězit. Tak nech toho sentimentu. Hamík už loni ukázal, kde byla Rosbergova výkonnost, když porážel Míšu. A letos to předvede zase.
      Schumi je jen bublina do které když se fouká, tak roste. Ale jak se přestane s foukáním, splaskne a rozplyne se.

      + 19 / − 18

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.5.XXX
        Ta tvoje bublina je sedminásobný mistr světa a jeden z nejlepších (podle statistik nejlepší) pilot v historii F1. Pouze jeho kritici jako ty v něm vždy budou vidět jakési bubliny a protekčního pilota, kterému se nesmí týmový kolega postavit do cesty. Žel bohu (pro tebe) je to jen zbožné přání. Ten člověk toho pro F1 udělal víc, než drtivá věrtšina pilotů kdy udělá. Spolu s pár jedinci v historii se o něm mluví jako o legendě. Ani Hamilton, ani Rosberg legendami nejsou a není jisté, zda někdy budou... to loňské auto, které nakonec vybojovalo 3. místo v PK je do značné míry právě Schumiho zásluha. Letos Mercedes postavil motor i šasi snů a oba piloti z toho těží, věz, že s takovým autem by dokázala vyhrávat i jezdecká dvojce Chilton, Ericsson ;)

        + 15 / − 19

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          Loňské auto - Schumiho zásluha.18 18 18 Nech toho. Ty jsi jeden z těch, kdo píší nesmysly a výmysly o Schumiho kostruktérských dovednostech. Chceš popírat realitu? Události, které se opravdu staly?
          Ano, když bude vůle v nejvyšších místech, může být Chilton, nebo Ericsson také sedminásobným mistrem světa a legendou, jako Schumi. Stačí je posadit do auta, jakým disponuje dnes Mercedes. Sedm let neměnit pravidla, nebo jen minimálně, aby neztratili náskok ve vývoji. Případné excesy vyhodnocovat ve prospěch jednoho z těchto pánů pilotů a živit legendu o jeho konstruktérských, manažerských, pilotních, testovacích, vývojových a charitativních obrovských schopnostech. Týmového kolegu zavázat k spolupráci a oddanosti. Nic tak těžkého. Jen sledovanost a tedy i zisky půjdou do kopru. Což si nikdo z mocných nepřeje. Schumiho série jim byla dostatečnou výstrahou a nynější Vettelova také. Už před čtyřmi lety jsem tu psal, že nevěřím Vettelovi, že by mohl Schumiho rekord titulů vyrovnat, z jediného důvodu. Nikdo mu to neumožní vítězit tak dlouho v řadě, neboť klesá zájem o F1.
          Na statistiky kašli. Jsou o ničem. Jak chceš srovnávat statistiky z 50.let, z 60.let, 70... atd. s těmi na přelomu tisíciletí a dnešními? V 50. letech se jezdilo 6 GP za sezónu a vítěz bral 9 bodů. Dnes se jezdí 19-20 GP za sezónu a vítěz bere 25 bodů. Byly sezóny kdy se některé body škrtaly atd, atd...
          Z mého pohledu Schumi sice získal 7 titulů, ale ani jeden z těchto jeho titulů se nemůže rovnat a nemá stejnou váhu titulů Prosta, nebo Senny z dob, kdy jezdili u McLarenu.
          Když jsi takový Schumiho zastánce, kdy získal vítězství po podobném souboji se svým týmovým kolegou, jako jsme viděli včera? Podotýkám, že to včera bylo v situaci, kdy jak Rosberg, tak Hamilton mají velice reálnou šanci na titul. Já si nic takového v podání Schumachera nevybavuji. Toho jeho kolega jen pouštěl před sebe, případně mu kryl záda a odstraňoval soupeře i v dobách dominance Ferrari. Pokud vám fanouškům Schumiho toto připadá obdivuhodné, tak se tomu obdivujte. Ale nenuťte ostatní, aby to odivovali také. Já jsem rád, že je to pryč. A že jsem včera nemusel vidět, jak na vedoucího pilta křičí do vysílačka, aby spomalil a nechal předjet Schumachera. Díky, nechci. Stokrát raději budu sledovat jak mezi sebou bojují o vítězství piloti, kterým nefandím, než bych potupně a zahanbeně slyšel příkazy kolegovi mého oblíbence, aby se nechal předjet. Mysli si o mě, co chceš, ale já umělé legendy nerad.02

          + 16 / − 15

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • mi88ki

            mi88ki

            165.72.200.XXX
            No ty si zase druhý extrém :-) Já si zase nepamatuji, že by Schumi ujížděl o dvě sekundy na kolo i dobách své dominance jako loni Vettel nebo letos oba Mercedesy. A to z Schumiho dělala média, ještě neznamená, že to byl protěžovaný fracek. To, že neměl silné kolegy je sice pravda, pominuli Nelsona Piqueta v jeho první krátké sezóně, ale z druhé strany chápu i týmy, které se bojí atmosféry jako tomu bylo třeba v McLarenu 2007.

            To, že nebyl úspěšný ve své druhé kariéře je také pravda. Zpočátku dostával od Rosberga lekci ale v poslední sezóně to bylo na trati hodně vyrovnané a spíš rozhodovala technika, kde Schumi moc štěstí neměl. Vzhledem ke stáří Schumiho a kvůli šetření pneumatik k nemožnosti jezdit na hraně po celý závod, což byla největší zbraň Schumiho, se to nedá brát jako vyložený propadák. Očekávání byla jistě větší, ale zřejmě Rosberg není takové béčko jak si kdo myslel, když dokáže jezdit na úrovni Lewise o němž se hovoří o jezdci s nejvyšší ryzí rychlostí v poli. Loni to bylo mezi Hamiltonem a Rosbergem hodně vyrovnané. Nico měl o jedno vítězství více, podiové umístění to měli taky čtyři čtyři, Lewis měl sice o 18 bodů více ale zase Nico dojel o jeden závod méně a pokud oba dojeli, tak to mají 8:8. Mimochodem v poslední sezóně to bylo 6:3 pro Schumiho pokud oba jezdci dojeli do cíle a kvaldy měli tuším . Celkově měl body lepší výrazně Rosberg, protože když byl Mercedes konkurenceschopný tak Nico sbíral body a Schumi měl jednu závad za druhou. To, že ho pak Schumi pravidelně porážel mu moc nepomohlo, protože sbíral jen drobné body a Nico už měl nahrabáno z úvodu sezóny. Kvaldy měli 10:10 a průměrnou pozici měl o trošku lepší Schumi. Takže napsat, že v roce 2012 byl Rosberg lepší je stejné jako napsat, že je letos lepší než Hamilton, když má také více bodů a nedívat se na důvod.

            + 13 / − 13

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • mi88ki

              mi88ki

              165.72.200.XXX
              Jo a v roce 2011 to bylo na body 89:76 pro Rosberga, přičemž Niko nedojel 2x a Schumi 5x !!! Takže taky žádná dominance od Rosberga to nebyla.

              Tak shrnuto: Rosberg byl jednoznačně lepší jen v prvním roce po návratu Schumiho do F1. Málokdo to čekal, ale dá se to pochopit.
              Nevím jak ostatní ale pro mě byla přesto radost sledovat tohoto neumělého šampioná a ryzího závodníka v akci. Teď už jen doufám, že vyhraje i zdánlivě prohraný souboj s vlastním životem.

              + 12 / − 9

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel001465

                uzivatel001465

                62.168.11.XXX
                01 01

                Za oba příspěvky!

                + 6 / − 7

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.96.XXX
                Bohužel si to všechno zjednodušuješ. Když se to hodí používáš body, když se to nehodí, používáš místo bodů poměr. A už vůbec zapomínáš, že Schumi často odstupoval z beznadějných pozic, kolikrát i s kolem ztráty. Ale hodí se ti to, jako důkaz jeho "smůly".18
                A ještě jedna poznámka. Když totiž dva piloti stejné stáje spolu mohou závodit, bývají rozdíly docela malé. Tak že mě nepřekvapuje, když Rosberg nedominoval. On ani Hamilton nedominoval nad Rosbergem loni. A letos tomu nebude jinak.
                Větší rozdíly se ukáží, když jeden z pilotů nesmí být před svým kolegou. Ono je to logické, protože pak se to nasčítává.03 Ale to je téma, které se Schumacherovcům nehodí a které jste vytěsnili na jediný závod, kde to už nelze popřít, protože TR přiznal i Jean Todt. Do té doby jsem se s fanboyi dohadoval i o tomto.
                K předposlední větě, Ok. Jsem také rád, že se vrátil a mohl rozdávat radost jeho příznivcům. S poslední větou souhlasím, i když pochybuji...

                + 7 / − 13

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • uzivatel001465

                  uzivatel001465

                  62.168.11.XXX
                  Myslíš třeba 3. místo v Austrálii, 2. místo v Číně, 5. - 6. místo v Monacu,...?

                  + 8 / − 5

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.96.XXX
                    Ne. Mám na mysli Indii a Maďarsko (odstoupil z 20. resp. 18 místa s kolem ztáty), Kanadu ze 14 místa, a po kolizích ve Španělsku z 9 místa a Singapuru z 11. místa. Vždy byl za Rosbergem. A jen jednou (ve Španělsku byl na bodech, ale bylo to v začátku závodu 13-té kolo).
                    Tak že Rosbergovi upíráte těmito odstoupeními 5 porážek Schumiho. Pak to zase vypadá jinak, že?

                    + 7 / − 10

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • mi88ki

                      mi88ki

                      86.49.79.XXX
                      myslím, že každý si najde své argumenty, na tom se shodneme ?
                      Ale nemá cenu rozebírat jestli by to bylo tak či onak. Prostě první sezona byla od Schumiho hodně nečekaně podprůměrná, i přes tříletou pauzu a věk taky nepřidá. Jsem přesvědčen, že na pneumatiky spořivá formule prostě Schumimu neseděla. I když v dalších sezónách byl už výkonnostně na tom podobně jako Nico, tak většina čekala že ho rozjezdí a to se prostě nekonalo. Ono je obdivuhodné, že se mu, dá se říci ,vyrovnal a to je na svůj věk také dobré. V absolutní rychlosti na jedno kolo to sice bylo vyrovnané a to i v poslední sezóně statisticky, ale upřimně, Schumi nebyl nikdy jako Senna v jízdě na jedno kolo, byť ty průměry co měl za kolegy porážel jednoznačně. Ale jeho doménou byl závodní tempo, kdy dokázal jet v kvalifikačním tempu většinu závodu a to už moc jezdců v historii neumělo. Ale to s příchodem Pirelli nebylo možné. Naopak agresivní styl byl po "zásluze" trestán a jsem si jist, že tohle Schumimu nemohlo sedět a že jezdit na údržbu se musel učit a jak známo, starého psa novým kouskům nenaučíš. Ale také si nedělám iluze, že Schumi v Mercedesu už nebyl ten Schumi, který naháněl Sennu.
                      Ale to, že jezdit úplně nezapoměl, se aspoň na malou chvíli ukázalo v Monacké kvalifikaci. Kdo by čekal, že zrovna na trati, kde rozhodují hlavně jezdci se Schumi ukázal a dokázal porazit všechny ty mladíky. Škoda jen, že Mercedes, když už měl solidní výkonnost, tak byl hrubý na gumy a v tom nejlepším okamžiku měl zrovna docela smůlu na problémy vozu a někdy i stupidní chyby týmu. Tam špatně upevněné kolo, tam zaseknutý DRS, tam pozdě vyslaný do kvalifikačního kola. Ale byly tam i chyby Schumiho, zvláště mu neseděli ty pod umělým osvětlením. Tady bych viděl spojitost s jeho nechutí jezdit na simulátorech, takže nejenže nebyl připraven ale pokud se mu na simulátorech dělalo nevolně, tak pod těma lampami to bylo asi hodně podobné. Když k tomu připočtu zákaz testování, které sice platí pro všechny, tak těm co se potřebují učit něco nového je to nejnevýhodnější. A jak jsem už uvedl, starý pes se těžko převychovává.
                      Vzhledem k těmto okolnostem byly jeho plány na titul jen bláhové iluze, protože neměl ani skvělý vůz, který by mu to dovolil, naopak měl kolegu, který byl lépe adaptovaný na novou formuli a přitom min. stejně rychlý.

                      + 12 / − 5

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.96.XXX
                        Ano. Já jsem tu kdysi napsal v jedné hádce, že Schumi se ve své druhé kariéře dostal do zcela odlišné formule 1, která už pro něho nebyla tak přívětivá. Vše, cos napsal ti klidně podepíšu. Ale byly tam i jiné odlišnosti. Jinak posuzované a trestané prohřešky, stejné (ne)kvalitní pneumatiky pro všechny a jezdil s týmovým kolegou, který ho směl porážet a obírat o body.
                        Já jsem např. rád, že vstoupilo na scénu Pirelli, se svými rozdílnými směsmi pneu. Kdy každý Schumiho fanoušek pochopil, časový rozdíl mezi jednotlivými druhy pneu. A snad pochopili, že i od jediného výrobce lze dodat různou kvalitu pneu, různým týmům dle cennových možností.
                        Schumi jezdit uměl, předvedl to v mnoha závodech, ale také předvedl jaký je to nesportovní šmejd. Kolikrát i chyboval a končil v kačírku. Stejně jako leckterý TOP pilot minulosti, současnosti i budoucnosti.
                        Jeho fanoušci ho mají tendenci posuzovat v lepším světle, nefanoušci ho zase vidí kritičtěji. To je přirozené.
                        Nejsem zastánce glorifikace kohokoliv, proto tu mírním přehnanou eufórii a ihned podávám proti názory. Schumi se Sennou mi k srdci tedy opravdu nepřirostli díky ochotě jít si pro titul "přes mrtvoly" a riskovat zdraví a životy druhých. Já sleduji F1 od cca 1970-71 leccos jsem zažil, četl,viděl. A úmyslné kolize v posledních závodech sezóny se vymikají všemu.
                        Jestli jsi viděl Rush (Rivalové), tak tam Hunt s Laudou mluví o ochotě riskovat život pro zisk titulu. Oba mají na mysli risk vlastního života. Senna a následně Schumacher to ale posunuli k risku života svých soupeřů pro zisk jejich titulů. A to je pro mne nepřijatelné. Proto občas vystupuji tak příkře proti těmto dvěma.03

                        + 7 / − 8

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • mi88ki

                          mi88ki

                          86.49.79.XXX
                          Rush jsem samozřejmě viděl, ale že by šel Schumi přes mrtvoly ? I ty dva úmyslné incidenty zase tak nebezpečné nebyly, o férovosti se teď nebavím. Taky je nutno uvést, že na ty mediálně sledované je nejvíc vidět. Kdybychom se podívali na ty níže, tak procentuálně by asi dopadli hůře. Ale kdo kdy propíral nějaké ty havárie mimo stupně vítězů ?

                          Že měl exlusivitu u Bridgestone napsal tuším Trulli. Z druhé strany to bylo v době tvrdého boje proti Michelinu a Ferrari byl hlavním trumfem na tomto bojišti. Měli snad stavět a dodávat nejlepší gumy Toyotě či Minardi ? Je faktem, že teď je to férovější. Kvůli zajímavějšímu průběhu si ale vymysleli málo trvanlivé gumy. K tomu ještě úsporu paliva. Možná se to někomu líbí a zaplať pánbůh za poslední závod, ale vědomí, že jezdci nejedou na hraně svého vozu a svých dovedností ale dle strategickéhonejvýhodnějšího tempa, mě osobně moc netěší.

                          + 7 / − 8

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            77.240.96.XXX
                            Dal jsem přes mrtvoly do uvozovek, aby bylo jasnější, jak to myslím. Zdaleka nejbláznivější bylo sestřelení Prosta Sennou v 1990. Ale i ostatní incidenty mohly klidně skončit daleko hůř. Tam stačilo, aby se ulomil kus závěsu kola a praštil jednoho z nich do hlavy, nebo aby se jedno auto dostalo pod druhé a to druhé spaldo na pilota v prvním. Nepotřebuješ k tomu žádnou velkou rychlost. Však Senna by také dnes žil, kdyby nedostal tyčí závěsu svého kola po hlavě a Michael rozhodně nejel rychleji na lyžích, než jak narážel do Hilla, potažmo Villenuvea.
                            Prostě pokoušet osud pro získání vlastního prospěchu neuznávám.
                            Exkluzivitu u Bridgestone jemu nevyčítám. Vyčítám ji jeho fanouškům. Rozumíš, jak to myslím? Každý, kdo vyhrával mistra světa měl k dispozici ten rok nejlepší auto a jeho součásti, nebo přinejhorším, jedno ze dvou nejlepších aut v poli. (Boj o titul pak býval dramatičtější). Tady neplatí přímá úměra. Žádný titul = looser, 1 titul = náhoda, 2 tituly = slušný pilot, 3 tituly TOP pilot více titulů = legenda, a ještě více titulů legenda legend a nejlepší ze všech. I k tomu jedinému titulu potřebuješ TOP podmínky a kupu štěstí. Když jich získáš pět, potřebuješ to pětkrát.03 Vynikající schopnosti řidičské, mentální a fyzické jsou samozřejmostí.
                            Úspory jsou dnes v F1 bohužel nutností, (podle mne kvůli alespoň zajištění malé vyrovnanosti pole a tím dramatičnosti). Já nedám dopustit na 70.-tá léta, kdy se závodilo na krev bez omezení, auta se stavěla podle jednoduchých základních pravidel a byla rozmanitá. Exerimentovalo se. Ale také se bohužel umíralo, čímž tento sport obsahoval ještě jinou dimenzi. Pověst, prestiž F1 je právě tvořena obětmi havárií z dřívějších dob. Zažil jsem a také ztrati pár svých oblíbenců. A proto mám také jiný pohled na úmyslné havárie, než mnohem mladší fanoušci.
                            To, že se mnohým současná šetřivá F1 nelíbí, dovedu pochopit. Ani já to nijak neobdivuji, ale beru to jako nutné zlo.03

                            + 7 / − 8

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.96.XXX
                    Jo a abych nezapoměl, jak v Číně (odstupoval z 5.místa), tak v Monaku byl opět Rosberg před Schumim. Tak že jedině v Austrálii by získal Michael nějaký ten kladný bod při tom vašem poměrovém měření. Ono je výhodné odkázat se na statistiku, škrtnout údaje, které se mi nehodí a vycházet jen z toho, co se hodí. Ale znalý člověk tě snadno vyvede z omylu. Druhá jeho kariéra, to bylo už pouhé paběrkování.

                    + 9 / − 9

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • uzivatel001465

                      uzivatel001465

                      62.168.11.XXX
                      Jasný, ale za tyhle 3 jízdy by měl víc bodů, jak za celou sezonu.

                      A v Číně byl pozičně na druhým místě - odstoupil těsně po zastávce v boxech, zatímco ostatní tam ještě nebyli...

                      Jsem jeho fanoušek, ale nejsem zaslepenej :-). Ani na jednu stranu... Prostě měl smůlu jak hrom v poslední sezoně, ale pořád mu to jezdilo a ostudu nedělal.

                      + 7 / − 7

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.96.XXX
                        No tak s těmi body jsi to lehce přehnal. Ale měl by téměř stejně bodů, jako za celou sezónu. Ale musíš ještě brát v úvahu, že v těchto závodech odstupoval v začátcích a nikde není jisté, že by si ta místa udržel. Minimálně v Austrálii v to nevěřím.
                        Ostudu nedělal. Na to se dá koukat dvěma způsoby.
                        Osobně si nemyslím o žádném pilotovi, že by dělal ostudu. Ani o těch, co jezdí poslední. Protože vím, že nemají k dispozici potřebnou techniku. Z tohoto hlediska rozhodně ostudu neudělal, a také jsem to nikde nenapsal.
                        Druhý pohled je, co kdo od něho očekával. A jak očekávání splnil. Ať už jeho fanoušků, nebo svá. A to ať každý zhodnotí sám.
                        Ale patetický výlev, který předvedl EMERSON, mě ujišťuje, že ta očekávání (minimálně některých jeho fanoušků) splněna nebyla. A co je na tom zlého, když patos nesdílím? Vidím to jen jinak. Byl v F1 20 let, v poslední době už na vítězství neměl a asi to také poznal, tak skončil. Uvolnil tím cestu novým lidem, novým cestám, novým způsobům. Tak proč ho stále vzývat?

                        + 4 / − 6

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • uzivatel001465

                          uzivatel001465

                          62.168.11.XXX
                          Ano, souhlasím, je tam spousta kdyby. Ne že bych ho vyzýval. I když bych se na něj stále rád koukal... Jen se mi prostě nelíbilo Tvé jednostranné odsouzení, tak jsem si dovolil se trochu ozvat :-). Pan řidič to byl a doufám, že brzo zase bude.

                          + 10 / − 5

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama