DISKUZE K ČLÁNKU GP MAĎARSKA: Vítězná komedie McLarenu, rozzuřený Verstappen, jubilující Hamilton

Každé dvojité vítězství je pro tým opravdu zajímavé, stejně jako může být kontroverzní. To, co v Maďarsku předvedl McLaren se nedá srovnávat s legendárními větami typu "Fernando is faster than you". Lze si položit otázku, kdo upřímně bude chtít tohle vítězství oslavit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP MAĎARSKA: Vítězná komedie McLarenu, rozzuřený Verstappen, jubilující Hamilton

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 112, poslední 03.08.2024 11:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» RoBertino (Hlasovali 5 lidé) 21.07.2024 17:56
Mimochodem, Hamilton opět nezklamal. Po první… »
» Duncan66 (Hlasovali 5 lidé) 21.07.2024 18:03
Jo dneska bych to asi taky hodnotil jako zavodni… »
» odin (Hlasovali 5 lidé) 22.07.2024 13:46
A zjišťuji, že ani zde v diskuzi se nic nezměnilo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    To tedy koukám...tady se diskutuje o Ayrtonovi a Michaelovi a jejich férovosti vůdči soupeřům. 18

    Je zajímavé že právě Ayrton je po smrti a Michael ve stavu který je nejspíš horší než kdyby na tom byl jak Ayrton...chtělo by se napsat "karma"?

    Podle mě každá kolize může skončit tragicky...pokud někdo v F1 záměrně způsobí kolizi...riskuje jak svůj, tak soupeřův život.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    109.81.172.XXX
    Máš pravdu, že jsme tenkrát diskutovali o prasárnách Senny a já jsem je přirovnával k prasárnám Schumachera a napsal něco ve smyslu, že Senna riskoval životy soupeřů. Ty jsi mi vysvětloval, že v případě Schumiho o prasárny nešlo, protože do svých soupeřů narazil v malé rychlosti. Tenkrát jsi rozdíl mezi Adelaide a Jerezem nedělal. To až později jsi přišel s názorem, že v Adelaide sejmul Hill Schumachera. Další ze tvých fantasmagorií 18 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Ano, Senna riskoval životy. To co udělal Schumi v 97 nic společného s riskováním života nemělo.
      A rozdíl mezi Adelaide a Jerezem jsem dělal vždy. Jedno bylo oprávněné zavření zatáčky a vina Hilla, druhé jednoznačná a úmyslná vina Schumachera. Že to byla vina Hilla jsem tvrdil vždy. Už v roce 1994, kdy jsme se ještě neznali. A samozřejmě nenajdeš tady nikde můj názor, že by to byla vina Schumiho. To sis opět jen vymyslel. Jen ty to máš nastavené tak, že pokud je tvůj neoblíbenec vinen jednou, jak pak vinen vždy.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.115.XXX
        [odkaz na stránku]

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          109.81.172.XXX
          Zdravím tě GRAHAME - pěkné video, trošku jsem na něj pozapomněl. 11
          Ale jako bych slyšel Mika17 - "to nemohl být Schumacher, protože on takové věci nedělal. A pokud to byl on, pak Barrichello zaslouží trest za to, že si ho dovolil předjet mimo vyznačenou trať a nerozbil si hubu o boxovou zeď. 18
          Mike to takhle má. Oblíbenec se sice nezachoval úplně OK, ale jeho soupeř také porušil pravidla , tak co bychom měli vyčítat? 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            109.81.115.XXX
            [odkaz na stránku]

            cca 0:50

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Obě nehody byly vinou Schumachera. Jen nechápu, proč tím na mne reaguješ. Je to nějaký důkaz, že všechny nehody Schumachera za těch 20 let co jezdil mohl on? 17

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                109.81.172.XXX
                Odpovím ti za GRAHAMA. Je to důkaz, že Schumacher riskoval životy svých soupeřů, a také důkaz, že do svých soupeřů šel i ve velkých rychlostech.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  No je celkem jasné, proč odpovídáš ty. Graham asi tuší, že já nikdy nepsal, že Schumacher nikdy nezpůsobil nehody, která mohla dopadnout špatně. To mi podsouváš opět jen ty.
                  Já psal, že nehoda v Jerezu nebyla nebezpečná a rýpu do tebe, protože jsi tehdy požadoval jeho diskavlifikaci i v dašlí sezoně údajně proto, že mohl Villeneuva zabít.
                  Mimochodem jak bys ohodnotil vzájemné vytlačení Alonsa s Vettelem v Monze ve 300km/h na trávu, nebo Silverstone 2021, kde poslal Hamilton Maxe ve 300km/h do zdi?
                  Aneb najdeš pilota, který nikdy nic takového neudělal? 12

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    109.81.172.XXX
                    Ale Miku, já nepožadval diskvalifikaci v další sezóně. Ta diskvalifikace byla snad dokonce i vyřčena komisaři, načeš Schumi se ohradil, že v tom případě skončí se závoděním. Tak ho diskli jen ze stávající sezóny, ale všechny body i ostatní počiny započítávající se do statistik mu z této údajně diskvalifikované sezóny ponechali. Tak jsem si dovolil psát o trestu-netrestu, protože Villeneuve si stejně titul vyjel sám, když si s poškozeným autem dojel pro třetí místo. Čili nějaká diskvalifikace na titul neměla vůbec žádný vliv.
                    A ano každá kolize může skončit tragicky. Ty totiž hřešíš na to, že se snažíš posuzovat dávné kolize současným bezpečným pohledem. Ale tehdá taková bezpečnostní opatření ještě nebyla. To jaksi zapomínáš brát v úvahu.
                    Vettel s Alonsem si v Monze nemají co vyčítat, stejně jako Max s Hamiltonem. Všichni jezdí za hranou a v pocitu bezpečí dělají prasárny, které by si v sedmdesátých letech nedovolili. 03 Pokud ti jde o pilota, který nikdy nic takového neudělal, co třeba Kimi? Tomu vyčítám akorát Monako (tuším 2009?) , kdy kolidoval se Sutilem.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Ale požadoval jsi diskvalifikaci ze závodů v následující sezoně. Odečet všech bodů a odebrání titulu vicemistra ti přišel jako malý trest, chtěl si i tresat do další sezony.
                      Ta kolize byla lehké ťunknutí i na tehdejší měřítka. Taky se ani jednomu vozu nestalo vůbec nic. Ani se nic stát nemohlo.
                      Ano, všichni mistři si nemají co vyčítat. Jezdí jak čuňata, když potřebují. někdo častěji, jiný o něco méně, ale každý z nich nějakou větší kolizi způsobil.
                      No a na Kimiho sis odpověděl sám. To se Sutilem nebyl zrovna lehký ťukanec. Když to mám porovnat s tím Jerezem, tak tam se v porovnání s tímto nestalo vlastně vůbec nic. A jistě bych našel i další. 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        109.81.172.XXX
                        Tak opět kecáš. Villeneuve měl auto poškozené a taky od toho karambolu, kdy byl první ho nakonec předjeli Hakkinen s Coulthardem.
                        Diskvalifikaci ze sezóny bez vyškrtnutí všech umístění a bodů v té sezóně ve statistikách, nepovažuji za trest, především proto, že si titul stejně Villeneuve vyjel sám. Diskvalifkace, nediskvalifikace. A druhá místa si stejně nikdo nepamatuje.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          Jo. A Frentzen, který v tu chvíli byl 1s za ním dojel šestý. To Schumi sestřelil i jeho? 12
                          Ale jo, přišel o deflektor. To je skoro vražda. 12

                          Jo, já vím. Titul vicemistra si podle tebe nikdo nepamatuje, ale v Abu Dhabi podle tebe stálo za to dělat týmovou režii jen proto, aby bodový náskok mezi Vettelem a Kimim se o 4b zmenšil, ikdyž pořadí by zůstalo stejné.
                          Mimochodem ve statistice té sezony uvidíš u Schumachera 0b a poslední místo.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            109.81.172.XXX
                            Z jakých statistik čerpáš? Sice Schumi figuruje v sezóně 1997 na posledním místě, ale když se podíváš na statistiky jeho kariéry, tak tam jsou započítány i vítězství v této sezóně, stejně jako body v ní získané, nebo kola zajetá na vedoucí pozici. Takto se tvoří rekordy.
                            Abu Dhabi rozebírat nemíním, protože zase vnímáš TR úplně opačně, než já.

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              185.149.130.XXX
                              Z oficiálních statistik. V sezoně 1997 vidím u Schumachera 0 bodů.
                              S počtem bodů, které si vyjezdil to nijak nesouvisí. Ty body si regulérně vyjel, není tedy žádný důvod, proč by mu měly být mazány z jeho osobních statistik. Body z Jerezu, kdyby případně nějaké body získal, by mu smazány být měly, neboť by je získal neregulérně. Ale žádné tam nezískal.
                              A to Abu chápu. Těžko obhajovat, že někde tvrdíš, jak byl pro Ferrari hrozně důležitý o 4b větší rozdíl při stejném pořadí a tady tvrdíš, že titul vicemistra a 0b v sezoně nejsou důležité vůbec pro nikoho. 13

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • odin

                                odin

                                109.81.172.XXX
                                Tak v oficiální statistice má Schumi za sezónu nula bodů, nebo 78 bodů? Pokud tam má nulu, pak musí být ta nula počítána i ve všech jiných údajích. Pokud není, tak je to přesně to, co tvrdím já. Trest netres, aby Schumacherovi nijak neublížil. Boj o titul prohrál i když předvedl další ze svých prasáren a trest žádný. Vedení F1 usoudilo, že mu nepřiznají druhé místo, ale jinak všechny body, vítězství, rychlá kola polpoziciony atd , že mu započítají.
                                Tak jak to teda je? Je úplně jedno jestli byl druhý, nebo ho v té sezóně neklasifikovali, když mu ale stejně všechmo do statistik započítali. To prostě žádný trest není. A jsem přesvědčen, že kdyby si Villeneuve nedojel pro to třetí místo zajišťující mu titul, tak Schumiho bezostyšně korunují mistrem světa i zde. A Mike by psal pitomosti o tom, že Jacques narazil do Schumiho.

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  185.149.130.XXX
                                  Ve statistikách F1 má v sezoně 1997 0b. V osobních se mu počítají. Logicky. Vyjel je regulérně. Ale chápu, že pro někoho, kdo ho tak nenávidí, to může vadit.
                                  A strašně ti vadí lži u RB, ale jen tady pod tím článkem lžeš už poněkolikáté. Nechápu.
                                  Od začátku jsem psal, že v Jerezu za kolizi mohl Schumacher. Nikdy nikdo ode mne neslyšel, že by Villeneuve udělal něco špatně.
                                  Přesto tu pořád musíš lhát o tom, že bych to viděl jinak. Proč? Nevím.
                                  Stejně jako u FIA. Kdyby jim tak moc záleželo na Schumacherových titulech, nejen že by mu nesebrali titul vicemistra, ale v klidu mohli ignorovat jeho prohřešky třeba v roce 1994 a další. Takže zase jen tvůj výcuc z prstíku.

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • odin

                                    odin

                                    109.81.172.XXX
                                    Ne Miku, u tebe mi vadí, že přebíráš automaticky názory a pohled ostatních. Proto píšu, že bys pohlížel na kolizi v Jerezu jinak, kdyby to dopadlo tak, že by Schumi Villeneuvea opravdu sejmul a FIA ho mohla vyhlásit mistrem světa, tak jako v Adelaide. Jájsem o tom přesvědčen, že by jsi obhajoval i takovýto titul. Stačí aby sis vzpomněl, jak jsi obhajoval Maxův první titul. A to byl podvod přímém přenosu. Kdo tehdá psal, že by se nic nestalo, kdyby Masi pustil všechny piloty o kolo zpět? A že se rozhodlo na dráze? A vůbec ti nevadilo, že k tomu došlo při porušení pravidel a restartovací procedůry.
                                    Nic na tom nemění fakt, že jsme se oba na srazu dohodli, že by bylo nejférovější, kdyby byl závod pět kol před koncem přerušen a restartován. Neupírám ti snahu vidět férové řešení, ale zároveň vnímám tvoji snahu ospravedlnit nefér jednání ve prospěch tvých oblíbenců. A to je rozdíl mezi námi dvěma. Ty mě obviňuješ z nenávisti k tvým oblíbencům, já tebe z nestoudné sympatie vedoucí až za hranu fair play k tvým oblíbencům.

                                    + 0 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Hmmmm. Ty jo. Diskutujeme tu o tom, že podle mne za jednu ze dvou nehod může Schumacher a za druhou ne a ty tu hned pod tím vyvineš teorii, že podle mne nemohl nikdy za žádnou.
            Sorry, tak to bylo hodně slabý. Jeden z nejslabších tvých komentářů vůbec. 03

            No hlavně, že RB vyčítáš, že jsou lháři. 12

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    109.81.172.XXX
    Ne né Miku. Opět si upravuješ svá tvrzení. O průtokoměrech jsme vedli sáhodlouhé diskuze ve kterých jsi Red Bull stejně jako pány Hornera s Markem hájil a mě jsi měl za zlé, když jsem je nazýval lháři. Svůj názor jsi změnil až po rozhodnutí soudu. A to nějakou dobu trvalo a také se do té doby odehrálo mnoho diskuzí mezi námi dvěma. Jenže to jsi jaksi vytěsnil a nedělá ti dobře, že tě právě pro tyto tvé obhajoby neobhajitelného nazývám fanatikem. To totiž není jen jeden jediný jiný názor na nějakou situaci. Ty jsi v opozici vždycky a řekl bych, že z principu. Když se pak oficiálně ukáže, že jsi se mýlil, obrátíš a uznáš to a od té chvíle tvrdíš ofigo verzi a vymažeš ze své paměti své opačné názory před ... A to platí i o Schumacherovi v roce 1997.
    Ano shodneme se, že McLaren zbytečně vzdal (vzal ) Landovi možnostř bojovat o PJ. Ale možná že se naopak cítí tak silní v kramflecích, že potřebují Piastrovu vděčnost a tímto rozhodnutím si ho jen zavázali, aby od teď pomáhal Landovi. Kdo ví?
    Znovu opakuji, Vettel by Kimiho v Monaku na trati nikdy nepředjel, protože to tam prostě nejde, když mají oba k dispozici podobnou techniku. A mohl být rychlej jak chceš. Bylo to přání týmu a týmová režie. Bohužel tě ke změně názoru nepřinutil ani jeden z následujících závodů v Monaku, kdy Ricciardo jel na prvním místě přes půlku závodu s poškozeným a tedy rapidně pomalejším autem a přesto ho Vettel nebyl schopen předjet. A opět mi nezbývá, než poukázat na fanatizmus ve tvých názorech a absolutní absenci nadhledu..
    Fakt nevím, jak k tobě přistupovat, když vím, že jsi inteligentní kluk. Bohužel veškerou svoji inteligenci používáš k vymýšlení stupidit, jen aby jsi mohl být v opozici

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Na podobnou pozici nebývá Max Verstappen zvyklý, proto jeho reakce po závodě byla značně rozladěná (ilustrační foto)

GP ITÁLIE: Prohlášení po kvalifikaci - Red Bull nechce podléhat panice, ale situaci musí řešit

McLareny na své spanilé cestě nijak nepolevily (ilustrační snímek)

GP ITÁLIE: McLaren ovládl v Itálii první řadu, Norris po sedmi dnech zajel další pole-position

Lewis Hamilton s Toto Wolff se mohli usmívat i po třetím tréninku

GP ITÁLIE: Red Bull dál tápe, trénink ovládl Mercedes

Kevin Magnussen způsobil svým kolegům jedenáctiminutovou pauzu

Druhý trénink opět provázela červená vlajka, nejvýš vyskočil Hamilton + VIDEO

Max Verstappen slaví své 60. vítězství po zádově v Kanadě

První trénink pro Verstappena. Antonelli tvrdě boural + VIDEO

Logan Sargeant v F1 končí

Williamsu došla se Sargeantem trpělivost, už v Monze jej nahradí nováček Colapinto

Dominance Red Bullu se vytrácí

Přijde Red Bull o vedení? Marko označil výsledek GP Holandska za alarmující, reaguje na to i Max

Charles Leclerc byl svým umístěním příjemně překvapen

PROHLÁŠENÍ po závodě: Nadšení, zpytování a odhodlání se zlepšit

Lewis Hamilton se pokoušel minimalizovat ztrátu, nakonec mu nejrychlejší kolo nevydrželo

GP HOLANDSKA: Norris topí pod kotlem, domácímu idolu nedal šanci

Lewis Hamilton určitě cítí obrovské rozčarování

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Špička čeká tuhý boj, ostatní se chtějí poprat o body

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama