DISKUZE K ČLÁNKU GP ITÁLIE: Na Monze vyhrál Safety Car, za nímž dorazil do cíle první Verstappen

Ikonická, oslavovaná, nenáviděná i proklínaná - to je Grand Prix Itálie v královském parku Monza. Tato trať se v kalendáři oficiálního mistrovství vozů F1 objevovala vůbec nejčastěji a v minulosti měla hned několik zvláštností - "pekly" se tu přestupy a rozhodovalo o šampionech.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP ITÁLIE: Na Monze vyhrál Safety Car, za nímž dorazil do cíle první Verstappen

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 120, poslední 14.09.2022 13:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovalo 9 lidí) 11.09.2022 16:59
Jsem rád že Maxa konečně někdo porazil. Bernde… »
» juras (Hlasovalo 9 lidí) 11.09.2022 18:09
Teď asi rozbouřím zas vášně...ale viděli jste… »
» daaviid23 (Hlasovalo 6 lidí) 11.09.2022 16:56
A podobně trapně by to dopadlo vloni v Abu Dhábí,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    86.49.227.XXX
    Jsem rád že Maxa konečně někdo porazil. Bernde Mayländere, díky 01

    + 9 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    A podobně trapně by to dopadlo vloni v Abu Dhábí, vlastně by to mnohem víc trapné, protože tehdá na rozdíl ode dneška o něco šlo. Třeba to některé trkne proč byl Masi pod takovým tlakem 13

    Jinak k samotné GP, rozložení sil je nekompromisně dané nicméně dneska mě to docela bavilo, bylo to fajn. Nicméně ve zbytku roku asi na všechny závody koukat nebudu, protože je to skoro už podobná hrůza jak za dominance Mercedesu 17

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mansell_fan

      Mansell_fan

      86.49.227.XXX
      No ona je to vpodstatě ještě větší dominance. Já myslím že Max už do konce roku na první místo nikoho nepustí 05

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        otázkou je, jestli by ferrari mělo na vítězství, kdyby to zase strategicky nenechali na pilotovi. Emil byl rychlejší, ale je otázkou, jestli by měl na předjetí, kdyby jeli podobnou startegii...

        + 6 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Poky

        Poky

        109.80.56.XXX
        Pokud to pujde tak budou chtit Pera na druhemiste. Takze je mozne, ze ho Max treba i pusti.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Jan.

      Jan.

      188.244.60.XXX
      Přesně, alespoň někdo to vidí 01

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.150.XXX
    Titulek je naprosto výstižný, FIA se z frašky na konci loňské sezóny vubec nepoučila, a pokračuje v nastoupeném trendu. 02

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      18
      Restartuje se....je problém
      nerestartuje se...je zase problém 12

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        tady byl spíš problém v naprosto nekompetentním řízení závodu. Aby 3 kola maršálové hleděli na odstavené auto a volali do kavárny řidiči jeřábu, že by bylo dobrý aby přišel odtáhnout nesmyslně odstavené auto a potom 2 kola SC není schopný chytit prvního jezdce, za to by měl ředitel závodu letět jako namydlenej blesk...

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          91.245.26.XXX
          To na analýzu asi je, ale kdyby se reálně ušetřily třeba ty 2 kola, tak by se stejně korektně restartovat nestihlo, protože by pak následovala nesmyslně dlouhá procedůra pouštění jezdců o kolo zpět

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • RoBertino

          RoBertino

          185.63.97.XXX
          Je právě otázka, co se stalo. Pilot má povinnost nasadit po opuštění vozu volant a zařadit neutrál, aby auto mohlo být odtlačeno. Podle FIA zastavil Ricciardo kvůli tlaku oleje, těžko říci, jestli to mohlo vést k tomu, že by se auto nehnulo. Každopádně maršálové s tím moc víc neudělají. Pokud to nešlo, mohla se skutečně dát ve 49. kole červená vlajka, pak už opravdu jen velmi těžko. Na druhou stranu zkrácený sprint na 4 - 5 kol by k zahození nebyl. Ovšem srovnávat to s Masim????

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • juras

            juras

            88.103.92.XXX
            SC v závěru závodu je na prd...jediný co dává smysl je zastavit závod a dát ten několikakolovej sprint. Já bych ale zakázal vyměnit gumy...ať každý startuje na tom na čem byl ve chvíli zastavení závodu.

            + 6 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Qasen

    Qasen

    109.81.214.XXX
    Ten konec fakt nechápu... 02 Minimálně jedno kolo by stihnuli (když pominu možnost Red Flagu)

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr Hloušek

      Petr Hloušek

      194.79.55.XXX
      Některý auta o kolo zpět pustili, jiný ne, taky nechápu, a už vůbec mi neni jasný, proč to Ricciho auto taliáni tak dlouho odklízeli, zřejmě si museli nejdřív dopít capuccinko. Tohle vedení závodu a jeřábníci nezvládli, to jedno kolo mohlo být zajímavý, i když si myslim, že by Charles šanci stejně neměl, Max měl na rozdíl od něho čerstvé a bez DRS ...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Qasen

        Qasen

        109.81.214.XXX
        Když to třeba porovnám s Monakem, kde auto zmizí do minuty, tak to je jak nebe a dudy 12

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Hwrychlik H.

        Hwrychlik H.

        90.183.80.XXX
        Ono to není tak jednoduché, o vyjetí jeřábu rozhoduje předpokládám vedení závodu.A to je pomalé jak šnek. Nejprve dlouhou dobu žluté vlajky a až následně SC. Přitom to bylo jasné ihned po shlédnutí kde to auto stojí.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama