DISKUZE K ČLÁNKU GP ITÁLIE: Na Monze vyhrál Safety Car, za nímž dorazil do cíle první Verstappen

Ikonická, oslavovaná, nenáviděná i proklínaná - to je Grand Prix Itálie v královském parku Monza. Tato trať se v kalendáři oficiálního mistrovství vozů F1 objevovala vůbec nejčastěji a v minulosti měla hned několik zvláštností - "pekly" se tu přestupy a rozhodovalo o šampionech.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP ITÁLIE: Na Monze vyhrál Safety Car, za nímž dorazil do cíle první Verstappen

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 120, poslední 14.09.2022 13:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovalo 9 lidí) 11.09.2022 16:59
Jsem rád že Maxa konečně někdo porazil. Bernde… »
» juras (Hlasovalo 9 lidí) 11.09.2022 18:09
Teď asi rozbouřím zas vášně...ale viděli jste… »
» daaviid23 (Hlasovalo 6 lidí) 11.09.2022 16:56
A podobně trapně by to dopadlo vloni v Abu Dhábí,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • Poky

          Poky

          109.80.56.XXX
          Pokud si to dobre pamatuju, tak Max byl pozadu. Pustil to tam rychleji nez by to udelal jindy a i pres to byl za Hamam.

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • juras

            juras

            88.103.92.XXX
            Dneska projeli první šikanu bok po boku min. Latifi s Mickem...oni se vedle sebe vešli a loni Hamilton s Verstappenem ne?

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Poky

              Poky

              109.80.56.XXX
              Porovnavas jabka s hruskama. Uplne jinej souboj oproti lonsku.
              Latifi mel co delat aby to ustal. Myslim, ze obrubnik je letos jinak. Mozna nezasahuje tolik do silnice. I tak Latifi na obrubak najel. Dle me Latifi ubral a delal vse pro to aby se s nim nesrazil. To je vec co Max neumi.

              + 4 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                sorry, ale loni měl za tu kolizi dostat pentli hamilton, nikoliv emil, alespoň podle tehdejšího výkladu pravidel, v té šikaně byl emil víc než polovinou svého vozu vedle hamiltona a hamilton to zavřel až k obrubníku a tím vyvolal kolizi. Pokud měli loni na monze emila trestat, tak hlavně za tu prasárnu v prvním kole, kdy hamiltona poslal mimo trať ve 4 zatáčce...

                + 1 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Podle mě byl závod pěknej...ten závěr je zase propadák...alespoň je vidět jak by loňského závěr byl blbej i kdyby se dojelo pod SC.

    Podle mě by měla FiA pokud by měl vyjet SC v posledních 10 kolech závod zastavit...dojezd pod SC je neregulérní a porušení pravidel jako v AZ to samé.
    Co jinak k závodu?
    Podle mě pěkně souboje...dobře se ukázalo o kolik rychlejší je top 3 mezi týmy.
    Zklamala Alpina, tentokrát McLaren jasně lepší.

    De Vries na to jak do toho musel skočit narychlo moc pěknej výkon. Doufám že příští rok pojede s Albonem...

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      37.188.149.XXX
      Za mě dojet za SC bylo fér, přijde mi zvrácený to nechat sjet a na poslední 3 kola to restartovat...

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        To je těžký...podle mě je SC nefér vždycky...holt pamatuju doby kdy žádnej SC nebyl...a když nebylo zbytí tak se závod zastavil.

        Je fuk kdy SC vyjede...jestli jako dnes nebo třeba v půlce závodu...prakticky vždycky to závod znehodnotí.

        Za mě je dojíždět závod pod SC špatně...proto píšu že v posledních 10 kolech ne SC, ale přerušení závodu. Závod je od toho závod aby se závodilo.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Bukvice

      Bukvice

      89.24.42.XXX
      Přemýšlím o vaší morálce, když dojet podle pravidel by byl blbej závěr. Je to smutný.

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        Jenže ono je to těžký...dokážete se oprostit od fanouškovství? Mě by totiž zajímalo kdyby se loňská situace odehrála v opačném gardu co by říkali přesně ti lidé co jim ten loňský závěr tak vadil...podle mě by nyní stáli přesně na opačné straně barikády (jak se říká).

        Já nechci moralizovat...podle mě loni dojet pod SC by bylo přesně podle pravidel...ale jsou pravidla správná? Toť otázka...právě vy jste asi přesně ten typ člověka který se ohání morálkou a pravidly...ale neřeší zda je to spravedlivé. A že loni se dá o spravedlnosti a morálce polemizovat v mnoha případech...nejen o posledním závodě.

        Škoda že lidem nejde o fér přístup...ale pro všechny...a většina lidí hledá to férový jen pro sebe.

        + 4 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • RoBertino

          RoBertino

          185.63.97.XXX
          Rozdíl je také v tom, že v Abú Dhabí bylo pole po tři kola sjeté natěsno, tady roztahané po celé trati. Jak jsem psal jinde a píší i další - nejlepším řešením by byla červená vlajka ve 49. kole, kdy asi bylo jasné, že se McLaren nehne.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • juras

            juras

            88.103.92.XXX
            Souhlasím...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            194.212.104.XXX
            Přesně tak. Mělo by to být tak, že pokud by měl být SC, případně i VSC v posledních řekněme 10% závodu, tak přerušení, restart z pevných pozic a krátký sprint...

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Bukvice

          Bukvice

          88.103.12.XXX
          Právě že dokážu. Fanouškovství kdy u svého oblíbence podporuji to, co chci u jiného trestat je mi odporné. Pokud by se loňská situace stala Maxovi, nebo komukoliv jinému, bylo by to stejně špatné a já bych stejně protestoval. Pravidla jsou pravidla. Až do loňského posledního závodu to nikomu nevadilo a pak najednou začalo? Náhodička. Pokud jsou pravidla špatná, mají se změnit a ne je porušovat a ovlivnit tím výsledek šampionátu.

          Jak člověk s vaším názorem může vybízet k férovosti? To je nějaká absence sebereflexe?

          + 1 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jan.

            Jan.

            188.244.60.XXX
            To jsou tak zaslepené názory. Ať udělá Ham cokoliv, tak vždy jeho fanoušci se šíleně opřou do jeho soupeře.
            Pokud by se dojelo za SC a vedl Max, tak by se strhla šílená mela a lidi by snad chtěli anulovat sezonu 11
            Stačilo mi vidět některé komentáře fanoušků Ferrari a Mercedesu dneska po Monze. Tak jak by to vypadalo asi po posledním závodě, kde se hrálo o titul?

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Jak to do loňského posledního závodu nikomu nevadilo? Masimu bylo přece vyčteno striktní dodržování pravidel po VC Eifelu. Strhla se kritika, že SC jezdí zbytečně dlouho a nemá se závod za SC dojíždět. Shodly se na tom všechny týmy včetně Mercedesu.
            Takže vadilo a všem. Masi se podle toho řídil. Jenže najednou se to zase někomu nelíbilo.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kaša

              Kaša

              82.142.123.XXX
              Majku nekecej a nepřekrucuj! Rozdíl je v tom nechávat SC na trati zbytečně dlouho (Eifel), a jasné porušení pravidel a darování titulu člověku co na něj v tu chvíli nemá šanci (AD2021) ... Týmy se na něčem možná shodli, ale určitě ne na tom že se budou porušovat pravidla!!! 02 A já si myslím že se Masi spíše řídil "doporučeními ze zákulisí" ....

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama