DISKUZE K ČLÁNKU GP USA: Verstappen rozhodl strhující bitvu pro sebe, Hamilton z finiše vytěžil jen extra bod
Grand Prix USA po roční pauze byla předmětem obrovského zájmu - zejména kvůli gradující bitvě o korunu světového šampiona. Na okruh v Austinu zamířilo 400 000 diváků, aby byli svědky dramatu, které rozhodl až samotný závěr.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: GP USA: Verstappen rozhodl strhující bitvu pro sebe, Hamilton z finiše vytěžil jen extra bod
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jumpman
18:37 27.10.2021 178.255.168.XXX
prosím o důkaz. Zatím pouze plácáš lži. Sezona 94 byla dost podivná a nejen smrtí senny. A když byla FIA ochotná schumachera diskvalifikovat na 3 závody za naprosto pochybnou věc, proč myslíš, že by jim nenapařili nějakej podvod, kdyby ho dokázali. Ta diskvalifikace byla spíš úlitbou williamsu, aby dostali hilla do hry, ne aby někam tahali schumachera... Prosím Tě, nastuduj si fakta, než si začneš vymýšlet...
Petr
21:11 26.10.2021 78.157.160.XXX
Mají tam speciální plynový tlumič, v němž se při určené rychlosti otevírá ventil, který způsobuje, že se stáhne zpět a následně se skokově sníží světlá výška. Proto já tomu raději říkám, že mají zařízení / systém, spíše než že jde jen o změnu nastavení. Netvrdím, že říkáš nesmysl nebo že to myslíš špatně - oba myslíme možná totéž. Jen to prostě není o jen nastavení - to evokuje myšlenku, že to je relativně snadná věc a jen "nastavit" by to tak mohla i konkurence - nemohla, protože nemají ten speciální tlumič. Mají tam jiný 3. tlumič (anglicky heave/3rd/dive damper), ten dělá něco podobného, ale ne do takové míry jako u Mercedesu či Ferrari, kde dojde ke náhlému propadu zádi (viz zadní kamery z cílové rovinky v Turecku). Nejde o žádnou novinku, navíc to je legální, proto žádné protesty. Mercedes to využívá do extrému, není to snadné vyladit takto zavěšení. A má to svá omezení, jak jsem psal výše (záleží na charakteristice okruhu).
jumpman
16:54 26.10.2021 178.255.168.XXX
protože je to totální blbost. Benneton nepodváděl s žádným aktivním podvozkem, proboha, když chceš něco plácnout, tak si aspoň zjisti fakta. Bennetonu našli v elektronice zakázanou launch control, či-li protiprokluz pro rozjezd. Bylo to ale zahrabáno tak, že se to nedalo z auta navolit, ale FIA zjistila, že pokud by schumacher provedl cca 15 dost nepředstavitelně přesných úkonů, tak se to navolilo... Takže žádná kontrola trakce, žádný aktivní podvozek, ale pomocník pro start a v dost pochybné fázi k dokázání.
Další věc, Schumachera nemusel nikdo tahat nahoru. Eklák chtěl mít němce nahoře, ale pokud se zajímáš trochu o historii, tak benneton byl tým středu pole a se schumacherem dokázal získat dva tituly proti jasně lepšímu williamsu. Otázkou je, zda by senna tohle dokázal zvrátit, ale za mě spíš ne
Další věc, Schumachera nemusel nikdo tahat nahoru. Eklák chtěl mít němce nahoře, ale pokud se zajímáš trochu o historii, tak benneton byl tým středu pole a se schumacherem dokázal získat dva tituly proti jasně lepšímu williamsu. Otázkou je, zda by senna tohle dokázal zvrátit, ale za mě spíš ne
Fanda.LH
21:55 25.10.2021 83.240.60.XXX
Podvod se nikdy neprokázal... Spíš si myslím, že Sennovi ten Williams hned nesedl a naopak Williams trpěl změnou pravidel ohledně zavěšení / tlumičů... Každopádně Hill o titul se Schumacherem bojoval důstojně a možná si ho i zasloužil více... Kdyby Benetton podváděl, tak by to platilo i na ostatní nejen na Sennu...
Fanda.LH
21:51 25.10.2021 83.240.60.XXX
Ne nepřelává... Mercedes byl silný ve Španělsku a Portugalsku, jinak byl všude slabší... První závod šťastné urvali... Pamatujeme na ten manévr / nemanévr v závěru, kdy Max vracel pozici... Imola ok byla vyrovnaná, taky to byl mokrý závod, takže těžko říct... Nicméně ok kvalifikaci vyhrál LH... Pak jak píšu Španělsko, Portugalsko a od té doby RB vede...
Co se Turecka týče... RB a Max nejeli naplno, nešli po vítězství, ale soustředili se na poražení LH a to se jim povedlo... Mluvili o tom i v Holandsku, že by to vítězství klidně VB nechali, že pro ně je důležité poražit LH... VB pro ně obvykle soupeřem není ani náhodou, kdyby byl před MV v důsledku lepšího auta, očekával bych, že se LH prokouše startovním polem snáz... Ale zas tak snadné to neměl byly doby, kdy měli bednu jistou, teď z toho bylo jen 5. místo...
Co se Turecka týče... RB a Max nejeli naplno, nešli po vítězství, ale soustředili se na poražení LH a to se jim povedlo... Mluvili o tom i v Holandsku, že by to vítězství klidně VB nechali, že pro ně je důležité poražit LH... VB pro ně obvykle soupeřem není ani náhodou, kdyby byl před MV v důsledku lepšího auta, očekával bych, že se LH prokouše startovním polem snáz... Ale zas tak snadné to neměl byly doby, kdy měli bednu jistou, teď z toho bylo jen 5. místo...
juras
21:44 25.10.2021 88.103.92.XXX
Michael byl vynikající...na tom nic nemění ani ten podvod Benettonu (ostatně těžko říct jak moc Benetton podváděl...když ho FIA nechala být). Pravda je že Michael byl v době kdy zatopil Ayrtonovi ještě nedostatečně vyzrálej...Verstappen je dnes mnohem vyzrálejší.
Aktuálně
Poslední závod 24.3.2024
GP Austrálie58 kol (306.124 km)
Albert Park
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 07.04.2024
GP Japonska 53 kol (307.471 km)
Suzuka International Racingdní | hod | min | sek