DISKUZE K ČLÁNKU Deštivá kvalifikace v Belgii přinesla obrovskou havárii a stejně velké překvapení + VIDEO

Okruh považovaný za klasický nebo chcete-li přírodní, nacházející se v pohoří Ardén, bývá proslulý nevypočitatelným počasím, asi jako "sousední" Nürburgring. Nebylo výjimkou, že na této trati právě povětrnostní podmínky hrály zásadní roli.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Deštivá kvalifikace v Belgii přinesla obrovskou havárii a stejně velké překvapení + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 424, poslední 30.08.2021 12:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepino60 (Hlasovali 5 lidé) 28.08.2021 21:56
Ikdyž Ferrarri to projelo na celé čáře, což jsem… »
» -Tony- (Hlasovali 4 lidé) 29.08.2021 17:23
Jo, zatím vede Bernd Mayländer ... 02 »
» Mansell_fan (Hlasovali 4 lidé) 29.08.2021 18:30
Fanoušci kteří mrznou a moknou od dopoledne na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Fernando Alonso:

    "Nemyslím si, že dnes byl závod, takhle o tom nepřemýšlím. Považuji za smutné, že dávají body. To je šokující. Dnes se nedalo řídit. Dávají volné body “

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mansell_fan

      Mansell_fan

      37.188.250.XXX
      Byl to podvod na diváky. Těm u trati by měli vrátit vstupné s hlubokou omluvou

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Si představ někoho že si vsadil že se Lando vrátí na body, nebo vlastně na cokoliv. Třeba že Russel neudrží bednu.

        ... jako stát se může cokoliv, ale že se závodit nebude ale při tom vlastně jako jo to je nová veličina.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.250.XXX
    "Viditelnost je tak žalostně špatná, že nevidím ani Chrisovo auto těsně před sebou. Jednoduše se vyhýbám té největší intenzitě vodní mlhy, protože v ní je asi jeho ferrari..."
    Stewartova vzpomínka na Nürburgring 1968. Viditelnost tehdy v prudkém lijáku oscilovala mezi 50 a 90 metry a jelo se na nejnebezpečnější trati na světě. V autech která měla asi tolik přítlaku jako má dneska Hamíkova elektrokoloběžka. A Stewart, který vyhrál o čtyři minuty (!) před Grahamem Hillem měl jen tak mimochodem zlomené zápěstí.
    To jsme za padesát let fakt všichni tak strašně vyměkli?

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Ano vyměkli. A gumy taky. V dnešní F1 na monzunky už nenarazíš.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Zrovna Stewart byl ten, který začal řešit bezpečnost a bojkotovat takovéto závody. Přišlo mu hloupé kvůli zábavě vidět umírat kamarády.
      Závod, kde rozhoduje jen to, jestli v mlze poslepu trefíš soupeře, nebo trefíš mezeru mezi nimi mi moc nechybí. To není umění, to je loterie. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Ještě že příští víkend se jede další závod...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      To je právě ten problém. Kdyby se nespěchalo na další závod, tak by se to mohlo zkusit odjet zítra.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.253.XXX
    Alonso: bezpečnost všech na trati je to nejdůležitější, ale tenhle sport je pro fanoušky a ne pro sponzory, aby se odjeli 4 kola za safety carem a mohlo se z toho udělat ceremonial, že to jinak nešlo řešit, vždy tu byla možnost přeložit závod, ale FIA a vedení F1 nechtěli

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      Přeložit na kdy? Týmy spěchají do Holandska, jediné reálné je zítra dopoledne. A tam přichází otázka pro koho by se jelo? Kdo má čas sledovat závod ve všední den dopoledne? Nehledě na to, že ti nikdo nezaručí na zítra lepší počasí.

      Nabízelo by se přeložení na úplně jiný termín ale tady je zase problém, že už takhle jsou v termínech velké změny kvůli kovidu, takže opět velká komplikace.

      Oni to prostě neměli jednoduché

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.253.XXX
        Neměli, ale nyní se koná jednání FIA, vedení F1 a všech šéfů týmů, před 7 minutama to řekl Wolff, že právě na to jednání jde

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Já čekal, že uvidím poháry vítězů rozfiknuté na půl a ony byly celé.
    Asi FIA nic nechce dělat polovičatě.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Dostal někdo půl bodu za nejrychlejší kolo závodu? 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      Nedostal...Mazepin neskončil na bodované pozici...ale i tak bude mít v análech zapsáno nejrychlejší kolo GP Belgie. nejrychleji odjetého závodu všech dob.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama