DISKUZE K ČLÁNKU GP FRANCIE: Strategické mistrovství a bojovný Verstappen dovedly Red Bull k vítězství

Paul Ricard byl vždy oblíbený testovací okruh, ale poslední závody neměly příliš dramatický náboj. Letos se vedoucí duo průběžné klasifikace rozhodlo, že postaví obvyklé předpoklady na hlavu - až do posledního kola byl výsledek francouzského závodu na vážkách.,

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP FRANCIE: Strategické mistrovství a bojovný Verstappen dovedly Red Bull k vítězství

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 57, poslední 22.06.2021 21:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepino60 (Hlasovalo 7 lidí) 20.06.2021 19:16
Krásný závod, ikdyž Ferrari bohužel, jak jsem… »
» Situs (Hlasovalo 7 lidí) 20.06.2021 21:19
V jeho podání to vypadá tak snadno http:/… »
» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 20.06.2021 19:16
Tak minimálně maximální výkon pro kvalifikace ten… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Zatracený Mitsubiš

    Zatracený Mitsubiš

    78.80.20.XXX
    S navratem Alonsa do F1, se pro me cela kralovna motorsportu opet tak nejak rozzarila. Diky, teda dekujeme! 11 21 12

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Ono McLaren hodně ztratil když ze začátku byl v provozu a prodíral se polem.
    Lando prý ztratil v posledním stintu na Hama jen 10s, což je velice slušné.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Já bych nic neničil....

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    31.30.160.XXX
    Alonso dnes po startu zvládl dát Norrise i Leclerca - očividně už si rozumí víc s autem a dokáže kouzlit jako 2018

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      V jeho podání to vypadá tak snadno [odkaz na stránku]

      + 7 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        37.48.39.XXX
        Jo, jo Alonso je kapacita, nic naplat. Sice věk člověk nezastaví...ale Alonso je vzácný úkaz...a to si myslím že se ještě bude zlepšovat...a pokud by se zlepšoval i Alpine...myslím že Alonso by pěkné zatápěl McLarenu i Ferrari...a za dobrý konstelace by vystrčil drápky i na ty dva top týmy...minimálně Bottase by v jeho rozpoložení asi dokázal porazit.
        Alonso měl štěstí na první část kariéry u Renaultu...s pak zas jakoby přitahoval potíže...a vrcholem byla anabáze v McLarenu...doslova ztracené roky. Jenže on asi moc alternativ neměl...a McLaren - Honda na začátku byl velký příběh s velkými ambicemi.
        Já jsem na Alonsa zvedavej...vsadil bych se že letos dá bednu.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Pepino60

    Pepino60

    217.197.155.XXX
    Krásný závod, ikdyž Ferrari bohužel, jak jsem předpokládal podprůměr. Ovšem vidět Lojzu a Wollfa plakat to je zážitek, který vymaže vše ostatní. Superpilot stále brečel do vysílačky prosil inženýry o rady a stejně mu to nepomohlo. Pořád říkám, že jezdit vedle Lojzka Max, tak by si sýr Lojza ani neprdnul. No, holt už nemá o tři třídy lepší auto, takže ty další tituly, které tak lehce nabyl už mu nikdo na podnose nepřinese. A to ještě není v Mercedesu Russel. Ten ho zlomí úplně. Bál jsem se že to Emil nedá, protože RedBull udělal podle mně zastávku moc brzy. Ale on chytře pošetřil gumy na závěrečná kola a tím mě přesvědčil, že už dospěl ve skvělého pilota. A dnes i peréz zaslouží metál. Jen tak dál kluci! Zničit ten podlý užalovaný Mercedes!!!

    + 7 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    37.188.169.XXX
    Pouze domněnka. Má vlastní.
    Nabývám dojmu, že Ferrari svůj motor téměř vůbec nevylepšil,ale pouzezkrátil převodovku. Proto se mu daří na městském okruhu, ale když dojde na rychlost, tak je v pjerdoli. Smůla je v tom, že podle současných pravidel se zpřístupňování v průběhu sezóny mměnit nesmí.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.160.XXX
      Nikoliv, převodovoky jsou stejný a před sezonou se nastavuje 8 převodových stupňů a nesmí se to měnít během sezony. Ferrari bylo dobrý na městských tratích i s tím jejich slavným motorem, však 2017 měli double v Monaku, takže je to o tom jejich pofidérním zavěšení

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      Tak minimálně maximální výkon pro kvalifikace ten motor musí mít slušný. Ale obecně si myslím, že ten motor je letos ne nejlepší ale rozhodně už konkurenceschopný. Problém bude jinde, hlavně práce s pneu

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        31.30.160.XXX
        Problém bude, že Ferrari umí udělat vždy jen jednu nelegální věc k výknnosti a to teď nestačí 11

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Ferrari má jediný štěstí že si nahrabali slušnej náskok, jinak by se totiž se současnou formou museli bát dotírajícího Gaslyho 12

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    185.99.177.XXX
    trošku paradox - krásnej závod na hrozný trati04.
    moc pěkný strategický i přímý souboj na trati o čelní pozice, krásný souboje o další pozice... velice špatně dneska Ferka. naopak McL a AM s oběma autama na bodech, což zvláště u Strolla stojí za povšimnutí. Alonso a Gasly předvedli své v poslední době standardně dobré výkony. a moc pěkně jel taky Russell - už se na něj těším v Mercedesu04
    co je podle mě naprosto hrozný, je odstup prvních dvou týmů od "zbytku světa". 50 vteřin mezi 4. a 5. místem je opravdu ohromná propast.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    86.49.245.XXX
    Napinavy a zajimavy zavod, ktery rozhodlo spatne rozhodnuti Mercedesu, kdy zbytecne cekali s pitstopem u Hamiltona a nepovolali ho hned dalsi kolo po Bottasovi. Tak by se pred nej nemel Verstapen jak dostat a Hamilton jasne ukazal, ze na tvrdych byl rychlejsi a kdyby vedl, mohl kontrolovat zavod.
    A bohuzel se ukazala kruta realita, ze zbytek pole ztraci na prvni dva tymy vice jak vterinu na kolo, kdyz nejsou zadne safety cary, zastavene zavody atp. Osobne jsem cekal, ze ten nejlepsi stred pole je vedoucim tymum preci jen o neco blize. 05

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu