Dle vydaných analýz hned u 13 z 20 velkých cen vzrostla návštěvnost oproti minulému roku. Nejlépe na tom byla Kanada a Rakousko, kam se přijelo podívat o cca 60 000 fanoušků více. V Baku se dokonce objevilo dvakrát více diváků než na loňské GP Evorpy. Dohormady pak na závody Formule 1 dorazilo 4 071 400 příznivců motorsortu.
Vůbec nejvíce lidí se ukázalo právě ve zmíněném Montrealu, kam letos přijelo na 360 000 diváků. V závěsu pak skončila GP Velké Británie (345 000) a VC Mexiku (337 000). Průměrná víkendová návštěvnost se pak napříč celým kalendářem pohybovala někde na 203 750 divácích. Zlatý hřeb, tedy nedělní závod, si průměrně z tribun užívalo 76 622 fanoušků.
Největší pokles fanoušků paradoxně zaznamenala VC USA. Mnohými kritizované vyvolávání legendárním boxerským hlasatelem Michael Buffer si přišlo do Texasu poslechnout o 11 889 fanoušků méně, než se zúčastnilo loňského víkendu.
Čísla si pochvaluje i vedení z Liberty Media: "Sezona 2017 byla skvělou podívanou, a to jak na trati, tak mimo ni. Velké díky patří pilotům, týmům a samozřejmě fanouškům, jejichž srdce pro tento sport bije," řekl šéf Marketingu F1 Sean Bratches.
"Návštěvnost více jak 200 000 fanoušků na závod znamená, že 20 víkendů v roce populace středně velkého města objíždí závodní okruhy a sleduje závody Formule 1. Naší povinností je nyní zajistit, aby velké ceny byly ještě zábavnější. Chceme mít tu nejlepší závodní podívanou světa," dodal bývalý výkonný ředitel sportovní stanice ESPN.