Včerejší premiéra nového BAR 007 se setkala s velkou pozorností, neboť se jednalo o tým, od kterého se i letos očekává bojovat o přední umístění.
Jednou z klíčových oblastí úspěšného monopostu je i motor. Přestože byl v Barceloně skryt zvídavým zrakům kapotáží vozu, Takeo Kiuchi jako šéf projektu F1 japonské automobilky o něm něco málo prozradil.
„Pro letošní rok jsme se soustředili na tři oblasti. Postavili jsme motor menší a kompaktnější, s nižším těžištěm pro zlepšení jízdních vlastností vozu. Zvýšili jsme kroutící moment ve středních a nízkých otáčkách, což zlepší akceleraci na startu a při výjezdu ze zatáček. Třetím cílem bylo udržet výkon i při nových předpisech.“
V letošní sezoně musí vydržet motor dva závodní víkendy. V případě jeho výměny bude jezdec penalizován posunutím na startovním roštu závodu zpět.
Foto: BAR Honda
Honda se zaměřila na tři oblasti
Při vývoji nového motoru se konstruktéři mohli opírali o prvotřídní agregát z loňského roku.
Doporučit článek
Další zprávy
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton