Japonská stáj vstupuje do své čtvrté sezony ve Formuli 1 a přes velké investice je solidních výsledků jako šafránu.
„F1 je tvrdší, než jsme čekali, ale i to je výzva k naší pozornosti,“ říká Saito. „Nemůžeme si však dovolit nemít výsledky, máme již v tomto projektu příliš mnoho investic a příští rok požaduji pódium.“
Zatím bývají monoposty z Kolína nad Rýnem spolehlivé a o motorech se říká, že jsou velmi konkurenceschopné. Největší rezervy má tým údajně v aerodynamice.
Avšak TF105 by měl být prvním monopostem zkonstruovaným plně pod dohledem Mika Gascoyneho, který stál za konstrukcí úspěšného Renaultu R23, jenž byl ceněn pro výborné jízdní vlastnosti a skvělou aerodynamiku.
Za volant závodních TF105 usednou Ralf Schumacher a Jarno Trulli, kteří již v závodě Grand Prix triumfovat dokázali.
Foto: Jarno Trulli
Toyota musí na pódia
Viceprezident Toyoty Akihiko Saito má pro rok 2005 zcela jasný cíl.
Doporučit článek
Další zprávy
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton