RED BULL
Sebastian Vettel, 1.
Bylo to hodně důležité vítězství - konečně si můžu odškrtnout i tento závod. Bylo i sluníčko, vše bylo perfektní. Samozřejmě jsem zde měl dobré závody i v minulosti, ale nikdy to úplně neklaplo. Před dvěma roky mě stála chyba v posledním kole vítězství, to jsem dnes zlepšil. S autem se mi na super softech jelo dobře, ale, stejně jako u všech ostatních, rychle odcházely. Měl jsem super auto, mohl jsem hned odjet a kontrolovat závod.
Při zastávkách v boxech máme občas problémy, ale dnes byly perfektní. Jendou jsem lízl bariéru. Chtěl jsem auto udržet na trati, ale nechtěl jsem riskovat hodiny, a tak jsem to udělal takto. V tom kole jsem ztratil nějaký čas, ale při mém náskoku to bylo jedno.
Mark Webber, 4.
Auto se začalo přehřívat, proto jsem musel vyjíždět z větrného pytle při jízdě za Rosbergem. V provozu se auto neovládalo dobře, těžko se mi s ním jelo. Ale když jsem se konečně dostal před Nica, tak už to bylo dobré. Moc dlouho jsem si však jízdu naplno neužil, protože mě postihla kolize při které došlo k poškození křídla.
Nevím, co dělal [Giedo van der Garde]. Bylo mu ukazováno modrými vlajkami. V nájezdu do zatáčky udělal misté, ale pak jakoby chtěl trefit apex zatáčky a zavřel mě. Zdá se, že někteří z mladíků se až moc soustředí na jízdu samotnou, ale chybí jim přehled.
Helmut Marko, poradce Red Bullu
Byl to super skvělý výkon od celého týmu - a Seb tentokrát nezajel nejrychlejší kolo v posedním kole závodu. Inženýr mu to ještě říkal. Brzy jsme viděli, že na měkčích gumách toho moc neodjedete, s čímž jsme počítali a rychle jsme přešli na dvouzastávkouvou strategii. Ale s tvrdší sadou jsme neměli žádné problémy.
Seb je v top formě. Měl tam jedno menší uklouznutí, ale mohl si to vzhledem ke svému náskoku dovolit. Bylo to zde těžké, protože jsme už tak často byli ve vedení. Nakonec se nám to ale povedlo.
FERRARI
Fernando Alonso, 2.
Včera to nebyla dobrá kvalifikace. Nepodařilo se mi dát dohromady dobré kolo a také podmínky nám nepomohly. Už od pátku jsem ale věděl, že za sucha bude auto dobré. Před startem závodu jsme si tedy dělali naděje na dobrý výsledek.
Zpočátku jsem se musel probojovat přes ostatní top jezdce. Ze vzájemných soubojů bych vyzdvihl souboj s Markem, Nicem a Lewisem. Nebylo to lehké, dostat se dopředu přes ně. I když jste rychlejší, tak jedete proti velmi talentovaným jezdcům. Toto druhé místo je jako vítězství. Po těžkém víkendu se nám nakonec podařilo získat dobré body.
Felipe Massa, 8.
Jsem se svým závodem spokojen. Byl to boj od začátku až do konce. Po včerejšku jsme věděli, že startovat ze 16 místa nebude lehké, ale věděl jsem, že mám dobrý vůz a v závodě útočil a zvládl pár pěkných předjížděcích manévrů. Přesto kvůli problému s drolením jsme ztratil cenný čas za Sutilem ve Force Indii a myslím, že se strategií dvou setů středně-tvrdé sady bych získal ještě jedno či dvě místa. I když nemůžu být s výsledkem spokojen, byl to pozitivní den, ve kterém jsme ukázali rychlost a bojovnost. Těším se na další závod a jsem si jistý, že tam bude vůz fungovat velmi dobře, protože Silverstone je trať podobná Barceloně a Šanghaji.
Stefano Domenicali, týmový šéf
Kvalifikace je klíčová. Samozřejmě jsme se chtěli zlepšit, ale to lépe říká než dělá. Sebastian je skvělým závodním jezdcem, ale kdybychom měli dobrou kvalifikaci, tak bychom byli v úplně jiné situaci. Z šesté startovní pozice bylo druhé místo maximem.
Určitě nebudeme plakat, když Seb někdy vypadne. Doposud byl hodně konstantním, ale věci se mohou rychle změnit. Vloni jsme měli také velký náskok a prohráli jsme
MERCEDES
Lewis Hamilton, 3.
Zde je to vždy krásné, i pro sport samotný. S Alonsem jsem měli krásný souboj. On je fairový jezdec. Musíme se však snažit snížit odstup od špice. Několik malých částí z mého předního přítlačného křídla jsem ztratil. Bylo to velmi, velmi těsné.
Doufám, že v dalším závodu budeme o trošku rychlejší, než jsme byli tady. Auto je stále lepší a lepší. Je ale pravdou, že hoši, co jsou na špici, odvádějí skvělou práci. Musíme dále tvrdě pracovat, aby se nám podařilo smazat mezeru, která je mezi námi a týmy na absolutní špičce.
Nico Rosberg, 5.
Celkově jsem trošku zklamaný. Při pohledu zpět musím uznat, že jsme zvolili špatnou strategii. Při zahřívání tvrdší směsi pneumatik člověk ale ztratil hodně času. To znamená, že by mě Mark Webber pravděpodobně tak či tak předjel. Nakonec nebyl jsem ani dostatečně rychlý na to, abych dokázal porazit jezdce přede mnou.
Dnes to na lepší jak páté místo nebylo. Ale získal jsem body a to je OK. Pořád ještě máme problémy. Cítil jsem, jak jsem odepsal měkké pneumatiky. Pokud se bavíme o závodě, tak máme před sebou ještě stále hodně práce.
Toto Wolff
Věděli jsme, že Fernando bude na suchu rychlý. Sebastian si jel vlastní závod. U Lewise se nám podařilo lépe zvládnout opotřebení pneumatik v prvním stintu, a tak měl štěstí, že mohl zajet do boxů později než Nico. Nico si na první sadě vybrzdil ještě plošku, proto jsme museli přistoupit k bezpečnější brzké první zastávce.
Možná, že nebyl závodní bůh na naší straně. Je to [opotřebení] škoda, ale bohůže to tak je. Oba naši jezdci si nic nedarují. To je pro tým důležité a dobré. Jednou je silnější ten a podruhé zase ten. Oba je to motivuje. To je pro tým potěšitelné.
Další závod na Silvestone pro nás bude těžké, protože na tamějším okruhu je spousta zatáček, které vyžadují velkou energii ze zadních pneumatik, které rychle odcházejí. Dnes bylo pocitově o 20°C víc jak včera, což nám také nepřidalo. Na Silverstone to nebude lepší. Kéž by bylo chladněji. Musíme dále pracovat na hledání příčiny rychlého optořebení našich zadních pneumatik.
TORO ROSSO
Jean-Eric Vergne, 6.
Neuvěřitelné! Jsem velice šťastný. Pochopitelně můj nejlepší výsledek, ale také nejlepší umístění pro tým od Vettlových výsledků v roce 2008. Je to o to více uspokojující z hlediska toho, že se jednalo o suchý závod a nikdo z jezdců přede mnou neodstoupil. Je to vynikající výsledek pro tým, který se závod od závodu zlepšuje a je to povzbuzení do dalších částí sezony.
Nebylo to příliš složité, měli jsme dostatečnou rychlost na udržení této pozice, nicméně těm před námi jsme nestačili. Podařilo se mi předjet Bottase a Räikkönena a poté jsem jen jel svůj závod a po očku sledoval Sutila, který jel většinu času za mnou. To znamenalo, že jsem nemohl vydechnout až do projetí cílem.
Po osmé pozici v Monaku tento výsledek na další obtížné trati jen posílí mé sebevědomí a cítím, že se jako pilot postupně zlepšuji. Nyní jen musíme udržet toto tempo, pokračovat s vývojem vozu a příští závod v Silverstone můžeme pomýšlet ještě výše!
Daniel Ricciardo, 15.
Měl jsem velice dobrý start, získal jsem dvě pozice, ale v zatáčce č. 2 jsem se dostal na vnějšek, takže mne Hülkenberg předjel zase zpět. Ale pak byl široký v šikaně a já se dostal opět před něj. O další místo jsem se posunul, když se Sutil roztočil.
V této fázi to vypadalo na dobrý závod, ale jen o několik kol později začalo být auto neuvěřitelně přetáčivé, což mi výrazně ničilo pneumatiky. Jak závod pokračoval, tak jsme se zkusili lehce pozměnit vyvážení a zlepšit tyto problémy, ale naše rychlost byla pak příliš nízká. Od pátku jsme na voze nic moc nezměnili, takže proč jsem byl dnes tak pomalý je pro mne prozatím záhadou.
Franz Tost, šéf týmu
Šesté místo je fantastický výsledek pro Jean-Erica, celý náš tým tady v Kanadě a i pro každého, kdo tak tvrdě pracuje ve Faenze a Bicesteru. Toto je náš nejlepší výsledek od VC Číny, kdy Daniel dojel sedmý a také je to Jevův nejlepší výsledek v F1. Náš vůz se postupně zlepšoval během posledních několika závodů, což jsme potvrdili včera, kdy jsme - navzdory nepřízni počasí - dostali oba vozy do nejlepší desítky na startu.
Jev odvedl vynikající práci, udržel koncentraci po celý závod, stejně jako tomu bylo minulý závod v Monaku, který taktéž dokončil na bodech. I zde se mu povedlo výborně zacházet s pneumatikami, což znamenalo, že jakmile se mu povedlo dostat na šestou pozici, tak si jí byl schopen udržet až do cíle.
Daniel má za sebou obtížný víkend. Již od úvodních kol trpěl jeho vůz nedostatkem přítlaku na zadní nápravě, což reflektovalo v problémy při přejíždění obrubníků. Ale já věřím že toto zklamání hodí brzy za hlavu a již příští závod v Silverstone bude schopen po boku Jeva bojovat o další body.
FORCE INDIA
Paul Di Resta, 7.
Skončit na sedmém místě, když jsem startoval až jako 17. je vynikající výsledek a skvělá práce týmu. V pátek se nám nepodařilo sesbírat moc dat týkajících se dlouhých stintů, takže o to sladší je pocit, že se nám podařilo realizovat strategii jedné zastávky v boxech s extra dlouhým prvním úsekem na středních pneumatikách.
Takovýto silný návrat je velice dobrým znamením, obzvláště po obtížné včerejší kvalifikaci. Pneumatiky vydržely poměrně dlouho, zajížděli jsme konkurenceschopné časy a tým mi řekl, že je jen na mém úsudku, kdy se rozhodnu zastavit pro nové gumy. Jakmile jsem pocítil, že se pneumatiky začínají ničit, zajel jsem na výměnu. Pak se jen stačilo řádně postarat o superměkou směs ve zbývajících kolech.
Adrian Sutil, 10.
Tento závod byl celkem dobrodružný a je dobře, že odtud odjíždíme s bodem – vzhledem k tomu všemu, co se stalo. Dostal jsem se do hodin, když jsem se snažil předjet Bottase, což mne stálo pár pozic a měl jsem přitom veliké štěstí, že mne nikdo netrefil, když jsem se roztočil uprostřed trati.
Propadl jsem se tedy o něco zpět, ale udržel jsem se bojující skupiny – tedy alespoň do doby, než se Maldonadovi podařilo trefit záď mého vozu a poničit mi zadní křídlo. I přes to všechno jsem jezdil na osmém místě, než jsem dostal penalizaci průjezd boxy.
Nemyslím si, že to byl opodstatněný trest, protože já sám jsem dnes musel předjet o kolo několik vozů a u některých mi to zabralo i jedno, nebo dvě kola – což je normální pro tento okruh. Tato penalizace nás stála dvě pozice a tři body.
Robert Fernley, zástupce šéfa týmu
Je skvělé vidět oba naše vozy na bodovaných místech při příležitosti naší 100. Grand Prix. Celkově nám to přineslo již 51 bodů v této sezoně a další posílení naší páté pozice v šampionátu.
Paul ukázal svého bojovného ducha, když se dostal až na sedmé místo se strategií jedné zastávky v boxech. Po celý závod si udržoval skvělé tempo a výborně se staral o své střední pneumatiky. Nemyslím si, že by někdo věřil, že se dá s tímto obutím odjet 56 kol, ale Paul to dokázal.
Adrianovo odpoledne bylo poněkud rušné. Velice nás zklamala penalizace v závěrečných kolech – to je něco, na co je třeba se ještě podívat. Celkově si ale myslím, že musíme být s výsledky spokojeni po tomto těžkém víkendu. Vůz zůstává konkurenceschopným a doufejme, že se nám podaří přenést si dobrou formu i do dalšího závodu v Silverstone na konci měsíce.
LOTUS
Kimi Räikkönen, 9.
Můj závod nezačal dobře a měl jsem podobný problém s brzdami jako v pátek. Nebylo to ideální, ale alespoň jsem byl schopen brzdit před zatáčkami. Bohužel to ale znamenalo, že jsem ztratil čas a nebyl jsem schopen zaútočit. Plus jsme také ztratili čas v boxech, což taky nepomohlo. Většinu času jsem jen následoval za vozy přede mnou a bránil se těm za mnou. Takže to nebyl zrovna skvělý den a skvělý výsledek.
Ano, bylo zklamáním, že jsem za sebou neudržel Felipeho Massu, ale pneumatiky odešly, takže jsem nemohl nic dělat. Co se vyrovnání rekordu Michaela Schumachera týče - to mě nezajímá. Já chci získávat body, ale nezajímají mě rekordy. Byl to špatný víkend, ale alespoň jsme získali body.
Romain Grosjean, 13.
Věděl jsem, že to bude těžký závod. Pneumatiky nám dnes nefungovaly a i když bylo hodně předjíždění, nebyl to zrovna vzrušující závod. Měli jsme naplánovanou dobrou strategii pro první část závodu a ta fungovala dobře. Na začátku bylo těžké, aby střední sada fungovala, ale jakmile se pneumatiky zahřály, já mohl předjíždět. Vypadalo to, že budu mít dobrou šanci na zisk bodů, což bylo skvělé, vzhledem k tomu, že jsem startoval z konce startovního roštu.
Jakmile jsem ale přezuli na super měkkou, vše se zkazilo. Ta sada nám nesedla a pneumatiky odešly už po deseti kolech, což bylo velké překvapení. Mohli jsme zkusit bojovat předem prohranou bitvu nebo zajet pro nové - a rozhodli jsme se pro středně-měkkou směs a řekli si, že to zkusím, jako by to byla kvalifikace. Ale ani ta sada příliš nefungovala, takže to byl frustrující konec závodu. Pozitivní je, že tým po celý víkend pracoval dobře, ale autu prostě scházel výkon.
Eric Boullier, šéf týmu
Dnes to byl závod, ve kterém se tvoří charakter týmu. Romain jel skvělý závod, probojovával se polem a zcela jistě by získal body, pokud bychom nemuseli přejít na dvouzastávkovou strategii. Kimi má za sebou frustrující závod. Ale alespoň že získal body.
McLAREN
Sergio Pérez, 11.
Jedenácté místo je snad nejhorší příčka vůbec. Na této trati potřebujete dobrý grip na výjezdu ze zatáček, jenže to bylo přesně to, co nám chybělo. Během prvního stintu na pneumatikách Option jsme zaznamenali velmi silné opotřebení gum. Jízda s vozem na opotřebovaných pneumatikách se poté stala velmi komplikovanou.
Každou zatáčku jsem dnes jel na limitu a chtěl jsem za každou cenu získat pro tým body. Jenže to prostě nestačilo. Momentálně jsme velmi daleko od špice. V pátek jsme díky počasí nestačili vyzkoušet novinky, bez nich je ztráta na čelo opravdu veliká.
Jenson Button, 12.
Když jsem nastoupil do auta, tak jsem se cítil dobře. Dnes to ale nebyl jeden z nejlehčích závodů mé kariéry. Byl to bolestivý závod. Byli jsme předjeti a to je pro tým jako McLaren nedůstojné. V prvním stintu jsem bojoval s velkou zrnitostí gum a předjížděli mě všichni, kteří již měli svoji zastávku za sebou. Byl jsem dnes jediným na strategii supersoft/medium, ta byla pravděpodobně špatná.
Máme před sebou ještě množství práce. Odstup je obrovský a nevíme přesně, kde je problém. Už se těším na Silverstone. Testovali jsme zde nové části, které zde nefungovaly dobře, ale v Silverstone by fungovat měly. Naším cílem jsou body.
Martin Whitmarsh, šéf týmu
Bylo to těžké odpoledne. Klobouk dolů před Jensonem a Checem - oba zajeli výborně, útočili, když bylo potřeba a když bylo potřeba hlídat pneumatiky, jeli s rozmyslem. Zasloužili si získat body. Bohužel, při zpětném pohledu, byli jsme příliš konzervativní s pneumatikami. Super měkká se ukázala být lepší, než jsme očekávali a mohli jsme ji využít ještě o něco déle a později.
Data, kter á jsme během tohoto víkendu nasbírali nám poskytnou užitečný základ, ze kterého se posuneme dopředu a naučili jsme se cennou lekci. Zaměřujeme se nyní na Silverstone, náš domácí závod. Uděláme nemožné, abychom získali lepší výsledek pro mnoho britských fanoušků, kteří nás na domácí půdě budou podporovat.
WILLIAMS
Valtteri Bottas, 14.
Bojovali jsme tvrdě a snažili se domů dovést body, ale prostě nám chyběla rychlost. Neměl jsem dobrý start a díky tomu mě pár vozů předjelo. V suchých podmínkách jsme zkrátka nemohli vyrovnat výkonnost ze včerejška. Opotřebení pneumatik bylo při prvním stintu také vysoké, takže to ještě zkomplikovalo náš pobyt v první desítce. Ale i tak cítím, že jsme se dnes hodně naučili a jako tým si odsud můžeme odnést pozitiva. Doufejme, že budeme ukazovat progres a budeme mít silnější závod na Silverstone, kde nás budou podporovat domácí fanoušci.
Pastor Maldonado, 16.
Očekávali jsme lepší výsledek. Věděli jsme, že nemáme rychlost soupeřit s těmi na čele, ale už od začátku jsme se trápili s rychlostí. V mokrých podmínkách se auto chovalo lépe v porovnání s dnešním suchým a horkým počasím a musíme zjistit, proč tomu tak je. Po včerejším skvělém výsledku Valtteriho to pro nás byl těžký víkend a ani jeden vůz nezískal body. Další závod je za tři týdny a my musíme pracovat na zlepšeníí našich celkových závodních výkonů.
Mike Coughlan, technický ředitel
Věděli jsme, že Valtteriho startovní pozice neodrážela naši současnou rychlost, ale doufali jsme v zisk bodů. Opotřebení pneumatik na super měkké sadě bylo hodně vysoké a ztratili jsme v prvním stintu s oběma vozy dost času, což zkomplikovalo náš závod. Střední sada fungovala lépe a umožnilo nám to delší střední stinty, ale nad nikým jsme nedokázali získat výhodu. Pastor také dostal penalizaci průjezd boxy a potom na to zatlačil, aby zmenšil ztrátu a dojel 16. Valtteri zajel solidní závod bez chyby, ale zkrátka naše auto nemělo rychlost, která by udržela umístění v první desítce. Musíme před naším domácím závodem v Silverstone těžit z našeho kvalifikačního výkonu a nadále tvrdě pracovat.
MARUSSIA
Jules Bianchi, 17.
Bylo dobré, že jsme si dnes suchý závod mohli užít. Nakonec jsme drželi i tempo, které jsme ze začátku víkendu ukázali za podobných podmínek. Bylo těžké si předtavit, že pojedeme na jednu zastávku v boxech a že budeme moci jet tak dlouho na mediích. Ale zůstával jsem se svými inženýry v úzkém kontaktu a pracovali jsme na tom, abychom se ujistili, že můžeme dobře hospodařit se životností gum, když to bylo nutné.
I když jsme museli být hodně opatrní, tak jsme nakonec odjeli 40 kol bez problémů. A i když to bylo dobré, tak jsme přezuli na super měkké a pojistili si naší pozici. Věřím, že výsledek je vcelku uspokojivý a budeme na něj moc navázat. Doufáme, že v Silverstone uděláme další krok dopředu. Tam bude naším cílem ukázat v důležitém závodě pro tým dobré tempo.
Max Chilton, 19.
Měli jsme dobrý start, v několika prvních kolech jsme však museli bojovat. Po několika kolech jsme mohli vidět, že nám naše strategie vyjde. Startovali jsme na mediích a ujeli jsme skoro 40 kol. Bylo uspokojivé vidět, jak pozdě jsme mohli přezouvat. Moji inženýři odvedli opravdu dobrou práci, spolupracovali se mnou, abychom toho dosáhli. To mi umožnilo v několika posledních kolech před zastávkou boxech opravdu zatlačit.
Začátek druhého stintu byl dobrý, ale později jsem bojoval s opotřebením gum a nebyl jsem schopen uhájit svoji pozici v boji s Picem. Bylo dobré, že jsme dnes oba dojeli do cíle a s ohledem na hodně důležitý závod pro tým, GP Velké Británie, jsem optimisticky naladěn.
John Booth, týmový šéf
Pro inženýry to bylo poměrně náročné ráno. Pracovali s menším množstvím dat, než které zde běžně při suchém víkendu posbíráme. Bylo jasné, že to bude těžké se rozhodnout, s jakými gumami začít a jakou strategii zvolit. První kola závodu neproběhla podle plánu a na tvrdších gumách jsme ztratili, problém byl se zahřátím. V tomto bodě jsem se cítil, jako bychom závod nezačali dobře.
Oba jezdci a inženýři ale odvedli dobrou práci, udrželi nervy, a tak jsme mohli ukázat výdrž tvrdých gum ve srovnání s měkčími. Nemysleli jsme si, že by to pro nás mohl být nějak zvlášť dobrý závod. Ale tvrdě jsme pracovali na zlepšení výdrže tvrdých gum a výhoda tohoto zaměření se ukázala v prvním stintu závodu, který trval asi 40 kol. Dnes jsme tak mohli získat pozice oproti Caterhamům. S pouze dvěmi zastávkami pro celý tým jsme věděli, že se bude počítat každá desetinka a mechanici odvedli fantastickou práci na obou vozech.
Pak šlo už jen o to, abychom dostali obě auta na měkkých gumách až do cíle. Celkově můžeme být spokojeni, že na trati, která tradičně pro naše auta moc předností neskýtá, dokázali předvést pokrok.
CATERHAM
Charles Pic, 18
Můj strart byl ok, ale do první zatáčky jsem musel brzdit brzy, abych nenarazil do jednoho z vozů přede mnou a ztratil jsem pár míst. Ve druhém stintu jsme zvolili středně-měkkou sadu a ta držela dobře. Vyvážení auta se po celý závod zlepšovalo a drželi jsme se plánu - poslední zastávka v bexech ve 37 kole. Když zbývalo asi deset kol, dojel a předjel jsem Chiltona a dostal instrukci šlápnout na to až do konce. Od té chvíle jsem už na vůz přede mnou nic nezískával a tak jsem se ujistil, že bez problému dojedeme 18.
Giedo van der Garde, nedokončil
Pro mě to dnes nebyl dobrý den a chci se omluvit Markovi za ten incident a ujistím se, že se z rozhodnutí komisařů (penalizace 5 míst) poučím. Někdy uděláte chyby, ale důležité je se z nich poučit a jít dál.
V závodě samotném jsem měl dobrý start a dostal se na 17 místo ve druhém kole. Začali jsme na super měkké sadě a ta sada rychle odešla, takže jsme v osmém kole zajeli do boxů a rychlost pak byla ok. Nevím proč, ale brzy na to začala teplota pneumatik chladnout a časy se zhoršovaly. Bylo to frustrující a nemohl jsem nic udělat. Ve 33 kole jsme nasadili nové střední pneumatiky a pak jsem dostal penalizaci za kontakt s Markem. Brzy poté jsem jel do zatáčky a po boku měl Hülkenberga. Vyhýbal jsem mu, ale v brzdné zoně se objevil vedle mě, kolidovali jsme a to byl konec závodu.
Cyril Abiteboul, šéf týmu
Velmi špatný den - mírně řečeno. Od začátku jsme věděli, že to pro nás bude z mnoha důvodů těžký závod. Prvně co se aerodynamického nastavení týče - nikdy jsme nenašli správný kompromis mezi nejvyšší rychlostí a přítlakem. Ztráceli jsme také s pneumatikami. Musíme to prošetřit, protože naši přímí soupeři zvolili jinou strategii a to jim dalo výhodu. Vysoké opotřebení znamenalo, že jsme modré vlajky viděli hodně brzy a vyústilo to v situace, které jako tým nechcete vidět.
Dnešní závod byl hodně radikální tečkou za pozitivním pokrokem, který jsme od Bahrajnu pozorovali a musíme se vrátit zpět v Silverstone a zabojovat. Budeme mít na voze pár novinek a příští víkend jedeme na aerodynamický test, takže snad to bude mít pozitivní vliv.
SAUBER
Nico Hülkenberg, nedokončil
Je zklamáním závod dokončit takto. Předjíždění o kolo může být problémem, ale ti kluci také závodí a jsou aktivní, stejně jako my. Předjížděl jsem Gieda Van Der Gardeho a zabrzdil.
Nejprve jsem nic necítil, ale jakmile jsem vyjel ze zatáčky, zjistil jsem, že auto nejede rovně. Tak jsme se rozhodli zastavit. I když jsme ztratili pozice na startu, neměli jsme dnes prostě rychlost. Bojoval jsem o 14 místo a nemohl udělat o moc víc. Pochopitelně není ideální dokončit tímto způsobem závod, ale konec konců, stejně bychom o moc víc nezískali.
Esteban Gutiérrez, nedokončil
Po celé trati se auto řídilo hodně těžce a jel jsem stále na limitu. Hned od začátku nás dojížděli. Na první sadě pneumatik se jelo obtížně a jedna zastávka by byla nemožná. Když jsem podruhé vyjel od mechaniků do první zatáčky, přejel jsem jeden z hrbolů, zablokoval předek a nemohl zastavit.
Moniša Kaltenbornová, šéfka týmu
Na tento víkend chceme zapomenout. Věděli jsme, že nám tento okruh nebude moc sedět. Pokud máte problémy s vozem a k tomu vám nesedne trať, je to dvojnásobně těžké. Máme před sebou kus práce.