Rozhodli se proto počkat až na druhé testy, jež se uskuteční o týden později v Jerezu, kde by měli poprvé vyjet se svým vozem RB6 poháněným motorem Renault. Znamená to, že jim na zkoušky nového monopostu před prvním závodem v Bahrajnu (14. března 2010) zbude pouze 12 testovacích dní. Opakuje se situace z loňska, kdy se také prvních testů nezúčastnili.
Díky tomu se bude moci Red Bull déle věnovat práci v aerodynamickém tunelu. Adrian Newey tak dostane devět dní navíc, v nichž se může věnovat dolaďování detailů nového vozu, což jim, jak doufají, pomůže letos získat mistrovský titul.
"Rozhodli jsme se tak, abychom co nejlépe využili čas strávený v aerodynamickém tunelu," říká šéf stáje Christian Horner. "Vůz je samozřejmě větší evolucí vozu z roku 2009, než tomu bylo před minulou sezónou, kdy jsme ho začínali stavět znova kvůli změně pravidel. Ale i když se jedná pouze o evoluci, se zákazem dotankovávání jsme se rozhodli dát našim návrhářům co nejvíce času."
Horner na závěr dodal, že je nepravděpodobné, že by k prvnímu testu do Valencie přijeli s loňským vozem RB5.