Z přehledu také vyplývá, že ve Valencii byli nejrychlejší vozy týmu Brawn GP - pominu-li náhlé procitnutí Toyoty v samotném závěru. Kdyby takto jezdili od počátku, zřejmě by dosáhli i na body. McLarenu na ně stále 2 - 3 desetinky scházejí.
Nenápadně a vcelku úspěšně vylepšili svůj vůz u BMW Sauberu. Začíná se jim vyplácen orientace pouze na jednu verzi šasi - tu bez KERSu - a ve včerejším závodě na Brawny ztrácel v nejrychlejších kolech Robert Kubica pouze půl vteřiny. Ještě lépe než německá stáj na tom je Ferrari, když vůz Kimiho Räikkönena (Lucu Badoera, jenž byl min. o 1,4 vteřiny pomalejší než Kimi ponechme v tuto chvíli stranou) byl pátým nejrychlejším, jen o chloupek pomalejší než McLaren Lewise Hamiltona.
Za zmínku stojí bídné výkony Red Bullu, jimž tato španělská trať vůbec nesedí. Očekává se však, že v Belgii budou opět na vrcholu. Postupně se zlepšuje Force India - Adrian Sutil na 12. místě na rychlejšího z Brawnů ztrácel pouze 0,7 vteřiny. Indům se daří lépe integrovat technologie nového partnera McLarenu do jejich šasi a plněji využívat jejich potenciál.
V souboji nováčků na chvostu pole byl o více než 3 desetinky rychlejší Badoer než Jaime Alguersuari. Nutno ovšem dodat, že s mnohem lepší technikou. Luca neodjel příliš povedený závod, s každým kolem se ale zlepšoval. Ferrari potvrdilo záměr využít jeho služeb i tento víkend v Belgii, kde od něj však budou očekávat již mnohem více než plácání se na chvostu startovního pole.