Poté, co se ukázalo, že vývoj KERSu není až tak důležitý, se celý tým začal plně koncentrovat na aerodynamiku. „Po třech úspěšných letech je letošek první rok, kdy se nám nedaří plnit naše plány. Nesmíte zapomínat na to, že tento tým dokázal systematický vůz zlepšovat po dobu tří let. Továrny v Hinwilu a Mnichově odvedly od převzetí týmu značkou BMW pořádný kus práce,“ zastává se svého týmu Theissen.
„Jsme plně odhodlaní dostat tým zpět na vzestupnou tendenci. Myslím, že by nám naše zkušenosti měly pomoci. Není ale jednoduché se zlepšovat, když nemůžete testovat. Doufáme ale, že se nám to podaří. V pohoří Eifel budeme mít celou řadu mechanických vylepšení, stejně tak jako další vývojovou verzi našeho dvojitého difuzoru,“ prozrazuje něco z “kuchyně“ týmu Mario Theissen.