Podle šéfa týmu BMW Maria Theissena bude mít nový KERS optimálnější umístění ve voze a jezdci by tak měli snadněji dosáhnout požadovaného rozložení hmotnosti. Systém byl už připraven před závodem v Barceloně, ale BMW se rozhodlo ho nepoužít kvůli velkému množství aerodynamických vylepšení – příliš velké množství novinek by způsobilo obtížné vyhodnocení dat.
„Vyvinuli jsme nový aerodynamický balíček a současně s ním i nové umístění KERSu, které s aerodynamikou ladí. Obojí bylo ve stejném plánu, ale rozhodli jsme se to nekombinovat, protože jsme věděli, že jen vypořádání se s aerodynamickým balíkem, alespoň částečné, nám zabere veškerý čas, který máme v pátek a v sobotu ráno k dispozici. S KERSem by toho bylo příliš. Plánujeme ho nasadit v Istanbulu,“ vysvětlil Theissen.
V Monaku KERS nebude, protože podle BMW bylo od počátku sezóny jasné, že by tam nepřinášel žádnou výhodu.
BMW přiveze do Turecka vylepšený KERS
V prvních závodech sezóny nebyl tým BMW Sauber právě nejlepším reprezentantem systému KERS. Přestože za něj tým jako jediný v zimních sporech bojoval, měl ho nakonec jen Nick Heidfeld. To by se mělo změnit při závodě v Turecku.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton
-
V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton