Zdá se, alespoň první letošní test tomu nasvědčuje, že Honda opět nemusela vykročit tím správným směrem. Tým z Brackley testoval v Jerezu upravený loňský vůz, který měl záď a motor z připravovaného BAR 006.
Testy však stáj ukončila dříve, než bylo původně v plánu. Důvodem byla úplná destrukce tří nových motorů, kterým technici nedokázali zabránit včas ani z údajů přenášených čidly.
„Je ostuda, že jsme museli zkrátit testy díky problémům s motorem,“ přiznal Shuhei Nakamoto, šéfinženýr vývojového oddělení Honda Racing, „ale identifikovali jsme problémy a jsme přesvědčeni o úspěšných testech v Barceloně příští týden.“
Motory Honda patří od návratu značky do Formule 1 v roce 1999 k těm poruchovějším. A v roce loňském zabránily právě technické problémy s hnacím agregátem Jensonovi Buttonovi vystoupit na stupně vítězů.
S novými technickými předpisy, platnými od roku 2004, by mohl tým díky poruchám motoru výrazně tratit, neboť pokud nevydrží jeden jediný agregát po celý závodní víkend, bude jezdec penalizován na startu nedělní Grand Prix startem ze zadních pozic.
Také je zásadní rozdíl mezi slovem "identifikovali jsme" a "vyřešili jsme"...
Foto: Archiv
Čeká BAR zklamání?
Tým si slibuje od nové sezony a přechodu k Michelinu hodně. Vážné jsou však problémy s motorem.
Doporučit článek
Další zprávy
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton