Felipe Massa se po rychlé opravě stávkující elektroniky soustředil na změny v nastavení a následné ovlivnění chování vozu současně s úpravou aerodynamiky. Stejně jako předchozí dny sloužily dlouhé jízdy prověření spolehlivosti jednotlivých prvků a systémů.
„Až na nějaké maličkosti to byl dobrý den. Musíme si však dávat pozor, abychom se podobným potížím v závodní sezoně vyhnuli. Vůz jsme vylepšovali a podle mého názoru jdeme s vývojem správný směrem,“ uvedl vicemistr 2008.
Heidfeldovi patří prostřední pozice, když ho dvakrát zastavily technické problémy. BMW však bylo s testy spokojeno a díky teplejším podmínkám předpokládá, že budou proti soupeřům testujícím dosud pouze ve studeném Španělsku, pro horké úvodní podniky lépe připraveni.
Dosud spolehlivou a rychlou Toyotu TF108 dnes zabrzdila hydraulika, díky které odjezdil Glock pouze 65 kol.
„Sice nás problémy s hydraulikou připravily o cenný čas, ale celkově jsme s testy spokojeni a pevně věřím, že se zlepšujeme dostatečně rychle.“
Poř. | # | Jezdec | Země | Tým / Šasi, motor | Čas / odstup |
---|---|---|---|---|---|
1. | 3 | Felipe MASSA | bra | Marlboro Scudéria Ferrari | 1:32.162 |
2. | 6 | Nick HEIDFELD | deu | BMW Sauber F1 | +0.063 |
3. | 10 | Timo GLOCK | deu | Panasonic Toyota Racing | +0.220 |
VÝSLEDKOVÝ SERVIS: F1NEWS.CZ